Super gebruiksvriendelijk

Met slechts een aantal klikken kon ik mijn bestelling voltooien!

Zeer goede website

Heb gemakkelijk gevonden wat ik nodig heb , super ....

Fijnmazig vijvernet

Echt fijnmazig vijvernet van 6 x 5m bij Nettenzaak van Tegapo gekocht. Nu afwachten of die net zo mooi en handig is als die er uit ziet.

Service en oplossingsgericht

Ik had wieltjes nodig voor een oude bureaustoel en had hiervoor een bestelling geplaatst. Gezien het feit dat de bestelling van de wielen bij Topago vragen opriep, hebben ze contact met mij opgenomen. In plaats van simpel maar te leveren. Resultaat is dat ik een ander soort wielen heb besteld die natuurlijk gelijk in gebruik zijn genomen

het juiste product snel gevonden

ruim productassortiment. overzichtelijke website

Hoge kwaliteit en snelle service

Zeer goede kwaliteit netten met een snelle levering

fijne website met hoogwaardige artikelen

Goede website met normale prijzen. Makkelijk en snel te bestellen. Snelle levering.

MEGA goed bedrijf

Fijn bedrijf met uitstekende service! Hebben ons mooi aan massieve wieltjes geholpen voor onder een karretje. Waren demo model, super zacht prijsje.

Een mooie en overzichtelijke site met scherpe prijzen

Het was heel makkelijk om te vinden wat ik zoek , met goede omschrijving

geweldig!

geweldig!

mooie website alleen wat moeilijk te vinden

snelle service en overzichtelijk website

Een duidelijke winkel en redelijke prijzen.

Ik kan alles en vinden. Alles is duidelijk en overzichtelijk weer gegeven.

Overzichtelijk, praktisch en goede materialen

Overzichtelijke website met duidelijke foto's die je snel helpen met je aankoop. Ze begrijpen het motto: "verkopen is helpen met kopen".

Super kwaliteit

Wij hebben fijnmazig Pro net gekocht. In maat 4x10 meter en 4x5 meter. Wat ontzettend goede kwaliteit. Geen bladeren en eikels meer in onze vijver. Ik zou dit iedereen aanbevelen.

Vriendelijk. Top advies, Top wieltjes! Snel geleverd.

Ik zocht nieuwe wieltjes voor 3 bureaustoelen die geschikt zijn voor nieuwe gietvloer (geen kassen maakt). Top advies! Na snelle levering direct wieltjes geplaatst. De verschillende gebruikers waren unaniem: Top wieltjes!

Goede kwaliteit, snel verzonden

Voor de 2e maal een groot stuk net gekocht om de kippen in de kippenren te beschermen tegen poezen en zo. Kwaliteit is zeer degelijk. Soms blijft het achter iets hangen, maar het blijft gewoon heel. Van een afstand is het net niet goed zichtbaar, dus niet storend.

Overzichtelijk

Mooie website met duidelijke informatie en prachtige artikelen.

Prachtige regenton van perfecte kwaliteit

Vorig jaar heb ik een Woody 130 liter regenton met toebehoren bij Tegapo gekocht. Uitstekend geholpen in de winkel. Over de regenton ben ik zo tevreden dat ik voor een tweede regenopvang wederom voor een Woody 130 liter regenton heb gekozen. Deze keer via de webshop aangeschaft vanwege de zeer lage verzendkosten. De wateropvang van Tegapo kan ik iedereen van harte aanbevelen.

Goede snelle site!

Op zoek naar een goede regenton voor de verjaardag van mijn zus en zwager. Na even zoeken een super goede deal gevonden compleet om gelijk aan te sluiten en een verhoging. Snelle site!

Hele makkelijke site, en makkelijk en duidelijk, simpel je bestelling plaatsen en afreken.

snel besteld!

eenvoudig bestelproces, fijn dat er zo snel kan worden bezorgd.

Prettig om alles in een webshop te kunnen regelen

Ik vond het prettig om alles in een webshop te kunnen regelen. Hier kwam ik de regenton tegen die twee wensen van mij in een combineerde. Het was ook prettig om goede informatie te vinden over alle benodigdheden zoals een vulautomaat enz.

Makkelijk te bestellen, genoeg informatie te vinden

Supereasy

Makkelijk zoeken en met een paar muisklikken besteld. Makkelijker kan niet!

Overzichtelijke site - proffesionele producten - advies op maat

Overzichtelijke site - proffesionele producten - advies op maat Degelijke producten aan een scherpe prijs. Kennis van zaken

Over TEGAPO Nederland

TEGAPO biedt een uniek assortiment voor tuinders, kwekers en agrariërs binnen 3 verschillende productgroepen. Deze groepen bestaan uit wielen, regenwateropvangsystemen en textiel producten. Binnen elke groep weten we exact wat er speelt in de markt en bieden we daarom juist zo'n uniek assortiment. Een klant van TEGAPO geniet van het hoogste servicelevel wat in uiting komt tot een uitgebreid advies, topproduct, installatiehulp indien nodig en perfecte aftersales en garantie.