Goede snelle site!

Op zoek naar een goede regenton voor de verjaardag van mijn zus en zwager. Na even zoeken een super goede deal gevonden compleet om gelijk aan te sluiten en een verhoging. Snelle site!

Hele makkelijke site, en makkelijk en duidelijk, simpel je bestelling plaatsen en afreken.

snel besteld!

eenvoudig bestelproces, fijn dat er zo snel kan worden bezorgd.

Prettig om alles in een webshop te kunnen regelen

Ik vond het prettig om alles in een webshop te kunnen regelen. Hier kwam ik de regenton tegen die twee wensen van mij in een combineerde. Het was ook prettig om goede informatie te vinden over alle benodigdheden zoals een vulautomaat enz.

Makkelijk te bestellen, genoeg informatie te vinden

Supereasy

Makkelijk zoeken en met een paar muisklikken besteld. Makkelijker kan niet!

Overzichtelijke site - proffesionele producten - advies op maat

Overzichtelijke site - proffesionele producten - advies op maat Degelijke producten aan een scherpe prijs. Kennis van zaken

ontzettend Goede ervaring

Ontzettend goede ervaring met deze webwinkel en Leverancier. Ik raad iedereen het aan om jouw regenton hier te bestellen.

Persoonlijk advies, snelle reactie en goede prijs voor de producten

ruime keuze in producten en bestelling ging super gemakkelijk

Ik heb al jaren twee regentonnen. Maar regelmatig lopen de regentonnen over ondanks overloopkraantjes die ik boven in de regentonnen heb bevestigd en die het water middels tuinslang de tuin in leiden. Op deze site zag ik een ruime keuze aan lengte slangen en een handige overloopaansluiting. Ik heb nogal wat slang nodig om het water de tuin in te leiden. De bestelling ging gemakkelijk en vlot.

Duidelijke site en groot assortiment

Duidelijke site en door het grote assortiment een ruim aanbod voor zowel de kleine als de grote gebruiker in regenwater.

Enorme keus en duidelijk overzicht!!

Wat een verademing deze leverancier weet wat de klant wil, in tegenstelling tot andere sites die iets aanbieden, zelfs met flinke korting en dan blijkt dat het niet leverbaar is of zonder kraan geleverd wordt, men is niet in staat om de aansluitmaat te geven zodat je niet eens een kraan kan bestellen... pff wat een gezeur. Hier heb je duidelijkheid, geen aflever kosten, simpel en straight!

goede site met mooie producten

Opzoek naar meer privacy in onze achtertuin en na vele echt vele sites te hebben bekeken uitgekomen op deze site waar we ons gewenste product hebben gevonden.

Gemakkelijk bestellen zonder problemen Uitgebreid gamma

Prima contact en advies gekregen

Goede prijs, duidelijke omschrijving.

snel antwoord, kundige service

op mijn vragen per e-mail kreeg ik binnen twee uur antwoord, een kundig en goed antwoord!

Makkelijke steeds om om iets te bestellen

2 jaar geleden een regenton in de winkel gekocht. Prima uitleg gekregen. Nu via webshop besteld, is een overzichtelijke site.

Fijne, overzichtelijke, toegankelijke webshop

Super overzichtelijke webshop, veel keuze en makkelijk bestellen.

Mooie overzichtelijke site

Ik kon gemakkelijk mijn dingen vinden

Duidelijk informatie

Aanvullende telefonische informatie was accuraat. Korte levertijd.

Goed, snel en overzichtelijk

Ik heb goed, snel mijn bestelling kunnen doen

Komen afspraken niet na

Aflevering van betaalde bestelling blijft uit. Goede service beloofd maar uitvoeren absoluut niet. Slechte opvolging bestellingen. Niet kopen hier

Kan niet beter

Wat een super service leveren jullie. Goed bereikbaar, jullie snappen het probleem en denken heel erg goed mee! En de oplossingen zijn top.

Vriendelijke telefonische verkoper waar ik fijn door geholpen werd met een goeie uitleg. Ik raad deze zaak zekers aan.

Heldere website en toen ik belde voor advies welke overloopset ik het beste kon nemen kreeg ik er tips bij voor de installatie.

Over TEGAPO Nederland

TEGAPO biedt een uniek assortiment voor tuinders, kwekers en agrariërs binnen 3 verschillende productgroepen. Deze groepen bestaan uit wielen, regenwateropvangsystemen en textiel producten. Binnen elke groep weten we exact wat er speelt in de markt en bieden we daarom juist zo'n uniek assortiment. Een klant van TEGAPO geniet van het hoogste servicelevel wat in uiting komt tot een uitgebreid advies, topproduct, installatiehulp indien nodig en perfecte aftersales en garantie.