ontzettend Goede ervaring

Ontzettend goede ervaring met deze webwinkel en Leverancier. Ik raad iedereen het aan om jouw regenton hier te bestellen.

Persoonlijk advies, snelle reactie en goede prijs voor de producten

ruime keuze in producten en bestelling ging super gemakkelijk

Ik heb al jaren twee regentonnen. Maar regelmatig lopen de regentonnen over ondanks overloopkraantjes die ik boven in de regentonnen heb bevestigd en die het water middels tuinslang de tuin in leiden. Op deze site zag ik een ruime keuze aan lengte slangen en een handige overloopaansluiting. Ik heb nogal wat slang nodig om het water de tuin in te leiden. De bestelling ging gemakkelijk en vlot.

Duidelijke site en groot assortiment

Duidelijke site en door het grote assortiment een ruim aanbod voor zowel de kleine als de grote gebruiker in regenwater.

Enorme keus en duidelijk overzicht!!

Wat een verademing deze leverancier weet wat de klant wil, in tegenstelling tot andere sites die iets aanbieden, zelfs met flinke korting en dan blijkt dat het niet leverbaar is of zonder kraan geleverd wordt, men is niet in staat om de aansluitmaat te geven zodat je niet eens een kraan kan bestellen... pff wat een gezeur. Hier heb je duidelijkheid, geen aflever kosten, simpel en straight!

goede site met mooie producten

Opzoek naar meer privacy in onze achtertuin en na vele echt vele sites te hebben bekeken uitgekomen op deze site waar we ons gewenste product hebben gevonden.

Gemakkelijk bestellen zonder problemen Uitgebreid gamma

Prima contact en advies gekregen

Goede prijs, duidelijke omschrijving.

snel antwoord, kundige service

op mijn vragen per e-mail kreeg ik binnen twee uur antwoord, een kundig en goed antwoord!

Makkelijke steeds om om iets te bestellen

2 jaar geleden een regenton in de winkel gekocht. Prima uitleg gekregen. Nu via webshop besteld, is een overzichtelijke site.

Fijne, overzichtelijke, toegankelijke webshop

Super overzichtelijke webshop, veel keuze en makkelijk bestellen.

Mooie overzichtelijke site

Ik kon gemakkelijk mijn dingen vinden

Duidelijk informatie

Aanvullende telefonische informatie was accuraat. Korte levertijd.

Goed, snel en overzichtelijk

Ik heb goed, snel mijn bestelling kunnen doen

Komen afspraken niet na

Aflevering van betaalde bestelling blijft uit. Goede service beloofd maar uitvoeren absoluut niet. Slechte opvolging bestellingen. Niet kopen hier

Kan niet beter

Wat een super service leveren jullie. Goed bereikbaar, jullie snappen het probleem en denken heel erg goed mee! En de oplossingen zijn top.

Vriendelijke telefonische verkoper waar ik fijn door geholpen werd met een goeie uitleg. Ik raad deze zaak zekers aan.

Heldere website en toen ik belde voor advies welke overloopset ik het beste kon nemen kreeg ik er tips bij voor de installatie.

gewoon goed!!

goed adres voor je vijvernet

Overzichtelijk, helder, voorzien van advies en eenvoudig in gebruik

De website ondersteunt mij in mijn selectie en aankoopproces.

Moet nog geleverd worden. Dus die era ring heb ik nog niet. Wel vind ik 6,96 verzendkosten op een bedrag van € 60 veel. Je zou boven € 50 zonder verzendkosten kunnen doen.

Goede service van de helpdesk

Zeer goed advies gekregen van de helpdesk over welk net ik het beste voor mijn vijver kan gebruiken.

Service zoals het moet zijn

Zeer uitgebreide en complete site www.Kunststofregenton.nl. Toch nog even telefonisch contact gezocht voor wat extra advies alvorens het te bestellen. Vlotte en correcte levering aan huis. Ook vragen achteraf worden keurig beantwoord.

Duidelijke site en veel informatie

Ik schaf voor het eerst een regenton aan en wist niet waar ik daarbij op moest letten of welke accessoires ik nodig heb. Op de site van kunststofregenton.nl werd mij alles heel duidelijk uitgelegd en de verschillende mogelijkheden voorgelegd. Fijn! Ik heb nu een gedegen keuze kunnen maken en kan niet wachten tot de regenton geleverd wordt!

Goede informatie

Gezocht, gebeld en besteld! Bedankt voor de goede uitleg.

Over TEGAPO Nederland

TEGAPO biedt een uniek assortiment voor tuinders, kwekers en agrariërs binnen 3 verschillende productgroepen. Deze groepen bestaan uit wielen, regenwateropvangsystemen en textiel producten. Binnen elke groep weten we exact wat er speelt in de markt en bieden we daarom juist zo'n uniek assortiment. Een klant van TEGAPO geniet van het hoogste servicelevel wat in uiting komt tot een uitgebreid advies, topproduct, installatiehulp indien nodig en perfecte aftersales en garantie.