Mooie overzichtelijke website.

Alles werkt prima en makkelijk.

Ging goed, hopelijk is het product net zo prima

Eenvoudige site. Ik neem aan dat de voet voor de regenton die gesuggereerd wordt ook past, maar dat zien we later wel. :-)

duidelijke site, groot aanbod

site was duidelijk, kon heel goed vinden wat ik nodig had

Duurzaam, degelijk, gebruiksvriendelijk en veilig

Voor duurzaam omspringen met hemelwater zijn de regentonnen van Harcostar zeer geschikt. Degelijk, gebruikersvriendelijk, veilig en toepasbaar. Al meerdere klanten blij gemaakt met het installeren van een regenton van Harcostar.

Goed telefonisch advies

Als leek met twee linkerhanden zeer goed telefonisch geholpen met advies over wat te kopen.

Super overzichtelijk

Duidelijke omschrijving, super overzichtelijk, makkelijk te bestellen,!

Prima geholpen

Door alle verloopstukken en aansluitingen zag ik door de bomen het bos niet meer maar met een telefoontje naar de verkoopafdeling is mijn bestelling nu gedaan. Een aardige meneer die meedacht en verstand van zaken had.

Na niet te lang zoeken op uw pagina, goede informatie met foto`s super

natuurlijk ben ik benieuwd naar de levering van de wieltjes, maar omdat ikzelf jarenlang een aannemersbedrijf heb gehad ( nu mijn zoons) ben ik verrast door de hoeveelheid wieltjes en goede documentatie van de wieltjes.

Duidelijke site

Prima site, betaling ging wat stroef (na invullen klantgegevens kwam ik niet verder)

Professionele begeleiding

Goede adviezen voor aankoop regenton en benodigde onderdelen. Snelle levering, spullen prima verpakt.

Duidelijke website en duidelijke informatie.

Ik heb de benodigde informatie goed kunnen vinden en op basis hiervan de bestelling geplaatst. Ruime keuze .

Makkelijke en overzichtelijke site

Kan snel product vinden wat ik nodig heeft

Strakke bestelprocedure!

Ik kan over de levering nog niets zeggen, maar het zoeken en bestellen ging top!

vlot en snel

prima kwaliteit. Handig nu tegen de hitte

Deskundig en snel

Leuk direct contact met de mensen gehad. Aanleiding was een probleem met de server. Men pakte dit meteen analoog op en hielp mij verder. Site is duidelijk en erg compleet. Prima assortiment!!

Alles in één webshop bij elkaar

Nergens zo'n uitbreid en duidelijk assortiment gevonden om m'n regenton aan te kunnen gaan sluiten!

De website en de bestellingen zijn erg duidelijk en overzichtelijk.

Is nog even afwachten, want de produkten zijn nog nie geleverd. Maar ik heb hier alle vertrouwen in.

Simpel en uitstekend

De site werkte prima en bestellen was makkelijk

Helder !

No nonsens op deze site. Helder en duidelijk dus gelijk zien wat je nodig hebt. Top hoor.

Goede en makkelijke site

Tijdens de zoektocht naar een mooie regenton met voet, hier gevonden ik zocht. Een mooie regenton voor een voordelige prijs.

Goede regenton

Vorig jaar regenton hier gekocht. Zo tevreden dat we vandaag weer een set hebben besteld.

Overzichtelijk en eenvoudig

Duidelijke omschrijving van het product en snelle bevestiging

handig

Net een bestelling gedaan. Dat ging vlot. Vind wel dat de verzendkosten nogal prijzig zijn. Voor de rest ziet het er goed uit.

Snelle afhandeling

Duidelijke site, prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Prima geregeld daar!

Vorig jaar een regenton besteld. Werd keurig en op tijd geleverd. Vandaag even gemaild ivm een overloopset. Antwoord kwam bijna direct. Super! Inmiddels is de set onderweg en kunnen we de klus afronden.