Duidelijk informatie

Aanvullende telefonische informatie was accuraat. Korte levertijd.

Goed, snel en overzichtelijk

Ik heb goed, snel mijn bestelling kunnen doen

Komen afspraken niet na

Aflevering van betaalde bestelling blijft uit. Goede service beloofd maar uitvoeren absoluut niet. Slechte opvolging bestellingen. Niet kopen hier

Kan niet beter

Wat een super service leveren jullie. Goed bereikbaar, jullie snappen het probleem en denken heel erg goed mee! En de oplossingen zijn top.

Vriendelijke telefonische verkoper waar ik fijn door geholpen werd met een goeie uitleg. Ik raad deze zaak zekers aan.

Heldere website en toen ik belde voor advies welke overloopset ik het beste kon nemen kreeg ik er tips bij voor de installatie.

gewoon goed!!

goed adres voor je vijvernet

Overzichtelijk, helder, voorzien van advies en eenvoudig in gebruik

De website ondersteunt mij in mijn selectie en aankoopproces.

Moet nog geleverd worden. Dus die era ring heb ik nog niet. Wel vind ik 6,96 verzendkosten op een bedrag van € 60 veel. Je zou boven € 50 zonder verzendkosten kunnen doen.

Goede service van de helpdesk

Zeer goed advies gekregen van de helpdesk over welk net ik het beste voor mijn vijver kan gebruiken.

Service zoals het moet zijn

Zeer uitgebreide en complete site www.Kunststofregenton.nl. Toch nog even telefonisch contact gezocht voor wat extra advies alvorens het te bestellen. Vlotte en correcte levering aan huis. Ook vragen achteraf worden keurig beantwoord.

Duidelijke site en veel informatie

Ik schaf voor het eerst een regenton aan en wist niet waar ik daarbij op moest letten of welke accessoires ik nodig heb. Op de site van kunststofregenton.nl werd mij alles heel duidelijk uitgelegd en de verschillende mogelijkheden voorgelegd. Fijn! Ik heb nu een gedegen keuze kunnen maken en kan niet wachten tot de regenton geleverd wordt!

Goede informatie

Gezocht, gebeld en besteld! Bedankt voor de goede uitleg.

Vlot en overzichtelijk

Ik kon snel doorklikken naar de gewenste pagina (vijverslangen) en daar was het gamma meteen zichtbaar en kon ik per meter bestellen. Voor de puristen toch deze tip: vermeld zowel de buiten als binnendiameter van de slangen. Handig als je ergens aan moet koppelen. En zorg dat je meteen de juiste hoeveelheid bestelt, mocht je nog willen corrigeren dan blijkt dit alleen te kunnen door de bestelling te annuleren en opnieuw te plaatsen. De hele bestelling was - ondanks het annuleren en herinvullen - op minder dan vijf minuten afgerond. Netjes! Eric

Gevonden wat ik zocht.

Prima zaak, kort en duidelijke site.

Uitgebreid antwoord op mijn vragen en een passend advies

Na mijn mailtje met vragen over verschillende produkten werd ik al snel gebeld met een goed advies, passend bij mijn situatie. Vervolgens ontving ik een mail met linkjes naar de webshop, zodat ik de juiste produkten makkelijkelijk kon bestellen.

Mooie overzichtelijke website.

Alles werkt prima en makkelijk.

Ging goed, hopelijk is het product net zo prima

Eenvoudige site. Ik neem aan dat de voet voor de regenton die gesuggereerd wordt ook past, maar dat zien we later wel. :-)

duidelijke site, groot aanbod

site was duidelijk, kon heel goed vinden wat ik nodig had

Duurzaam, degelijk, gebruiksvriendelijk en veilig

Voor duurzaam omspringen met hemelwater zijn de regentonnen van Harcostar zeer geschikt. Degelijk, gebruikersvriendelijk, veilig en toepasbaar. Al meerdere klanten blij gemaakt met het installeren van een regenton van Harcostar.

Goed telefonisch advies

Als leek met twee linkerhanden zeer goed telefonisch geholpen met advies over wat te kopen.

Super overzichtelijk

Duidelijke omschrijving, super overzichtelijk, makkelijk te bestellen,!

Prima geholpen

Door alle verloopstukken en aansluitingen zag ik door de bomen het bos niet meer maar met een telefoontje naar de verkoopafdeling is mijn bestelling nu gedaan. Een aardige meneer die meedacht en verstand van zaken had.

Na niet te lang zoeken op uw pagina, goede informatie met foto`s super

natuurlijk ben ik benieuwd naar de levering van de wieltjes, maar omdat ikzelf jarenlang een aannemersbedrijf heb gehad ( nu mijn zoons) ben ik verrast door de hoeveelheid wieltjes en goede documentatie van de wieltjes.

Duidelijke site

Prima site, betaling ging wat stroef (na invullen klantgegevens kwam ik niet verder)