Alles in één webshop bij elkaar

Nergens zo'n uitbreid en duidelijk assortiment gevonden om m'n regenton aan te kunnen gaan sluiten!

De website en de bestellingen zijn erg duidelijk en overzichtelijk.

Is nog even afwachten, want de produkten zijn nog nie geleverd. Maar ik heb hier alle vertrouwen in.

Simpel en uitstekend

De site werkte prima en bestellen was makkelijk

Helder !

No nonsens op deze site. Helder en duidelijk dus gelijk zien wat je nodig hebt. Top hoor.

Goede en makkelijke site

Tijdens de zoektocht naar een mooie regenton met voet, hier gevonden ik zocht. Een mooie regenton voor een voordelige prijs.

Goede regenton

Vorig jaar regenton hier gekocht. Zo tevreden dat we vandaag weer een set hebben besteld.

Overzichtelijk en eenvoudig

Duidelijke omschrijving van het product en snelle bevestiging

handig

Net een bestelling gedaan. Dat ging vlot. Vind wel dat de verzendkosten nogal prijzig zijn. Voor de rest ziet het er goed uit.

Snelle afhandeling

Duidelijke site, prima prijs/ kwaliteit verhouding.

Prima geregeld daar!

Vorig jaar een regenton besteld. Werd keurig en op tijd geleverd. Vandaag even gemaild ivm een overloopset. Antwoord kwam bijna direct. Super! Inmiddels is de set onderweg en kunnen we de klus afronden.

Houden zich strikt aan de afspraken, werkelijk top!

Als U 20 euro op mijn rekening overmaakt bent U een topbedrijf, mijn vorige regenton was twee weken over de garantietermijn, dit was voor mij vette pech!

Al eerder besteld via Tegapo. Probleemloos, snelle levering, kosteloos ook nog. :-) Contact via de mail snel en vriendelijk. Eerder kochten we de Kilian regenton: een aanwinst!!! Wat is ie mooi! Nu een wat eenvoudigere regenton besteld.

goede levering Vlotte behulpzame medewerker aan de telefoon

Goede duidelijke web winkel

ik laat dit weten zo gauw ik regenton thuis heb !

lekker overzichtelijk en snel

Gebruiksgemak van de webshop is groot. Duidelijk en overzichtelijk. Ook relevante andere artikelen komen snel in beeld.

Goed bedrijf aardig mannen kan niet beter

goede snelle service van Tegapo alleen jammer dat ze gebruik maken van DPD

DPD is een van de slechtste pakketdiensten je krijgt een mail tussen welke tijden het pakket bezorgd word dan komt er zeker geen bezorging ik heb dit al bij verschillende online winkels ervaren het is als eenmanszaak moeilijk om hierop te anticiperen als je speciaal hiervoor je afspraken verzet hebt en vervolgens komen ze als er niemand is omdat je die afspraken verzet hebt

Uitsekende kwaliteit regenton voor een goede prijs

De promoset is een heel goede optie voor een complete regenton oplossing voor een acceptabele prijs. De regenton is van goede kwaliteit, neemt relatief weinig ruimte in en heeft een grote capaciteit. Levering is conform verwachting, kortom een aanrader.

Geweldige regenton voor een fractie van de normale prijs

Mooie grote regenton inclusief verzenden, voor een zeer goede prijs. Ik ben deze grote regenton qua prijs niet eerder tegen gekomen!!

Ruime keuze aan producten

Na gezocht te hebben op diverse sites naar aansluitspullen voor de regenton kwam ik hier terecht. Assortiment is goed en alle maten zijn verkrijgbaar Keuze is erg groot Prijzen zijn scherp. Enige minpunt is de verzending met DPD, hier heb ik zelf geen goede ervaring mee maar daar kunnen hun niets aan doen.

Alles klopt

Aan de telefoon goed advies gekregen, vervolgens mijn onderstel van mijn regenton snel bij mijn buren bezorgd. Het paste goed en nu nog maar een besteld.

Goed geholpen

Overzichtelijke website, telefonisch goed geholpen met een paar vragen. Prijstechnisch ook prima

Prima website

Makkelijk doorzoekbare website. Grote keuze en speciale aanbiedingen. Betaling vlot afgehandeld.

Groot assortiment kwaliteits regentonnen

Ruime keuze regentonnen. Top dat ook de webshop op zondag is gesloten!

Werkelijk alle soorten en maten regen in één winkel te krijgen

Een gespecialiseerde webwinkel voor de regenton, wat een verademing. Alle producten duidelijk via de homepage te vinden. Als je het helemaal gemakkelijk gemaakt wild hebben, ga je gewoon naar de promo sets, waar je alle producten die je nodig hebt om de ton te plaatsen, in één klik in de winkelwagen plaatst.