Ruime keuze aan producten

Na gezocht te hebben op diverse sites naar aansluitspullen voor de regenton kwam ik hier terecht. Assortiment is goed en alle maten zijn verkrijgbaar Keuze is erg groot Prijzen zijn scherp. Enige minpunt is de verzending met DPD, hier heb ik zelf geen goede ervaring mee maar daar kunnen hun niets aan doen.

Alles klopt

Aan de telefoon goed advies gekregen, vervolgens mijn onderstel van mijn regenton snel bij mijn buren bezorgd. Het paste goed en nu nog maar een besteld.

Goed geholpen

Overzichtelijke website, telefonisch goed geholpen met een paar vragen. Prijstechnisch ook prima

Prima website

Makkelijk doorzoekbare website. Grote keuze en speciale aanbiedingen. Betaling vlot afgehandeld.

Groot assortiment kwaliteits regentonnen

Ruime keuze regentonnen. Top dat ook de webshop op zondag is gesloten!

Werkelijk alle soorten en maten regen in één winkel te krijgen

Een gespecialiseerde webwinkel voor de regenton, wat een verademing. Alle producten duidelijk via de homepage te vinden. Als je het helemaal gemakkelijk gemaakt wild hebben, ga je gewoon naar de promo sets, waar je alle producten die je nodig hebt om de ton te plaatsen, in één klik in de winkelwagen plaatst.

Wederom tevreden

Vaker besteld hier en super tevreden.

Super snel, prijs kwaliteit super, super product, super bedankt

Super snel, prijs kwaliteit super, super product, super bedankt!

prima advies

Mijn vragen werden correct en vriendelijk beantwoord. Goed advies

Een geweldige webshop!

Na veel onderzoek ben ik op deze webshop terecht gekomen. Ik zag bij nader onderzoek dat het assortiment breed & goed is, vandaar dat ik ook een regenton hier besteld heb/order heb gemaakt. Ik ben een tevreden klant!

Snel en gemakkelijk

Op zoek naar een manier om het overlopen van de regenton te voorkomen. De website bereik je eenvoudig de oplossing was voorhanden en binnen 24 uur in huis Subliem.

Goed advies en snelle levering.

Er is duidelijk goed geadviseerd en de levering vond binnen twee dagen plaats binnen de vooraf aangegeven tijd.

Duidelijke website

Makkelijk te bedienen, overzichtelijk

Prima website.

Overzichtelijke website met duidelijke informatie over alle regentonnen en de aansluitaccessoires. Vooral dat laatste is handig, zodat je niets kunt vergeten en die gelijk kunt mee bestellen. Dat scheelt weer onnodig zoeken in de bouwmarkt ;-).

Mooie duidelijke site en goede prijs !

Op internet uitgekomen bij dit bedrijf. Mooie site,duidelijke beschrijving en goed overzichtelijk. En natuurlijk ook niet onbelangrijk de prijs !! Goedkoper dan andere onlineshops. Hier kom ik zeker weer terug als klant !

Praktisch!

Overzichtelijk en duidelijk! Fijn is dat als je een artikel bestelt, de webshop "meedenkt" over producten die je mogelijk ook nodig zou kunnen hebben. Zoals een verlengslang bij een regenton. Klein minpuntje, het Nederlands (d's en t's)..........

Supergoed

Makkelijke site

mooie producten, bezorging volgens afspraak

Duidelijke site. Gemakkelijk mijn produkt gevonden.

Duidelijke info. Zowel over de produkten als afhaling, verzenden etc. Gewoon top!

Kwaliteit voor goede prijs

Inclusief verzendkosten toch nog een hele scherpe prijs kunnen aanbieden. Gaat ons een hoop plezier opleveren, en voor onze nieuwe tuin de puntjes op de "i" zetten

lekker snel besteld

duidelijke site , snel gevonden met een duidelijk advies en ook nog tegen een scherpe prijs

duidelijke website en goede service

Goed passend product en snelle levering. Service is prima. Duidelijke website.

Buren hebben goede ervaringen

Handig, goed en goedkoop!

Vandaag een mooie regenton gekocht. Fijne heldere site, en erg voordelig. Gratis verzenden maakt het extra aantrekkelijk. En nou natuurlijk water naar de plantjes. Alvast bedankt, Kunststofregenton.nl!

fantastische producten en goede service

De website is soms niet helemaal logisch maar het zijn goede producten tegen een scherpe prijs en de bonus is een hele vriendelijke en deskundige service aan de telefoon.