Super klant vriendelijk

Goed materiaal, en met probleem met levering word je goed geholpen bedankt hier voor.

Geweldige service.

Ik had mijn spullen 4dagen voor BlackFriday willen bestellen. Men maakte mij er op attent dat erop BF extra korting te verkrijgen was. Zo gezegd zo gedaan. Perfecte service .

In de middag 5 gelijk sluitende cilinders besteld, de volgende dag al in huis. Top

geweldig service en heel snel

Ik had met spoed cilinder nodig en na een belletje was gelijk geregeld.

Goed en snel

Goede morgen, Slot ontvangen Werkt goed.

Goede service, netjes verpakt opgestuurd.

Zeer tevreden, zal in de toekomst vaker aan deze optie denken als ik deur beslag nodig heb.

Heel behulpzaam en oplossingsgericht

Ik had 4 cilinders besteld die ik verkeerd had opgemeten. Een hiervan had een erg afwijkende maat. Nick en Niels waren erg behulpzaam in het zoeken naar een oplossing en uiteindelijk heb ik 4 mooie cilinders in onze deuren.

snelle en correcte levering

goed assortiment voor een concurerende prijs

Bovengemiddelde service

Had zelf een fout bij de bestelling gemaakt (cilinders op sleutelnummer). Gebeld en binnen een dag nieuwen ontvangen tegen een sympathieke prijs. Alle lof, kan niet beter.

Alles volgens afspraak

Ik had 3 cilinders nodig van verschillende lengtes. Alles de volgende dag keurig, als opgegeven, geleverd.

Met verschillende maten cilinder was ik verbaasd dat de levering de volgende dag al binnen was.

Doen wat ze beloven

Helemaal top

Snelle en correcte levering. Speciale gelijksluitende cilinders, geen probleem en de volgende avond keurig degelijk verpakt geleverd. Daar kunnen andere shops een voorbeeld aan nemen.

Snelle en correcte levering.

Mijn bestelling van twee cilindersloten heb ik zelfs nog via de mail op één punt kunnen aanpassen voordat deze werd verstuurd. Ze hebben bij Slotenwereld hun processen goed op orde. Als je snel een nieuw slot nodig hebt, dan moet je echt bij hun zijn. Bij verscheidene vrienden en kennissen dan ook reclame gemaakt.

Super snel geleverd en zeer netjes verpakt. Ben heel tevreden

Omdat ik een afwijkende maat had duurde de levering iets langer.

De sloten waren kwalitatief van goede kwaliteit en de maatvoering was uitstekend, goed product. De communicatie verliep naar behoren

Snel, correct en de beste prijs.

2 gelijksluitende maatwerkcilinders besteld en de volgende dag al kunnen plaatsen. Was ook nog de goedkoopste online aanbieder mbt de gekozen M&C cilindertype.

Snel en correcte leverng

Levering in de avond dus geen gedoe met verplicht thuis blijven.

Top bedrijf

In 1 woord samengevat TOP. Set extra sleutels besteld, sleutelcode ingevuld en binnen 24 uur lag het pakketje op de mat. Duidelijke communicatie over de status van de bestelling en tegen een goede prijs. Kortom een echte aanrader.

Netjes bezorgt

Een onderdeel tweede dag bezorgt maar voor de rest top

Hele snelle levering en goed verpakt. Eerlijke prijs.

Hele snelle levering en goed verpakt. Eerlijke prijs.

Heel klantvriendelijk en prettig geholpen. Sleutels passen goed.

Snelle levering,maar wel heel veel mailverkeer

Duidelijk en goede service.

Duidelijke site, bestelde product voldeed aan de beschrijving en werd op tijd geleverd.