Teleurgesteld

Had een set veiligheidsbeslag l besteld,Ik had een fout gemaakt en gevraagd of ik het terug kon sturen dit kon niet meer Slechte Service

Snelle en correcte uitvoering

Snel oplossing gevonden voor ons probleem, heel correcte uitvoering

Uitstekend opgelost

Na een foutje prima opgelost. Verkeerd certificaatnummer ingevoerd dus de sleutels pasten niet. Vervolgens 4 goede sleutels gekregen ipv 2

Goede service, meedenken en helpen bij bestellen

Ik heb een aantal gelijk sluitende cilinders aangeschaft maar wist niet goed hoe ik dit in het bestel formulier moest vermelden. Nadat ik een mail had gestuurd met het verzoek mij te helpen werd ik binnen een dag al gemaild met de oplossing en hebben zij de bestelling ingevoerd en mij als klant geheel ontzorgt. Ik ben zeer tevreden over de manier hoe je als klant wordt geholpen bij niet alledaagse bestellingen. Dank je wel Nick.

Snel, betrouwbaar, goed, klantgericht

Goede duidelijke instructies, snelle verzending. Toen ik desondanks een retourzending had (vanwege mijn eigen fout!) zonder problemen en in heel korte tijd mijn geld terug ontvangen. Hulde!

Gewoon goed, zoals het behoort

Duidelijk en serieus bedrijf.

Vrijdag besteld zaterdag in huis, uur na bestelling al mail dat deze klaar is en wordt verstuurd. Ben zeer tevreden en zou slotenwereld zeker aanbevelen

TOP!

Snel en correct!

Goedkoop en snel

Alles perfect, snel geleverd en dik in orde.

Doen wat ze beloven

Snel, goedkoop en betrouwbaar

Zie boven

Snel, goed en goedkoop

De verzending ging wat stroef,verder alles goed

Goed gegaan

Super makkelijk en duidelijk bestellen

Fijn bedrijf snelle levering en correct

Snel en betrouwbaar

Leveren snel, ook nabestellingen van extra sloten. Bij een slot dat binnen een jaar defect raakte werd direct contact gezocht met de producent en een vervangend slot geregeld.

Prima sloten; problematische levering

Prima sloten en advies. Helaas werkte het betalingssysteem niet goed en was PostNL waarschijnlijk verantwoordelijk voor buitengewoon trage levering (hetgeen zeer onplezierig was ivm inbraak risico door verlies van sleutels). Zou voor toekonstige sloten echter wel opnieuw een bestelling plaatsen.

Top binnen week nieuwe sloten

Snel geleverd binnen 1 week. Mooie zwarte cilinders met draaiknop.

Zeer snel en makkelijk extra cilinder besteld

Onlangs een extra cilinder besteld voor onze woning. Het was zeer gemakkelijk en duidelijk uitgelegd op de wat voor informatie hiervoor nodig was. Snel kunnen bestellen, maar ook zeer snel geleverd.

Goede service en niet te duur

Keurig geleverd / cilinders voldoen aan verwachting

Prima cilinders. Goed verpakt. Op tijd geleverd.

Top service, top kwaliteit

Omdat we zelf iets fout hadden gedaan bij de bestelling heb ik telefonisch contact opgenomen. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en zeer behulpzaam. Zeer goede service.

Prima service, juist toen ik een fout had gemaakt in mijn bestelling

Prima service, juist toen ik een fout had gemaakt in mijn bestelling. Per ongeluk had ik een verkeerd nummer opgegeven in mijn online-bestelling. Direct gebeld en door degene die ik aan de lijn kreeg werd dit direct gecorrigeerd. Ik was erg blij dat dit zo snel en accuraat opgepakt werd. De sleutels al direct de volgende dag ontvangen. Top!

Precies zoals verwacht

Zeer snelle levering en precies zoals besteld en verwacht!

Snelle service en duidelijke website

Ik bestel regelmatig bij Slotenwereld.nl - ze leveren snel en bieden goede ondersteuning

snel geleverd

eenvoudig besteld, sleutelcertificaat uploaden en de volgende dag was de bestelling al onderweg

Berkelse Poort 27 A

2651 JX Berkel en rodenrijs