Uitstekende service en prima koop

De medewerkers van slotenwereld.nl nemen de tijd om je van goed advies te voorzien en dwingen je geen producten op. Uiteindelijk advies opgevolgd en ik ben blij met mijn keuze. Levering was snel en probleemloos en dat alles voor een goede prijs

Supersnelle, correcte afhandeling!

Na bestelling volgende dag geleverd. Ik werd heel goed op de hoogte gehouden rondom de verzending. Top bedrijf!

Zeer oplettend en meedenkend

Per ongeluk verkeerd slot besteld wat opgemerkt werd. Vanuit sloten wereld werd ik gewaarschuwd dat het niet zou passen en werd een oplossing voorgesteld. Helemaal top. Nu perfect passend slot bij bestaande sleutel.

hele goede firma en maakt zijn beloftes waar

goede sloten alles werkt na behoren

Wat Goeeeeeeeeeeeeeed

x

Goede en snelle service

Perfect geregeld

Zeer goede informatie en vragen over de mogelijkheden waren perfect beantwoord. Snelle levering goede prijs.

Bestelling en levering prima verlopen.

Bestelling verloopt makkelijk. Snelle en correcte levering.

Lekker snel en voor een prima prijs geleverd wat ik wilde hebben!

snel/zorgvuldig

Mijn bestelling werd zeer snel en zorgvuldig geleverd. Alleen DPD liet het een dag afweten om onduidelijke redenen. Slotenwereld had daar geen aandeel in. Het pakket werd alsnog een dag later geleverd. Geweldige service van slotenwereld

Perfect!

Ben erg tevreden, gemakkelijk te bestellen, snelle levering!

Overzichtelijke site, makkelijk bestellen & vele betaalmogelijkheden. Ook de communicatie is top.

heel goed en snel gereageerd op nabestelling van een gecertificeerde sleutel

de hele procedure ging heel snel en accuraat, zelfs binnen de geschatte termijn.

Makkelijke site, snel safe en simpel

Goed en snel

Snelle levering tegen een scherpe prijs

Ik was op zoek naar bepaalde raamsloten van Axa. Zelfs met zogenaamde kortingen bij bouwmarkten was Slotenwereld goedkoper. Binnen 2 dagen had ik de sloten in huis.

Snel, goed, vriendelijk en voordelig. Dat maakt me gelukkig. Thanks!

Good

Good service, Fast delivery, quality products

keurig en vlot

keurig en betrouwbaar bedrijf, denken mee en kwamen direct met een oplossing toen ik iets niet kon bestellen wat ik dacht wel zo te kunnen.

Duidelijke website, snel te bedtellen en de dag erna al geleverd. Top.

Goede sloten en snelle service

Goede sloten en snelle service

Makkelijke website en gelijk de volgende dag geleverd

Ik was op zoek naar beslag voor de achterdeur, via Google op slotenwereld terechtgekomen. Ze waren de goedkoopste voor het beslag dat ik zocht. De website is overzichtelijk en ik kon de volgende dag het beslag ophalen. Top service !

super

komen alle afspraken na, sleutel is gelijk uiterlijk als originele Dom plura

Bij dit bedrijf terecht gekomen voor de prijs en gemakkelijke manier van bestellen. Contact zeer goed. Zelfs op zondag werden mails en telefonische vragen beantwoord. Levering vanuit DOM was fout gegaan maar erg correct door Slotenwereld aan mij teruggekoppeld. Een volgende keer zou ik zeker hier weer kopen.

Super.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Totaal geen vertraging ondanks de druktes voor sinterklaas.