Top geweldige service volgende keer hier weer bestellen

Geweldig geholpen na een fout van ons .

Snel en goede service

4 M&C cilinders besteld, snel geleverd. Bij montage bleek 1 cilinder niet goed te functioneren en was er 1 cilinder verkeerd door mij opgenomen. Na een telefoontje kon ik dit terugsturen er werd alles keurig opgelost. Na een paar dagen had ik alles weer terug en werkt het perfect.

Voor deze tijd lekker snel geleverd super blij met mijn sloten

Exactly what i needed!

I was looking for 3 cylinders with the same key, i emailed for help and got a reply straight away. I placed the order and it arrived promptly. Well packaged, good price. Thanks again!

Vlotte levering en geweldige service.

Nadat bleek dat het bestelde product niet functioneerde heb ik direct contact opgenomen met Slotenwereld. Er werd direct een zelfde nieuw apparaat naar mij toegestuurd. Betere service is volgens mij niet mogelijk.

"gewoon" goed!

"Eenvoudig" te bestellen op overzichtelijke internetpagina met duidelijke instructies. Vervolgens snelle en correcte aflevering.

Goed opgelost

Prima cilinders alleen ik had er 6 besteld en er werden er maar 5 geleverd. Na wat contact over en weer ook de 6e cilinder netjes mogen ontvangen.

???? Bij kwaliteit

Niet te ?????????

Super kwaliteit geleverde

Kwaliteit paste meteen en goed verpakt en goed bezorgd zeker een goede referentie

Duidelijke website. Extra cilinders nabesteld. Keurig en snel geleverd.

goede spullen en snelle service

in de middag besteld en de volgende dag al geleverd. 6 cilinders. 5 met knop en een halve cilinder.

TOP service!

Snelle service, volgende dag nieuwe cilinders geleverd voor gehele woning!. Slotenwereld.nl is een aanrader!

Pima support en snelle levering

Contact opgenomen met Slotenwereld omdat ik nog wat vragen had. Direct goed, ter zake kunnen en attent geholpen. Bestelling ging daardoor erg soepel en de juiste systeemsleutels konden worden bijbesteld. Levering vond snel en conform afspraak plaats. Bij volgende vragen zal ik zeker weer gebeurlijk maken van Slotenwereld.

makkelijk bestellen snelle levering!

site was duidelijk, bestelling kwam netjes op tijd.

Uitstekende service!

Na een inbraak bij mij adviseerde mijn buurman contact met Slotenwereld op te nemen. Het eerste telefonische contact was prettig. Ik kreeg goede informatie. Na mijn bestelling werden de nieuwe sloten al de volgende dag bezorgd! Dankzij Slotenwereld voel ik me nu weer veilig in mijn eigen huis!

zeer snelle levering

ik kreeg mijn bestelling snel en werd goed op de hoogte gehouden van de zending.

Keurig

Duidelijke website, keurige prijs en snel geleverd. Heel erg tevreden.

Gewoon top en vretrouwd

Website is duidelijk en gemakkelijk, bij foutjes of onduidelijkheden die ik heb veroorzaakt wordt je onmiddellijk gebeld voor verduidelijking, ik vin het gewoon geweldig

Snelle levering en omruil mogelijkheid

Door fout in de bestelling, een verkeerd slot gekregen. Op eigen kosten retour zenden en bij binnenkomst direct de juiste verzonden. Keurig

Prima levering, veel mogelijkheden.

Ik heb cilindersloten met dezelfde sleutel besteld. Per slot kun je aangeven wat de maat moet zijn en welke speciale aanpassingen je wenst. Bij installatie bleek ik 1 slot niet goed opgemeten te hebben. Na telefonisch contact deze retour kunnen sturen en laten aanpassen aan de gewenste maat. Uiteraard wel tegen betaling.

Snelle goede persoonlijke service

Sleutels bij laten maken waar patent op zit en moest daarom bestandje van certificaat bijvoegen. Ik dacht dat het goed gegaan was, maar kreeg met ong. 10min telefoon dat ze graag aan de slag wilden , maar certificaat niet binnen gekregen had. Alsnog via mail gestuurd en de volgende dag 9.00 uur werden de sleutels al bezorgd, wat erg prettig was.

snelle levering van kwaliteit producten tegen goede prijs

snelle levering van kwaliteit producten tegen goede prijs

Fijne chat, makkelijk bestellen, erg snelle levering. Goed voor elkaar!

Na het bezoeken van de website nog aanvullende informatie gekregen via de chat. Duidelijk en snelle reacties. Dit was een goed begin. Vrijdagmiddag een bestelling gedaan van een aantal Nemef SKG*** cilinders in verschillende maten maar wel gelijksluitend. Tot mijn verrassing zijn deze de dag erop (zaterdag dus) al bezorgd. Sloten hebben drie sleutels per cilinder en we kunnen voorlopig dus vooruit. Al met al een goeie ervaring met dit bedrijf.

Grote keus en snelle levering

Grote keus op de website, heel overzichtelijk en super snelle levering. Top!

duidelijke site, snelle levering. alles ok !!

zie bovenstaande.. Verder niets aan toe te voegen,