top contact met klantenservice

Snel op en neer met wat vragen om tot een juiste bestelling te komen. Kunnen bedrijven van leren.

Goed aanbod, scherpe prijzen, snelle levering. Top!

Goed, snel en goedkoopste

Goedkoopste die ik kon vinden en snel geleverd

goede service

na contact met slotenwereld goed uitleg gekregen daarna Abus gelijksluitende cylinders besteld ,en de volgende dag geleverd

Vlotte en juiste levering

Na plaatsen van bestelling keurig met persoonlijke email en telefoontje op de hoogte gesteld ivm enkele dagen vertraging op de levering. Voor mij was levering geen enkel probleem. 3 a 4 dagen na plaatsen van de bestelling alle Multilock cylinders keurig ontvangen. Dank u wel!

Absoluut TOP

Op een feestdag Slotenwereled benaderd via de mail en tot mijn verbazing op diezelfde dag reactie terug. Ze hebben me geholpen om juiste cilinder te kunnen vaststellen en van alle kanten snel en vakkundig geholpen, geweldig ! Een week na mijn eerste vraag had ik mijn product netjes thuis bezorgd.

gemakkelijk en klantvriendelijk.

Vandaag bestellen en morgen in de brievenbus. Dit is echt waargemaakt. Top!

Super snelle service

Snel het juiste slot gevonden op de site en binnen een paar dagen in huis. Super

Nette snelle levering.

Veel keus, snelle levering

Was top

Snel en goed geleverd

Redelijk goed

Het lag niet aan sloten wereld , de buren hebbe mijn paketje onvangen , eind goed al goed

Super kwaliteit

Onze bestelling was super netjes verpakt. De bestelling was snel geleverd. De site was makkelijk kon alles meteen vinden. Ik raad dit bedrijf aan

Prima sleutels

Bij onze nieuwe voordeur zijn drie nieuwe sleutels geleverd. Voor ons te weinig, we hebben er zes nodig. Drie bijbesteld, in korte tijd prima sleutels geleverd. Zeer tevreden !!!

Goed!

Communicatie kan beter: op maandag krijg ik bericht dat de zending klaar is om verstuurd te worden, bij Postnl staat dat de zending nog niet is ontvangen...dit duurt tot donderdag, vrijdag geleverd. Toch nog best vlot, maar 5 dagen mistig!

Snel

Alles volgens plan

TOP

Het was onze eerste bestelling bij Slotenwereld. Sowieso vonden we de prijs goed maar Slotenwereld is 1 van de weinige in deze branche die vanaf € 50,00 gratis verzend! Dit heeft geleid dat we hier de nieuwe deurkrukken hebben besteld. MAAR nu komt het: op de toiletsluiting miste een stukje verf. Het was geen beschadiging want dat voel je. We hebben gevraagd of zij een tip hadden hoe wij dit konden oplossen of dat zij een oplossing hadden. Helemaal niets van dit! WE KREGEN TERSTOND EEN NIEUWE SET TOEGESTUURD! Heel erg bedankt Slotenwereld (Eric).

Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Website maakt kiezen en samenstellen maakt makkelijk.

Helemaal goed

Nemef sleutels nabesteld. Passen goed, snel bezorgd en tegen gunstige prijs.

Eind van de dag de bestelling geplaatst. In de avond al bericht dat mijn nabestelde cilinder al bij post.nl was aangeleverd. De volgende dag al in huis.

Deze maal revanch van slotenwereld

Na een teleurstellende eerste keer toch weer geprobeerd. Deze maal Perfekt te woord gestaan en in de toegezegde tijd bezorgd. Revanch door slotenwereld top

Goed en snel, prima communicatie

Super snel

Super snel verstuurd

snelle en nette levering

Overzichtelijk en duidelijke bestel methode. In vergelijking met concurrenten stuk voordeliger voor zelfde artikel. Snelle, nette en complete levering.

Goed en snel geregeld zoals (enigzins) gewend

Ik bestel vaker bij slotenwereld en ook deze keer Mijn benodigde cilinders besteld en op korte termijn netjes geleverd. Helemaal tevreden