Double Check

Snelle levering. En fijn even gebeld te worden om te checken of ik bij drie cilinders ook werkelijk drie verschillende sleutelsets wil ontvangen.

Goed, niet duur, snel geleverd

Dat dus.

Goede en duidelijke website en bestelformulier. Jammer alleen dat voor 1 sleutel veel karton en piepschuim is gebruikt. Had naar mijn idee ook met brievenbuspost gekund.

Snelle levering tegen goede prijzen

5 sloten besteld, verschillende afmetingen , met zelfde sleutel nummer Goed afgehandeld

Super geholpen!

Super geholpen en hele snelle levering!

Snel en duidelijke website

Goede uitleg op de website hoe de lengte te meten.

Top !

Weer sloten besteld , en wederom via goede communicatie en hulp via telefoon een woord en aan de andere kant begrijpt men wat je bedoeld , was al zeer tevreden maar nu weer , een woord top ! Als ik weer sloten nodig heb op zeker ga ik weer hier bestellen !!

snelle en correcte levering van de bestelling

snelle en correcte levering van het bestelde cilinderslot

Alles mooi in orde

Na bestelling werden de sleutels correct en snel geleverd. Top service aan scherpe prijs.

Keurig

Cilinders besteld, Werdt netjes geleverd en de bijbehorende sleutels werken ook perfect

Great shop and nice customer service

It was very easy to shop, and everything was clearly explained on the website. The order took longer than I expected, but this was also clearly explained in a friendly email.

Het product keurig netjes ontvangen. Erg tevreden.

Makkelijk om te bestellen. Levering is snel. Voor eventuele vragen is het bedrijf moeilijk te bereiken.

Duidelijke website. Goede communicatie richting klant. Product werd snel geleverd. De verpakking was boven verwachting. Volgende keer wordt weer bij dit bedrijf besteld

goed materiaal voor een heel goede prijs

ik had enkele nieuwe cilinders nodig dus deze hier besteld. de prijs is heel goed. ze passen perfect. blij mee. mocht ik er weer nodig hebben zal ik ze weer hier bestellen.

super

Super makkelijk om te bestellen en sleutels worden snel bezorgd.

Alles ok

Snelle levering, goede prijsverhouding

Gewoon goed zoals het moet zijn

Snelle levering goed verpakt en kwalitatief goede sloten voor redelijke prijs Dus tevreden

Mooi Product

Gebruik hun producten al 5 jaar. De cilinders zijn makkelijk te bestellen via hun site en snel geleverd.

Goede service en snelle levering

Sleutels snel en keurig verpakt in huis

Perfecte levering

Speciaaltype sleutels besteld, perfecte levering. Heel blij mee.

Goede verhouding prijs/kwaliteit

Vlotte service

En weer alles top

Bestel niet vaak,maar als ik een speciale cilinder nodig heb, dan slotenwereld.nl. Snelle levering.

Berkelse Poort 27 A

2651 JX Berkel en rodenrijs