Snel en betrouwbaar

Leveren snel, ook nabestellingen van extra sloten. Bij een slot dat binnen een jaar defect raakte werd direct contact gezocht met de producent en een vervangend slot geregeld.

Prima sloten; problematische levering

Prima sloten en advies. Helaas werkte het betalingssysteem niet goed en was PostNL waarschijnlijk verantwoordelijk voor buitengewoon trage levering (hetgeen zeer onplezierig was ivm inbraak risico door verlies van sleutels). Zou voor toekonstige sloten echter wel opnieuw een bestelling plaatsen.

Top binnen week nieuwe sloten

Snel geleverd binnen 1 week. Mooie zwarte cilinders met draaiknop.

Zeer snel en makkelijk extra cilinder besteld

Onlangs een extra cilinder besteld voor onze woning. Het was zeer gemakkelijk en duidelijk uitgelegd op de wat voor informatie hiervoor nodig was. Snel kunnen bestellen, maar ook zeer snel geleverd.

Goede service en niet te duur

Keurig geleverd / cilinders voldoen aan verwachting

Prima cilinders. Goed verpakt. Op tijd geleverd.

Top service, top kwaliteit

Omdat we zelf iets fout hadden gedaan bij de bestelling heb ik telefonisch contact opgenomen. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en zeer behulpzaam. Zeer goede service.

Prima service, juist toen ik een fout had gemaakt in mijn bestelling

Prima service, juist toen ik een fout had gemaakt in mijn bestelling. Per ongeluk had ik een verkeerd nummer opgegeven in mijn online-bestelling. Direct gebeld en door degene die ik aan de lijn kreeg werd dit direct gecorrigeerd. Ik was erg blij dat dit zo snel en accuraat opgepakt werd. De sleutels al direct de volgende dag ontvangen. Top!

Precies zoals verwacht

Zeer snelle levering en precies zoals besteld en verwacht!

Snelle service en duidelijke website

Ik bestel regelmatig bij Slotenwereld.nl - ze leveren snel en bieden goede ondersteuning

snel geleverd

eenvoudig besteld, sleutelcertificaat uploaden en de volgende dag was de bestelling al onderweg

super goed

snel geleverd en goed materiaal

Ben zeer tevreden met dienst verlenging

Mijn bestelling was heel snel afgehandeld

Bereikbaar en meedenkend, goede prijs-kwaliteitverhouding, duidelijke webshop

Correcte afhandeling - geen problemen

Na telefonisch contact alle vragen direct opgelost en levering zoals afgesproken

Na verschillende sleutelmakers te zijn langs geweest waar het niet gelukt was om de sleutel na te maken. Is het hier wel gelukt en binnen 2 dagen de sleutel toegestuurd gekregen.

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Een aantal keren besteld bij slotenwereld.nl Goede ervaringen nu mee. Makkelijk besteld, snel geleverd zoals aangegeven! Ik raad iedereen aan hier sleutels/cillinders te bestellen.

Snel en goed verpakt geleverd

Keurig bedrijf, bestel er vaker en nooit een probleem gehad.

Goede en overzichtelijke website

Alles makkelijk kunnen vinden, zeer uitgebreid assortiment en zeer snelle levering. Moet nog monteren dus kan nog niets zeggen over de kwaliteit maar ziet er zeer degelijk uit.

Abus cilinders goedkoop en makkelijk bestellen :fijne webshop

Je kunt elke cilinder van een set ( allemaal met dezelfde sleutel) gemakkelijk bestellen: iedere cilinder met andere maat en andere opties is zeer makkelijk bestelbaar. Ook het nabestellen van een cilinder met behulp van het uploaden van een foto van je sleutel code werkt perfect

Snel binnen

Snelle beantwoording email en goede mails om bestelling te volgen.

Perfect en super snelle levering

Cilinder past perfect en snelle levering. Wel duur, maar dat kosten goede cilinders helaas.

Sleutels passen perfect en snelle levering.

zeer goed

Ik kan niets anders zegggen dan zeer goed, vriendelijk en leveren snel en komen hun afspraak na.

Bedrijfsgegevens

Berkelse Poort 27 A

2651 JX Berkel en rodenrijs

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.