Goed contact, snelle levering. Er ontbrak een kleinigheid aan de levering. Werd in één dag opgelost.

Knopcilinder besteld,zwart, past perfect. Wat langer moeten wachten op levering ivm kleur.

fantastisch

Website erg makkelijk. Merk en sleutelnummer opgeven, de volgende dag, vier perfect passende sleutels in huis. Ik was al 5 weken aan het wachten op reserve sleutels, bij de leverancier van deur en slot, allemaal moeilijk, nog steeds geen sleutels. Bij slotenwereld gewoon binnen 28 uur in huis, geweldig, aanrader!!

Goede voorraad en snelle levering

Goede website snelle levering

De enige die sloten kon leveren in extra lange maat

Levertijd was wel erg lang 6 week

Ziet er mooi uit. Goede handleiding.

Erg goed

Nieuwe gelijkluidende cilindersloten besteld. Duidelijke overzichtelijke site en goede informatie omtrent de levering.

Duidelijke website, makkelijk bestel en betaalproces en snelle levering

Goede snelle levering

Goede snelle levering.

Fijn

Site is overzichtelijk. Leveren hetgeen gevraagd (helaas bij andere leverancier andere ervaring mee).

Geweldig professionele en snelle afhandeling

Ik heb een nieuwe cylinderslot besteld met extra sleutels. Dit alles was keurig verpakt en snel geleverd. Top!

Precies wat ik zocht en snelle levering. Prima.

Ik moest snel een versleten deurbeslag vervangen met minder vaak voorkomende specs. Bij Slotenwereld gevonden en binnen 36 uur al op de deur.

Duidelijke website wat kiezen juiste sloten makkelijk maakt

Uitzoeken van sloten was goed te doen omdat duidelijk bij de sloten de lengte aan de binnen en buitenzijde was aangegegeven. Daarna sloten vlot geleverd.

Snel en precies goed

Fijne website en goede prijs kwaliteit verhouding. Kon gelijk vinden wat ik nodig had.

Duidelijke website en makkelijk bestellen. Vriendelijke en adequate klantenservice. Binnen 24 uur was mijn bestelling geleverd. Goed op de hoogte gehouden via track en trace.

snelle correcte levering, met goede communicatie

zie boven

Professionele hulp!!

Klantvriendelijke personeel!!

Superkwaliteit, supersnel, superservice, superprijs!

Beste prijs van Internet, binnen 24 uur geleverd, fout mijnerzijds werd direct gecorrigeerd, kortom een uitstekend resultaat. Top gedaan.

Snelle en correcte levering

Snel en op tijd geleverd

Ruim assortiment en snelle levering.

Veel keuze uit diverse cilinders. Ook handig om verschillende opties toe te voegen. Website werk prettig en goede uitleg hoe het juiste product te bestellen. Levering is er erg snel. Op zondag avond besteld en op maandag al geleverd.

Prima ervaring en snelle leverng

Bij Slotenwereld het NEMEF ENTR slot besteld, bestelling ging makkelijk en werd zeer snel geleverd. Hierna nog twee extra sleutels nabesteld en ook deze binnen twee dagen in huis. Dus kan niet anders dan positief zijn over Slotenwereld.

Snelle klantenservice. Kon order nog aanpassen en aanvullen

Goede hulp bij telefonisch contact