Snel geleverd. Goede kwaliteit.

Website maakt kiezen en samenstellen maakt makkelijk.

Helemaal goed

Nemef sleutels nabesteld. Passen goed, snel bezorgd en tegen gunstige prijs.

Eind van de dag de bestelling geplaatst. In de avond al bericht dat mijn nabestelde cilinder al bij post.nl was aangeleverd. De volgende dag al in huis.

Deze maal revanch van slotenwereld

Na een teleurstellende eerste keer toch weer geprobeerd. Deze maal Perfekt te woord gestaan en in de toegezegde tijd bezorgd. Revanch door slotenwereld top

Goed en snel, prima communicatie

Super snel

Super snel verstuurd

snelle en nette levering

Overzichtelijk en duidelijke bestel methode. In vergelijking met concurrenten stuk voordeliger voor zelfde artikel. Snelle, nette en complete levering.

Goed en snel geregeld zoals (enigzins) gewend

Ik bestel vaker bij slotenwereld en ook deze keer Mijn benodigde cilinders besteld en op korte termijn netjes geleverd. Helemaal tevreden

Super service!

Door eigen toedoen een aantal verkeerde maten cilinders besteld, Slotenwereld heeft hierin goed meegedacht om een oplossing te verzinnen en heb nu naar alle tevredenheid passende cilinders voor elke deur!

Mooi op tijd geleverd

Bevestigingsbout werd niet bijgeleverd. Dit in tegenstelling tot beschrijving dat deze meegeleverd zou worden. Nalevering werd wel aangeboden met excuses maar deed toch iets af aan zorgvuldigheid. Geen gebruik gemaakt van nalevering ! Zelf bout verzorgd , wilde gelijk afmaken .

Yale oplegslot

Snelle verzending, alles in orde. Goede website, maar er zou meer teknische tekeningen van de slotsafmetingen moeten zijn.

Sloten leveren.

Top levering goed en snel

Snelle en correcte levering

Nieuwe sloten voor kunstof kozijnen/deuren. Zijn anders dan "standaard" sloten dus wel even via de site opzoeken welk type (lengte van het slot e.d.). Is gemakkelijk te vinden en bestellen is ook eenvoudig. Bestellen en snel in huis, prima geregeld.

Super goede service!

Bij de levering van mijn deurdranger miste een onderdeel. Nadat ik dit kenbaar heb gemaakt bij slotenwereld kreeg ik snel reactie dat zij het onderdeel bij de leverancier hadden nabesteld. Na enkele dagen had slotenwereld nog geen reactie van leverancier, slotenwereld besloot eigenhandig een hele nieuwe set aan mij toe te sturen. Goed voorbeeld van meedenken en klantgerichtheid!

Scherp geprijsde kwalitatief goede sloten en snelle levering

Slotenwereld heeft een duidelijke site. Ze bieden scherpe prijzen ten opzichte van de concurrentie en we hadden de sloten snel in huis.

Snelle levering en goede prijs

Snel geleverd en sleutel werkt perfect

Snel geleverd en goed verpakt, mooie goede website

Prettige en deskundige service en advies.

Diverse mogelijkheden voor een cilinder besproken. Inmiddels in gebruik en zeer tevreden hiermee.

Sleutels met Security Card

NEMEF NF4 nabesteld op basis van met Security Card. Snel geleverd. Beste prijs.

Snel geleverd, past perfect. Correcte prijs!

Snel geleverd, past perfect. Correcte prijs! Aanrader!

Een heel goed bedrijf dat met je meedenkt En snelle levering