super goed

snel geleverd en goed materiaal

Ben zeer tevreden met dienst verlenging

Mijn bestelling was heel snel afgehandeld

Bereikbaar en meedenkend, goede prijs-kwaliteitverhouding, duidelijke webshop

Correcte afhandeling - geen problemen

Na telefonisch contact alle vragen direct opgelost en levering zoals afgesproken

Na verschillende sleutelmakers te zijn langs geweest waar het niet gelukt was om de sleutel na te maken. Is het hier wel gelukt en binnen 2 dagen de sleutel toegestuurd gekregen.

Makkelijk besteld, snel geleverd.

Een aantal keren besteld bij slotenwereld.nl Goede ervaringen nu mee. Makkelijk besteld, snel geleverd zoals aangegeven! Ik raad iedereen aan hier sleutels/cillinders te bestellen.

Snel en goed verpakt geleverd

Keurig bedrijf, bestel er vaker en nooit een probleem gehad.

Goede en overzichtelijke website

Alles makkelijk kunnen vinden, zeer uitgebreid assortiment en zeer snelle levering. Moet nog monteren dus kan nog niets zeggen over de kwaliteit maar ziet er zeer degelijk uit.

Abus cilinders goedkoop en makkelijk bestellen :fijne webshop

Je kunt elke cilinder van een set ( allemaal met dezelfde sleutel) gemakkelijk bestellen: iedere cilinder met andere maat en andere opties is zeer makkelijk bestelbaar. Ook het nabestellen van een cilinder met behulp van het uploaden van een foto van je sleutel code werkt perfect

Snel binnen

Snelle beantwoording email en goede mails om bestelling te volgen.

Perfect en super snelle levering

Cilinder past perfect en snelle levering. Wel duur, maar dat kosten goede cilinders helaas.

Sleutels passen perfect en snelle levering.

zeer goed

Ik kan niets anders zegggen dan zeer goed, vriendelijk en leveren snel en komen hun afspraak na.

Goed advies gekregen .

Super webshop

Hele goede ervaring, snelle en correcte levering.

SUPER SERVICE !

Ook al werkte de cilinders van een bepaald merk drie keer achter elkaar niet, toch bleef uw medewerker vriendelijk, rustig en professioneel. De vierde levering van een ander merk cilinders werkt erg goed. Top job Nick !

Overzichtelijke en duidelijke website

Eenvoudig cilinders op maat te bestellen!

Duidelijke webshop waardoor makkelijk het juiste product te bestellen is welke ook nog een een snel word geleverd.

Levering snel en goed

Helaas had ik een probleem met een deel van mijn bestelling, maar na contact is dit keurig en zeer netjes opgelost. Geweldig meer kan ik er niet overzeggen.

Betaalbaar

Betaalbaar en snelle levering

Blij met de extra sleutels en de snelle leveringen

Prijs concurerend

Snel contact & snel geleverd

Zelfs in het weekend kregen we al een reactie op onze vragen. We moesten namelijk een groter aantal sleutels met cilinders hebben dan standaard op de site wordt aangeboden. Dat was geen enkel probleem; ze werden de volgende werkdag al geleverd.

Vasthoudende deurstopper

Doet wat het moet doen. Mooi en effectief

Berkelse Poort 27 A

2651 JX Berkel en rodenrijs