Goede prijs & service

Goede prijs. Bij 1 cilinder had ik de maat verkeerd ingevuld. Vervolgens een mailtje gestuurd in de hoop dat dit (op tijd) nog kon worden aangepast. Dit werd vervolgens keurig opgelost, ik werd gebeld maar was bezig en kreeg toen een reactie via de e-mail dat mijn bestelling werd aangepast. Vervolgens werd toch nogmaals te bellen en spraken we vervolgstappen af met een zeer hulpvaardige medewerker/eigenaar. van Slotenwereld. Heel klantvriendelijk.

Voldoet aan de verwachting.

Prima prijs en geleverd volgens afspraak.

Nette prijs, soepele bestelling en snel geleverd

Prima site, goede zoekfuntie en een soepel bestelproces. Levering vlot en keurig!

Zeer snel

Prima product, snelle levering

Netjes geleverd

Niets op aan te merken.

Uitstekend.

Ik bestel hier vaker want makkelijk bestellen en betrouwbaar. Hele snelle levering op de dag.

Duidelijke beschrijvingen en snelle levering

Ik bestel regelmatig bij Slotenwereld. Door de heldere beschrijvingen kan je zelf een goede keus maken. En ze leveren snel!

Nou , echt prima hoor

Snel en alle sleutels pasten perfect

Prima prijs en service.

Volgens mij beste prijs op het internet. Netjes ingepakt en op tijd verstuurd/ontvangen. Kom hier zeker nog eens terug. Prima job geleverd.

slot iets te lang

halve cilinder gekocht voor garagedeur, helaas 2 mm langer als de oude cilinder daardoor behuizing moeten uit vijlen om de schroef te kunnen plaatsen van de cilinder. de sleutel van mijn andere cilinders past wel goed en soepel.

Goede kwaliteit en levering

Overzichtelijke webshop

Duidelijke website

Veel keuze in sloten voor een eerlijke prijs!

Snelle levering en sleutels passen perfect en goed verpakt

Prima kwaliteit, snelle levering, goede service, netjes via mail op de hoogte gehouden van de verzending, sleutels werken prima. Aanrader

Super fijne specialist in beveiliging

Er wordt super goed gereageerd op mailtjes, heeft mooie producten allemaal super snel geleverd. Bij vragen wordt je goed te woord gestaan. Dat is bij andere sleutel specialisten nog wel eens anders. Kortom een wereld bedrijf waar je het juiste product krijg voor je veiligheid en een sierraad voor je huis.

Hele fijne klantenservice

Wij kochten een aantal nieuwe cilinder sloten met sleutel code. Kwam er in de avond achter dat ik per abuis de verkeerde maat had besteld. Product is niet retourneer naar (immers op maat) dus bang dat ik het geld kwijt was. Die avond toch de klantenservice gemaild en binnen een uur een reactie dat de order wordt aangepast en tevens dat ik obv mijn sleutel code ook een ander type slot nodig had. Daarna keurig snel in huis. Zo kan het ook!

Snelle levering en een scherpe prijs

Originele cilinder

Originele cilinder die goed werkt!

Snel en goede kwaliteit!

Snel en goede kwaliteit!

Prima en snel geleverd

Ruim assortiment en snel geleverd

Helemaal prima

Gevonden wat ik nodig had

Snel, correct, vriendelijk

Zie hierboven

Makkelijk bestellen en vlot geleverd

Snelle levering Nemef SKG** slot en deurschilden.

Prima ervaring bij bestellen en een snelle levering van het Nemef SKG** slot en deurschilden.

?

Had een extra gelijksluitende cilinder nodig, schrok wel van de prijs € 215 met een extra sleutel. Begin van het jaar nog 3 gelijksluitende cilinders gekocht ( zelfde type) voor € 189. Begrijp dat het extra kost om deze cilinder te maken, maar het prijsverschil is veel te groot. Rob.

Goed maar verzending kan beter.

Extra sleutels besteld voor mijn sloten thuis, werken perfect en prima op tijd geleverd. Echter worden ze niet discreet verstuurd, groot met tape "slotenwereld" erop. Maakt het inbrekers wel erg makkelijk als de postbezorger het pakketje achterlaat of uit de brievenbus laat steken.

Bedrijfsgegevens

Berkelse Poort 27 A

2651 JX Berkel en rodenrijs

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.