Zoals besteld geleverd, zeer voordelig

Zoals besteld geleverd met status updates en duidelijke communicatie. Zeer voordelig, nergens goedkoper gevonden voor exact hetzelfde product. Echt een aanrader om bij Slotenwereld te kijken en te vergelijken.

Zeer snelle levering, prima prijs

Extra sleutels besteld op nummer. Volgende dag al in huis.

Sloten en cylinders razend snel geleverd. Ben heel tevreden.

Ik heb de Abus vela 1000 besteld. Alles kwam op tijd binnen. De cilinders voelen degelijk aan. De sleutels gaan er nu nog een beetje stroef in, maar ik neem aan dat dat op termijn beter gaat.

Duidelijke website en snelle levering

Nadat ik de sleutel besteld heb krijg ik deze de volgende dag aj binnen, hulde!

Goede cilinders ,en snel geleverd.

Tevreden maar verpakken kan discreter

Thuis uitgebouwd, nieuwe dikkere achterdeur waar mijn oude cilinder niet in past. Nieuwe cilinder hier besteld op code van de sleutel. Bestellen ging allemaal prima. De cilinder past mooi in de nieuwe achterdeur, de draaiknop werkt prima en ik kan dezelfde huissleutel weer gebruiken op alle sloten van en rond het huis. Alleen het verpakken/ versturen kan echt wat discreter. Pakketje werd verstuurd in een doosje waarop teksten en merknamen van sloten stonden. Als je met het doosje rammelt hoor je sleutels rinkelen. In dit doosje zaten sleutels die op elke deur van en rond mijn huis passen. Tijdens het bestellen heb ik niet gekozen voor extra sleutels, ik wist ook niet dat deze er bij zouden zitten. Dit gaf niet echt een veilig gevoel toen ik het pakketje uit de bak in de voortuin haalde waarin de bezorger - weliswaar op mijn verzoek door niet thuis- het pakket heeft neergelegd.

Snelle levering en goede service

Echt volgende dag levering. Telefoontje van service of ik nog sleutels erbij wilde. Was ik vergeten in te vullen.

Goede kwaliteit en snelle levering

De sloten zijn van een goede kwaliteit en worden ook nog eens snel geleverd.

Snelle goeie service tegen een goeie prijs

Duidelijke website goeie prijzen goeie telefonische hulp

Snel en correct

Zie boven

Zoals het hoort.

Supersnel geleverd en een goede prijs. Had 4 nieuwe cylinders besteld. Prijs was overal bijna hetzelfde, maar de website van sloten wereld was iets duidelijker (en sneller). Volgende werkdag geleverd en zonder problemen gemonteerd.

De levering voldeed volledig aan onze verwachting !

Snelle correcte levering voldeed volledig aan onze verwachting !

Duidelijke site, snel geregeld, past uitstekend

Duidelijke site, snel geregeld, past uitstekend

Goede prijs / kwaliteit

De bestelling stond snel klaar, alleen bij DPD bleef het lang onduidelijk wanneer er nou precies geleverd zou worden. Op de dag van levering stond er alleen "de bezorger is onderweg". Een tijdslot zou fijner zijn (of zo inpakken dat het door de brievenbus pakt). Maar eenmaal ontvangen zag het er allemaal heel netjes uit en was monteren een fluitje van een cent.

Goede prijzen en contact gehad over product en snelle levering

Goede prijzen en contact over product en snelle levering

Snelle levering en ruim assortiment

Nabestellingen gaan snel en soepel.

Hele snelle levering

Duidelijke instructies voor inmeten van sloten. En levering binnen 24 uur

Snelle levering en goede kwaliteit

Zeer tevreden van de sloten, ze passen perfect in de deur.

Makkelijk

Nabestellen van nemef slotcilinder ging erg makkelijk. Duidelijke info op de website en snelle afhandeling en verzending.

Goede aftersales!

fijn geholpen

Makkelijk en snel

Sloten wereld heeft een duidelijke website met een goede uitleg, waardoor je tot de juiste keuze komt van sloten die je nodig hebt, en meteen extra sleutels waar nodig.

Duidelijke website, snelle levering.

Het uitzoeken en bestellen van 2 sloten met dezelfde sleutels is zeer eenvoudig. De lengte van de cilinder wordt aan de buitenkant bepaald door de ruimte onder het afdekplaatje van het cilinderslot. Deze afstand is bij het kerntrekbeslag niet altijd even duidelijk, vind ik. Misschien kan daarvoor wat extra tekst in de algemene beschrijving.

goed is goed

hallo dit is de 2de keer en het is goed verlopen dus goed is goed

Snelle betrouwbare leverancier

In 2020 Eerste bestelling hier gedaan. Late levering van sleutels ging altijd erg gemakkelijk met secure id