Zeer correct.

Alles zoals werd aangegeven en besteld.

Top en goede service na verkeerde bestelling

Nadat in mijn bestelling had geplaatst kwam ik erachter dat ik een fout had gemaakt. Dit is keurig opgepakt door Slotenwereld en op tijd hersteld voorafgaand aan verzending.

Netjes, snel, goede service!

Niet voor het eerst bij Slotenwereld besteld. Ook nu weer netjes en snel geregeld! En omdat ik nog een vraag had na het plaatsen van de bestelling heb ik gebeld, werd snel te woord gestaan en keurig geholpen. Na levering nog een vraag en ook nu weer heel netjes, vriendelijk en servicegericht geholpen!

Gekregen sleutel past niet en op mail wordt niet gereageerd

Vorige week bestelling geplaatst en sleutel ontvangen. Deze past echter niet en fus heb ik een email gestuurd met de vraag hie te handelen. Hier is nig niet op gereageerd.

Slotenwereld heeft ook de slotenmaker ingeschakeld Om de meerpuntssluiting te vervangen

Snel en makkelijk

Eenvoudig extra sleutels besteld , binnen 2 dagen bezorgd.

All simple and fast

Vlotte levering, prima in orde

Fijne service, snelle levering, mooie producten

Door uitgebreid assortiment en snelle levering van mooie producten ga ik gelijk naar Slotenwereld.nl als ik iets nodig heb.

Goede klantenservice en snelle levering

Een groot aantal sleutels nabesteld voor de gezamenlijke poort met de buren. Helaas bij de eerste sleutelset is er bij de levering een foutje gemaakt en zijn er verkeerde sleutels geleverd. Dit is echter na een belletje opgelost en de volgende dag had ik al de goede sleutels. Top klantenservice!

Supersnel weer een nieuwe cilinder!

Had gelijksluitende cilinders besteld. Eén van deze gelijksluitende cilinders draaide niet lekker. Gemeld bij slotenwereld & binnen 3 werkdagen werd al een nieuwe cilinder bezorgd. Geen discussie; niet oude cilinder eerst opsturen, maar gelijk actie! Top slotenwereld! Daar kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen! Zo hoort het!

Een overzichtelijke site en makkelijk te bestellen. Netjes verpakt en snel geleverd.

Oké, maar had verwacht de volgende dag in huis.

Mijn deur zat gelukkig op slot maar als deze open staat wil je z.s.m. nieuwe cilinders hebben.

Positief

Service is uitstekend, snel met levering, vriendelijke aan de telefoon.

Makkelijk bestellen

Alles goed uitgelegd zodat je het juiste besteld

Heldere communicatie en prima product

Ik had een set gelijksluitende cylinders besteld van Abus welke binnen 1 dag er zouden zijn. Helaas bleek dat Abus deze door een storing niet kon leveren. Maar ik ben hierover gewoon gebeld en dat vind ik tof. Er werd aangegeven dat het wel direct na het weekend geleverd zou worden en dat was ook zo. Fijn dat ze de moeite nemen om even gewoon te bellen ivm een mailje en daarmee moet je het doen. Ik zeg hou die persoonlijke benadering dan heeft iedereen er begrip voor. En de Abus cylinder set, die is prima en was zo geinstalleerd.

Sloen werden snel en correct geleverd.

Goede en snelle levering

Bestelling goed en snel geleverd. Makkelijke website

Snel geleverd en precies goed

Overzichtelijke site, kon per cilinder de opties aangeven. En een goede prijs. Vrijdagmiddag besteld, zaterdag in huis.

Snelle levering, duidelijke website

Gewoonweg top

Binnen 2 jaar helaas weer een set sloten moeten kopen door inbraak. Levering 1 was toen al top en nu dus weer. Vriendelijke service en goed advies. Zo kan het ook!

Verloop vlot

Soms vind ik het spijtig dat er voor vragen niet makkelijker telefonisch contact kan opgenomen worden. Chris Leroy

Slecht

Kan nog geen beoordeling geven. Zit te wachten op oplossing voor verkeerd uitgevoerde order.

Uitstekend bedrijf.

Het was heel makkelijk om een nieuwe cilinder te bestellen die bij de al aanwezige cilinders paste. Na twee dagen ontving ik hem al.

Telefonisch perfect geholpen en binnen 2 dagen de juiste sloten thuis. Dus in één word: fantastisch.

Berkelse Poort 27 A

2651 JX Berkel en rodenrijs