Goede informatie per telefoon, goed product

duidelijke website, goede levering

duidelijke website, goede levering

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snel geleverd, redelijke prijs

Positief is dat de prijs van de sleutels goed was. Positief is ook dat de levering snel was en ik goed op de hoogte werd gehouden. De reden dat het toch 4 sterren zijn en geen 5 was de verpakking. Waarom 2 sleutels in een doos? Dit kan ook gewoon in een enveloppe en via de brievenbus worden bezorgd. Het is mij totaal onduidelijk waarom hiervoor een busje moet rijden. Je komt tegenwoordig als bedrijf niet meer weg als je daar wat betreft het milieu niet over na denkt.

Prima service en mooi op tijd geleverd.

Duurt lang maar klopt allemaal

Voor ons huis had ik een mix aan cilinders nodig in verschillende maten en kleuren. Op Slotenwereld.nl was dit allemaal prima te bestellen. Wat niet gecommuniceeerd werd, was dat de bestelling 2,5 maand zou duren. Als je snel een cilinder nodig hebt is dit dus niet de website die je zoekt. De bestelling klopte echter tot in detail en alles functioneert nu prima. Wat fijn zou zijn is wat meer uitleg over de verschillen tussen de verschillende merken cilinders.

Niks mis mee

Sleutels met certificaat besteld. Procedure eenvoudig, sleutels niks mis mee.

Prima ervaring zowel via mail als via telefoon

Zelf had ik een foutieve bestelling gedaan maar deze werd door het team vakkundig onderschept . Bestelling aangepast naar het juiste item en hier direct van op de hoogte gebracht. Ze zeggen wel ooit klant is koning en dit gevoel heb ik er dan ook aan overgehouden. Ik zal slotenwereld dan ook van harte aanbevelen. Groetjes Jac.

Excellent

Snelle service, perfecte sleutels en voor een veel voordelige prijs dan elders. Echt een aanrader!

Prima service en volgens afspraak.

Certificaat sleutels besteld en binnen een week geleverd tegen een goede prijs. Vriendelijke bediening.

SNELLE LEVERING

Geen bijzonder heden.

Snel en redelijke prijs.

Ik drie gelijksluitende Nemef cilinders bijbesteld, dat ging probleemloos en de sleutels passen prima op de bestaande cilinders.

Prijsbewust en snel

Productaanbod tegen een prima prijsniveau. Snelle levering van diverse sloten met niet standaard afmetingen.

Makkelijk te bestellen - Meteen de totale kosten inzichtelijk - Snelle levering volgens afspraak.

Alles ging prima

Alles ging heel makkelijk en werd snel geleverd

Prima product. Helaas was er een verkeerd slot gestuurd door de leverancier, maar dat werd super snel opgelost/hersteld. Bedrijf is een aanrader.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Het is gemakkelijk bestellen via de website, en de volgende dag al geleverd

Snelle service en goede kwaliteit

Gebruikersvriendelijk proces van het online een bestelling vormgeven tot de heldere communicatie over het vooraf overeengekomen bezorgmoment. Snel geleverd, goede sloten voor een normale prijs. We zijn erg tevreden.

Goede prijs & service

Goede prijs. Bij 1 cilinder had ik de maat verkeerd ingevuld. Vervolgens een mailtje gestuurd in de hoop dat dit (op tijd) nog kon worden aangepast. Dit werd vervolgens keurig opgelost, ik werd gebeld maar was bezig en kreeg toen een reactie via de e-mail dat mijn bestelling werd aangepast. Vervolgens werd toch nogmaals te bellen en spraken we vervolgstappen af met een zeer hulpvaardige medewerker/eigenaar. van Slotenwereld. Heel klantvriendelijk.

Voldoet aan de verwachting.

Prima prijs en geleverd volgens afspraak.

Nette prijs, soepele bestelling en snel geleverd

Prima site, goede zoekfuntie en een soepel bestelproces. Levering vlot en keurig!

Zeer snel

Prima product, snelle levering

Netjes geleverd

Niets op aan te merken.

Uitstekend.

Ik bestel hier vaker want makkelijk bestellen en betrouwbaar. Hele snelle levering op de dag.

Duidelijke beschrijvingen en snelle levering

Ik bestel regelmatig bij Slotenwereld. Door de heldere beschrijvingen kan je zelf een goede keus maken. En ze leveren snel!

Bedrijfsgegevens

Berkelse Poort 27 A

2651 JX Berkel en rodenrijs

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.