snelle levering en tevreden over mijn besteld product

Bestelde kabel werd snel en goed verpakt geleverd

Snelle levering van een goed product

De oplaadsnoeren zijn van een goede kwaliteit

Snelle levering en perfecte gsm oplader

Eindelijk een goede laadkabel

Om mijn smartphone met de wagen te verbinden heb ik al verschillende kabels geprobeerd en die gaven telkens niet thuis, met gevolg dat de verbinding verbroken werd. Dit tot menig frustratie langs mijn zijde. De kabel die ik nu heb doet wat ie moet doen: verbinding behouden. Dus, heel tevreden over deze kabel.

Heb nog niks ontvangen

Nog niks ontvangen

In eerste instantie was het verkeerde opgestuurd. Maar is wrl goed opgepakt en de volgende dag hwt juiste artikel ontvangen.

supersnelle ontvangst

de laders waren hier heel snel. Perfecte laders! Bedankt

Originele kabel, en snel geleverd

Duidelijke site en snelle levering

Product snel gevonden en duidelijk. Was binnen paar dagen geleverd.

ik stuur het artikel terug

het snoertje werkt niet op de telefoon waar hij voor bedoelt is.

ok

ok

oplader

Klein bezorg probleem werd snel en adequaat opgelost. Prima zaak kan hem voor 100% aanbevelen.

Uitatekende servoce

oplader nog steeds niet ontvangen.

Helaas heb ik mijn Samsung Galaxy 8S Plus oplader nog steeds niet ontvangen. Al meerdere malen jullie telefonisch geprobeerd te bereiken, maar zonder succes. Standaard na een aantal keer de beltoon gehoord te hebben, krijg ik het bericht: de medewerkers zijn nu niet beschikbaar, spreek een bericht in. Inmiddels meerdere malen wel via de email contact gehad met Happy on Web Helpdesk. Er is netjes een vervangende oplader opgestuurd. Helaas werkte deze niet naar behoren, het snelopladen werkte niet. Daarna is er nogmaals een oplader naar me gestuurd....en deze werkt perfect. Al met al toch zeer tevreden over mn aankoop. En uiteindelijk ook prima geholpen door de helpdesk

Snelle en prima levering

Snelle en correcte levering

Bestelling geplaatst en de dag erna reeds in huis

Netjes en goed verpakt

vlotte levering

vlotte levering, keurig afgehandeld

positief

super product, snel geleverd

Snelle levering goede oplaadkabel

Ik heb deze kabel besteld werd op hoogte gehouden verzending en kwam erg snel.

Aanvankelijk minder maar sterk herstel

Eerste kabel had een fabricagefout door prima servicemedewerker(Ronald) snel vervangen.

Na de bestelling dadelijk mails tav het verloop van de bestelling en een snelle levering.

Vandaag mijn 2de Samsung adapter ontvangen nadat de eerste een fabrieksfout had . Zonder omhaal een ander toestel toegezonden gekregen ; direkt aangesloten, werkt perfect ! Chapeau voor de manier van waarborg en de vlugge manier van reageren ! Proficiat !

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!