Item zoals voorzien, levering gebeurde vlot.

Vlotjes

Vlotjes besteld en vlotjesj geleverd

Snelle verzending.

Gewoon zelf ervaren, weet je GSMoplader altijd te vinden.

Snelle levering goede service

Ik had een kabel van 150cm besteld maar had een kortere gekregen. Een mail gestuurd en er werd gelijk geantwoord en de juiste opgestuurd en de verkeerde mochten we ook houden. Goed en snel opgelost.

Goed geleverd netjes verpakt

top produkt

geen problemen alles correct verlopen

Ondanks dat de adapter kapot was, heb ik nu een reserve kabeltje.

Tevreden over alles. Bedankt.

Alles verliep correct

Heel tevreden over het artikel en levering

Positief.

Ik kreeg een defecte oplader en kreeg een nieuwe. Nu even afwachten of ie het doet.

Levering ging volgens plan

Geen enkele negatieve ervaring.

De oplader doet prima z,n werk!!

De telefoon laad binnen de 30 minuten weer op. Uitstekend!!!!

Prima in orde

Prima in orde , zeer tevreden

Goed product en snelle service

Goed product en snelle service

Werkt prima

In een paar minuten fotos overgezet van Telefoon naar PC

Prima product, snelle levering

vlot verloop

Simpel om te bestellen . Postbuspakket en vlot verloop . Alles zoals het moet .Super !

Snelle levering en voldoet aan de verwachtingen

Vlotte en nette afhandeling

Vlugge en correcte afhandeling van de bestelling.

Snellaadsnoer werkt goed en is snel afgeleverd

Ik heb een snellaadsnoer besteld bij Gsmoplader.nl. Het snoer is binnen enkele dagen afgeleverd en het snoer werkt goed (zoals volgens mijn verwachting).

Perfect.

Ik heb bij jullie een samsung Galaxy s9 oplader gekocht voor mijn moeder. Hij kwam binnen op de juiste dag en hij doet het erg goed. Het is een snelle oplader en mijn moeder en ik zijn allebei tevreden. Bedankt voor deze goede service. Ik zal jullie website aan al mijn vrienden aanraden.

snelle en verzorgde levering

Zeer goede en snelle service

Ben zeer te vreden over mijn aankoop Was aangenaam verrast dat de besteld goederen zo snel geleverd waren en netjes ingepakt besteld in de toekomst zeker nog

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!