Snelle en correcte levering

Prima?

Jammer dat ik vrijdag bestelde en daarom pas dinsdag de oplader ontving. Maar doet het prima en netjes verpakt

een goede service ,

erg bedankt Ronald , top

Precies de kabel die ik zocht

Precies de kabel die ik zocht. Levering binnen de afgesproken tijd.

Geleverd zoals afgesproken.

...

Op zee korte termijn het juiste artikel geleverd. Meer kan je niet wensen.

Snelle levering maar bleek toch niet de juist. Volgende dag stond geld alweer op mijn rekening en een berichtje van gsm. Waarschijnlijk is de lader die ik zoek niet meer te leveren, maar daar heb ik geen antwoord op gekregen

Geweldige service!

2 x kort na elkaar een bestelling geplaatst. Beide bestellingen lagen een dag later al in de brievenbus. Super!

Goed!

erg goed

Ik ben blij dat de levering zo snel thuis was waarvoor dank.

Snel een goed geleverd.

Goed te vinden op internet, snel geleverd en een goed product

Nadat het verkeerde was geleverd, één mail naar Gsmoplader en het werd gelijk rechtgezet! Nette en correcte afhandeling Het oorspronkelijk bestelde product binnen 2 dagen in huis Top

goed pruduct maar levering 1 dag te laat, kn beter

vridag product besteld, product zou dinsdag afgeleverd worden, maar dinsdag krijg ik een melding dat pas woensdag afgeleverd zou zijn, wat inmiddels gebeurd is! Het kan dus sneller met de aflevering!

Zeer goed.

Snelle levering. Product zoals omschreven

Ik heb de bestelling goed ontvangen, maar vind de kabel wat dun. Dacht dat het dikker zou zijn

Super snel en in eén keer het goede product.

Super snel en in eén keer het goede product.

Moest er wel even opwachten.

Ze werken goed. Alleen de oplader van mijn tablet wordt tijdens het opladen behoorlijk heet. Dit had ik voorheen niet.

Super goed en snel.

Snelle levering.

Super snel.

De volgende dag geleverd.

Snedlle afhandeling en paste op GSM

Zie boven

Bedrogen!

Na bijna 1 maand en verschillende mails verder nog steeds mijn betaalde bestelling niet ontvangen. Echte schande dat er nog steeds geen oplossing is. Benieuwd of mijn review deze site zal halen…..

Tevreden over levering (vlug, correct)

Gewoon goed

Gewoon goed

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!