Vlot geleverd

Snoertje op tijd geleverd en voldoet.

Bestelde product nooit ontvangen

2 Producten besteld, maar 1 ontvangen. Ook niet nadat ze hadden beloofd het na te sturen. Daarna geen antwoord meer op mijn mail ontvangen.

Het juiste snel geleverd; product ziet er goed uit.

Snel

Als je wat nodig hebt voor je mobiel, kun je hier terecht. Makkelijk zoeken via type telefoon. Wordt snel en betrouwbaar geleverd.

De oplader doet goed zijn werk is alleen wel heel groot in verhouding tot die van mijn zoon die even snel is.

Mijn bestelling is op tijd en in goemmmakkde orde ontvangrn

Makkelijk te bestellen. En op tijd in huis.

Prima, altijd snel en de spullen werken

Snel een oplader gekocht bij T-Mobile shop, en proberen was er niet bij want nee, deze is perfect voor een Nokia 7-plus, niet dus, en prijs? 34,-- !! 34 !! zeg dat eens drie keer hard op, voor iets dat nu maar 9,-- kostte

Super snelle levering

Had een oplader en oplaadkabel rond 1600 uur besteld en deze werd de ochtend erna geleverd werkt prima tot nu toe

Oplichterij

Ik heb via GSMoplader.nl een Samsung 65W Trio oplader gekocht. Product werd zonder verpakking geleverd, wat op zichzelf geen probleem is. Bij nader inspectie blijkt het namaak oplader te zijn. De originele lader is best groot en de lader die ik gekregen had was zeker 1/3e kleiner. In vergelijking met een originele lader is het verschil echt stuitend. Vervolgens gaat de neplader na twee dagen ook nog eens kapot. Toen ik de kapotte lader wilde terugsturen wordt je via de website geïnformeerd dat je zelf moet opdraaien voor de retourkosten, maar dat mag wettelijk helemaal niet. Na mail contact hebben ze wel een retourlabel aangeleverd, zoals wettelijk verplicht. Ik heb een review geplaatst bij de oplader in kwestie, maar die is (nog) niet zichtbaar. Geen zaken mee doen met deze winkel!

Super service!!

Mijn bestelling is kwijtgeraakt tijdens verzending, postnl kon (wilde) niets voor mij doen. Contact opgenomen met GSMoplader.nl en ik kreeg een hele vriendelijke e-mail waarin ze vertelden dat ze de artikelen zonder kosten opnieuw zouden sturen. Inmiddels heb ik deze in goede orde ontvangen. Ontzettend bedankt voor deze geweldige service!!!

Zeer snelle levering, vriendelijk en meedenkend aan de telefoon. Super!

Snelle levering oplaad kabel

Snelle levering oplaadkabel. Vond de kabel wel dunner dan ik gewend ben. Hopelijk blijft hij het lang doen.

Snel en netjes geregeld.

werkt goed

positief

prima geregeld

prima geregeld

Het bestellen ging goed en de levering was keurig op tijd. Ik ben dus een heel tevreden klant.

Precies wat ikwou een goeie oplader top

Super goed

Goede oplader.

De oplader werkt perfect. Jammer dat de bezorging weer is slecht was, door post nl.

super snelle levering

ik had de oplader de volgende dag al ontvangen

Werkt super goed

Werkt prima

Prima afgeleverd en juiste artikel ontvangen

Snel ontvangen, brievenbuspost goed verpakt. Voldoet prima. Opgelucht dat ik geen nieuw toestel hoef te kopen.

Laad goed op

Laad goed op en is super goed

Prima bedrijf. Levert snel.

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!