Er was wat fout gegaan en ze hebben het opgelost

Er was wat fout gegaan en ze hebben het uiteindelijk netjes opgelost

maken niet waar wat ze beloven

In de webwinkel https://www.gsmbatterij.nl/batterijen/samsung/samsung-galaxy-tab-s2-9-7-t810/samsung-galaxy-tab-s2-9-7-t810-batterij-origineel-eb-bt810abe.html staat al dagen dat het het product direct uit voorraad leverbaar is. Dit is niet het geval. Na bestelling en betaling de mededeling gekregen dat wegens overweldigende vraag het product niet meer in voorraad is. Bij navraag meldde de webshop 20 bestellingen (op één dag ?!) te hebben gekregen bij een voorraad van 17. De voorraad zou niet direct op de website worden bijgewerkt. Via email de bestelling geannuleerd (herroepingsrecht). Daarna snel bevestiging van annulering ontvangen en geld op creditcard teruggekregen. Dat kunnen ze in ieder geval wel goed.

Beste heer/mevrouw Veenstra, Vervelend dat we u de batterij niet zo snel konden leveren, nogmaals onze welgemeende excuses hiervoor. Helaas hadden we een grote order binnen gekregen, waardoor we plotseling zonder voorraad zaten. Het duurt even tot dit is bijgewerkt op de website, omdat hier een vertraging in zit. We vinden het erg vervelend dat we u de batterij niet tijdig hebben kunnen leveren. We hebben er toen voor gekozen om het aankoopbedrag terug te storten. Met vriendelijke groet, Twan van GSMBatterij.nl

Batterij bleek toch niet te passen. Oorzaak: op afstand bestellen zonder het apparaat erbij (voor iemand anders). Na een ruim aantal weken (eindelijk hetvfysieke apparaat erbij) klopte het dus niet. Het omruilen was geen enkel probleem! Super.

Goede snelle levering!

Goed, snel en netjes verpakt geleverd.

Vertraging door Covid-19, verder ok.

De website vermeldde bij aankoop dat er door de coronacrisis vertraging is bij de levering. Levering is na 2 weken in orde gekomen. Netjes in de brievenbus zonder overdreven veel verpakking.

alles goed ontvangen (met enige vertraging)

Bestelling geplaatst op 26 maart 2019 Bestelnummer 2021658 Factuurnummer 248077. Heden 03 April nog niets ontvangen. Zelfs geen bericht van verzending of eventuele naam van de vervoerdienst ( PostNL ? ) Graag uw advies of opmerkingen Met vriendelijk groet H. HENDERICK

Niet zo goed later keurig opgepakt.

Aanvankelijk niet zo tevreden, na een correcte reactie, tevreden.

Beste Harrie, Bedankt voor uw herbeoordeling! Goed om te lezen dat u tevreden bent met de afhandeling. Helaas zien we dit niet terug in het beoordelingscijfer, maar het gaat erom dat u tevreden bent. Dat is het belangrijkste voor ons. We zien u graag nog eens terug bij een van onze webwinkels. Met vriendelijke groet, Twan van GSMBatterij.nl

Keurig verpakt en netjes op tijd geleverd

Heb vaker al een verouderd model batterij hier kunnen kopen.

Uitermate snelle levering.

Goed product , snelle levering.

zeer tevreden

vlotte levering

Alles goed verlopen

Snelle levering, netjes verpakt en exact als beschreven. Prima bedrijf en zeker aan te raden!

Goede service, ook bij probleem.

Ik kreeg m'n bestelling op tijd binnen. Een v/d batterijen wilde echter niet opladen, daar werd bij de klantenservice niet moeilijk over gedaan en kreeg direct een ander opgestuurd om te kijken of het aan de batterij lag of dat de contactjes van de telefoon (behoorlijk oude samsung) niet zo goed meer waren. Snelle levering, goede service.

Duurde wel wat lang, maar bleek toch niet de oplossing.

Gsm laadde niet meer op. Hoopte dat het aan de accu lag. Op 27 maart de nieuwe accu besteld, op 31 maart ontvangen. Bleek toch aan de gsm te liggen. Dus jammerlijk voor niks besteld. Geen echte ramp!

SNELLE SERVICE

SNELLE SERVICE ONDANKS CORONA.

Snel bezorgd en vergoeding na terugsturen

Ten eerste erg fijn dat Gsmbatterij ook een batterij heeft voor mijn Samsungtoestel dat al enkele jaren niet meer wordt geproduceerd. Ik had eerder een batterij besteld waarvan bleek dat deze niet uit het jaar bleek dat de telefoon was gemaakt. Ik heb hem teruggestuurd en kreeg het volledige bedrag terug inclusief de verzendkosten. Terwijl het eigenlijk mijn eigen fout was. Alle lof!

Kwaliteit

Ik ben zeer tevreden met de kwaliteit van de ontvangen batterij (ondanks late bezorging).

Ontevreden

Ben niet tevreden, in die zin, dat er een verkeerde batterij verstuurd geweest is en ik momenteel nog wacht op de juiste gevraagde batterij. De verkeerde batterij heb ik per post naar jullie teruggestuurd. Tevens vind ik dat het redelijk lang duurt vooraleer je uw bestelling toegestuurd krijgt. Mvg Janssens Edith

Beste Edith, Op 9 april hebben we contact met u opgenomen per e-mail. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij horen dan ook graag van u. Met vriendelijke groet, Team GSMBatterij

Snelle service alsnog de bestelling binnen gekregen.

Tevreden met de batterij voor mijn telefoon.

Beste Lenie, Op 30 maart hebben we u een mail gestuurd, naar aanleiding van uw beoordeling. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij horen dan ook graag van u, zodat wij u op de juiste manier verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Twan van GSMbatterij.nl

goed en snel geleverd

Na 6 dagen nog geen batterij afgeleverd

Een zeer slechte ervaring als je beseft dat veel webwinkels binnen 24 uur kunnen afleveren. De acties na deze constatering waren doeltreffend en snel uitgevoerd. Kortom verdient mijn waardering van eerst een positieve verandering

Beste Gert, Bedankt voor uw beoordeling en aanpassing. Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze acties na uw constatering. Dit zien we terug in uw beoordeling, maar helaas niet in het cijfer. Waarschijnlijk is dit ergens misgegaan, maar het belangrijkste is dat u tevreden bent, dan zijn wij dat ook! Met vriendelijke groet, Team GSMBatterij.nl

perfecte service

toch gekozen om een vervangbatterij aan te schaffen in plaats van een nieuwe smartphone snel geleverd, bestelling zoals verwacht, schokvrij verpakt in een envelop en niet in een reuzedoos (zoals sommige firma's leveren).

Betrouwbaar

Fijne communicatie en het bedrijf zoekt naar een positieve oplossing als er iets niet goed gaat buiten hun invloedssfeer

Batterij voor telefoon snel en correct geleverd

Batterij voor telefoon snel en correct geleverd

Goed product en snel geleverd

Door de corona crisis iets langer moeten wachten op mijn bestelling maar verder prima

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!