Geweldig, gered!

mijn 5 jaar oude Samsung tablet gaf ineens de geest. Zoeken op internet, het zal de batterij wel zijn. OK hoe lossen we dat op? Bij GSMbatterij uit gekomen voor een originele batterij met handig gereedschapssetje voor een paar tientjes. Op YouTube een instructie video gevonden, nou dat was niet moeilijk. dus zondag besteld en dinsdag pakje gekregen, na een half uurtje gejuich, de tablet deed het weer, super we zijn gered. Prima service, goede prijs, weer helemaal gelukkig!

Heel vlot geleverd

mijn fout door GSMbatterij goed gemaakt

Omdat ik waarschijnlijk niet de goede batterij had besteld, kon ik deze zonder problemen terug sturen en werd ook binnen 1 dag alsnog de goede opgestuurd. Goede service? JA.

Slecht

Vlotte bestelling en betalingsmogelijkheden. Echter de levering zelf vond ik maar pover. Levering door Post NL. Men kwam tweemaal aan de deur toen ik helaas aan het werk was. Mijn bestelling werd dan verstuurd naar een buurgemeente 7 km verder met drukke verbinding. Eerste poging dat ik naar daar wou gaan was na mijn werk, maar het afhaalpunt was die dag gesloten. Volgende poging was wel succesvol.

Beste Danny, Op 13 januari hebben we u een bericht gestuurd, naar aanleiding van uw bericht. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij horen dan ook graag van u, zodat wij hierop actie kunnen ondernemen. Met vriendelijke groet, Team GSMBatterij.be

er is geen betere

17.00 onderdelen besteld voor 10 uur volgende morgen ontvangen, 1 onderdeel was niet goed , 1 foontje en gelijk nieuw gekregen , gewoon perfect

Het bestelde artikel als afgesproken ontvangen daarna nog super service gehad. Bedankt

Originele batterij ontvangen na een snelle levering.

Duidelijke Website met redelijke prijzen. Gemakkelijke wijze van bestellen en betalen. Ik kan GSMBATTERIJ ten zeerste aanbevelen.

Vlug bediend

geweldig

eerste accu deed het niet in het weekeinde gemaild en er werd meteen een nieuwe gestuurd zonder bijbetaling in een woord geweldig

tevreden

Helaas moeilijk in een winkel te koop, wel bij happy on web: een batterij voor mijn Nokia 100

Snel

Was snel met versturen.

originele batterij voor mijn smarthone

Ik kon gemakkelijk de geschikte batterij vinden op Uw website. De levering was bijzonder snel, d.w.z. de volgende dag al bezorgd.

snelle en correcte levering van wat ik besteld heb, prima behandeld!

De (originele) batterij die ik besteld heb, is snel en netjes (binnen 1 dag zoals beloofd) geleverd, goed verpakt, en dat alles tegen een zeer aanvaardbare prijs.

Makkelijk online bestellen en snelle levering.

Excellent

Thank you HAPPY ON WEB

probleemloos, zowel wat bestelling als levering.

Geen opmerkingen

Alles netjes geregeld

Alles netjes geregeld

Voor mij niet de eerste keer. Gebruik mijn mobiel zeer intensief. Mooi dat de batterij nog leverbaar is.

Keurig op tijd via duidelijke en prettige website!

Keurig op tijd via duidelijke en prettige website!

LATE LEVERING

HAD VERWACHT DAT DE LEVERING BINNEN DE 2 DAGEN ZOU GELEVERD ZIJN

Prima en snel, helemaal tevreden.

Gewoon goed.

gewoon goed

Wat ik zocht, was op voorraad en binnen 2 dagen in mijn bezit. Gewoon perfect.

Perfect afgehandeld

Heb prompt een andere batterij gekregen wanneer bleek dat de eerste het niet deed.

Nieuwe accu telefoon besteld, ging vlot en snel geleverd conform afspraak.

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!