Snelle service en goede kwaliteit goed op de hoogte gehouden

Batterij gekocht voor Samsung Galaxy s4 werkt prima.

Nog niet gehad

De levering nog niet ontvangen

Heel goede service!

Goede verhouding prijs-kwaliteit en snelle levering.

perfect

Perfect zoals beloofd

Batterij loopt snel leeg.

Nieuwe tablet batterij loopt na opladen weer snel leeg. Slecht product of te oud product (productiedatum op batterij)

Beste Paul, Op 9 december hebben we u een mailbericht gestuurd naar aanleiding van uw beoordeling. Helaas hebben wij tot op heden nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij horen dan ook graag van u, zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team GSMBatterij.nl

Goed ingepakt en op tijd geleverd. Dank u. Anny

Goede batterij voor tablet!

Batterij is ok.

Optimale aflevering van artikel op korte termijn

Geachte, Wel diende ik de nieuwe batterij een aantal uren eerst te laten opladen in stopcontact. Momenteel is de lading nog steeds volledig vol, en hou ik het wel in de gaten wat nu het verschil is t.o.v. de oude batterij. Alleszins dank voor de snelle en correcte aflevering van het artikel. Met vriendelijke groeten nog vanwege, Freddy Van De Velde

Beste Freddy, Goed om te horen dat u tevreden bent met uw bestelling en de snelle levering! Hopelijk verbeteren de prestaties van uw batterij t.o.v. uw oude batterij, laat de batterij eerst even inwerken zoals in de installatie instructies beschreven staat. Mochten de prestaties van de nieuwe batterij tegenvallen, horen wij het graag zodat we u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team GSMBatterij.nl

Niet goed. geen antwoord op mijn e-mailberichtje.

Had een batterij voor mijn telefoon besteld en betaald. Nieuwe batterij aangebracht bleek de telefoon stuk te zijn. Mailtje gestuurd of ik de batterij kon retourneren en waar die dan naar toe moest. Geen enkele reactie. en omdat het retourneren binnen 14 dagen zou moeten gebeuren zal ik wel 14 dagen moeten wachten op een antwoord wat dan voorspelbaar is... te laat!! U wordt bedankt. (ook namens mijn familie en vrienden)

Beste Will, Op 9 december hebben we u een mail gestuurd naar aanleiding van uw beoordeling. Tot op heden hebben wij nog geen reactie van u mogen ontvangen. Het retourneren van uw Samsung Galaxy S4 mini batterij is geen enkel probleem. Wij horen dan ook graag van u, Met vriendelijke groet, Team GSMBatterij.nl

Buiten de vertraging bij de post is alles OK

Beste René, Goed om te horen dat uw bestelling is bezorgd, helaas met enige vertraging. Uw bestelling was op 3 december door ons verzonden, maar pas op 11 december in de ochtend bij u bezorgd. Waarschijnlijk is er ergens iets misgelopen bij de post, wat de reden is van de opgelopen vertraging. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Klanttevredenheid is ontzettend belangrijk voor ons en we zouden het erg waarderen wanneer u uw beoordeling zou heroverwegen. Met vriendelijke groet, Team GSMBatterij.nl

Uitstekend zoals ik aangeduid heb in de vorm van 5 sterren

Een héél positieve ervaring in zowel het bestellen,opvolging en levering.

Slecht , ben 1 klant kwijt geraakt niet optijd geleverd

Donderdag besteld , vrijdag niet binnen , contact opgenomen , zou zeker zaterdag binnen komen , tot heden nog niet binnen , accu gaat met retour terug

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw beoordeling, echter schrokken wij wel een beetje van deze beoordeling! Uw bestelling is donderdag verzonden en doorgaans worden onze bestellingen de volgende dag bezorgd. Uw bestelling heeft vertraging opgelopen met de post, wat de reden is dat uw bestelling vrijdag niet bezorgd is. Hier hebben wij helaas geen invloed op. We willen dit graag met u oplossen en we willen u dan ook vragen om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team GSMBatterij.nl

Heb nog niets ontvangen... dus...

Voor de eerste maal zeer goed

Batterij samsung s6

Ik heb een accu voor een samsung gallaxy s6 besteld met een gereedschap setje en plak strips. Alleen zit er geen staafje bij voor je sim kaart en er zitten geen plakstrips voor het scherm en de achter cover bij. Als je zelf je accu wilt vervangen wil je ook graag van a tot z de spullen hebben en dat was hier niet het geval.

De batterij past niet is te dik. Is nu helemaal ok (nieuwe gekregen)

De onderkant van de batterij komt iets te hoog zodat de deksel van de Galaxy s2 niet meer goed sluit. De service bleek prima te zijn en ik heb nu een goed werkende batterij toegestuurd gekregen.

Snelle levering, prima product, was zelfs al beetje opgeladen fijn

De bestelling was er snel ,prima product werkt goed, netjes geleverd.

Alles naar wens

Ben er tevreden over.

levering was zoek

het pakket werd 's avonds geleverd en afgetekend door een personeelslid, het was een hele zoektocht tot we het pakket terugvonden beter 1 dag later maar tussen 9u en 17u leveren

Uuitstekend!

Correcte, vlotte levering. Meegeleverd een duidelijke iinstructie voor installatie.

Besteld en afgeleverd op tijd

Goede ervaring ,mijn batterijen waren netjes verpakt en waren op tijd afgeleverd

De geschikte batterij

De juiste baterij,gemakkelijk te plaatsen

snelle afhandeling

Dit is de eerste keer dat ik wat bestel en ben heel blij met de vlotte service.

Goede duidelijke site en goedkope en snelle levering

Batterij nodig van S7, snel te vinden en gewoon met brievenbuspost verstuurd

aanbevelling

de eerste keer is altijd afwachten wat het wordt , maar toegegeven gsm-batterij is up to date en correct met zijn producten en diensten doe zo verder thx

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!