Fijne ervaring met de klantenservice

Fijne ervaring met de klantenservice, welk bedrijf doet dit nog! ik kom hier volgende keer weer

Slechte service na aankoop

Tot tweemaal toe foutieve accu geleverd, reageren daarna niet meer.

goede accu , snelle levering

goede service

heel slecht

Ik had een batterij besteld kwam 5 dagen te laat en werkte niet Nu heb ik het terug gestuurd en koste 4,85 om terug te sturen

A great company!

I ordered a battery, it was sent the same day. PostNL, one of the worst courier companies, shows me on the application that the battery has been delivered to me, but I have not received anything. I notified Happyonweb and they immediately sent me another battery. In the end, PostNL delivered two batteries to me. Of course, I returned one of them.

niet gebruikelijke type toch op voorraad en snel geleverd.

niet gebruikelijke type toch op voorraad en snel geleverd.

De bestelde batterij ontving ik de volgende dag. Helaas niet welke ik had besteld. Kan gebeuren, toch? Een mailtje gestuurd en binnen no-time een antwoord. Excuses, en de bestelde batterij zal worden nagezonden. Deze de volgende dag ontvangen. Dit is toch geweldig?

Prima.

De volgende dag in huis!

Accu werkt perfect

Accu netjes op tijd geleverd. Makkelijk te vervangen met wat geduld.

Via internet op zondag besteld en zoals beloofd op dinsdag afgeleverd

Gewoon goed zoals omschreven

vlotte service

voor herhaling vatbaar

Super levering.

Zou bestelling pas volgende week krijgen, maar was al zaterdag geleverd.

batterij werkt

Datum op batterij is 2 jaar oud, maar alles lijkt goed. Ik had er lijm strips bij verwacht, gelukkig had ik er apart extra bij besteld. Batterij is gelukkig niet gebogen in de post, maar de verpakking het een stukje karton er bij kunnen hebben...

Snelle en correcte levering

Makkelijke site en snel geleverd.

jullie hadden ze nog!

Was aangenaam verrast dat jullie deze batterijen voor de oude Samsungs nog konden leveren. Bij anderen kreeg ik de mededeling dat deze niet meer leverbaar waren. Gebruik deze oude Samsungs uitsluitend voor afdraaien vogelgeluiden.

op tijd geleverd.

Geleverd vlugger dan gedacht. Dank U.

Duidelijke en klantvriendelijke website, gemakkelijke plaatsing van een bestelling, betaling snel geregeld en geleverd zoals beloofd. Prima service.

Snelle levering!

positief

het was voor de telefoon van mijn zoontje. hij heeft de hele dag spelletjes gespeeld en pas in de avond voordat hij naar bed moest was hij nog steeds niet leeg. we zijn er blij mee

Originele onderdelen, super goede klantenservice.

Snelle levering, helaas een onderdeel verkeerd. De dag erna het juiste onderdeel binnen. Beter dan dat kan niet.

Service is ect top

Had een batterij ontvangen met transport schade contact opgenomen met de helpdesk en geen probleem 2 dagen later lag er een nieuwe op de mat super ga zo door

Top service!

1e batterij bleek bij installatie helaas kapot, mail gestuurt naar Gsmbatterij.nl en de volgende dag nieuwe batterij thuis gekregen die gelukkig wel goed is. Kan er niks betters van zeggen!!

perfect thuis bezorgd

Alles zoals het moest

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!