Gepakt

De nieuwe batterij is sneller leeg dan deze die ik wil vervangen. Als test heb ik ze helemaal opgeladen en onmiddellijk verwijderd uit het toetsel. Na 3 dagen is de batterij 22% ontladen. Ik geloof niet dat ik een nieuwe batterij heb gekregen.

Correcte levering volgens afspraak

Correcte levering volgens afspraak

Klasbakken

1 voudig vlot en goed

Perfekt.

Snelle correcte levering van prima product.

Snelle sevice vandaag besteld volgende dag geleverd

Meer en deels wat je via web koopt is defect, maar een pluim voor jullie goed materiaal en snelle service dat is voor mij een goede onderneming. groet

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Heeeeel fijn!

Top en snel geleverd

Top en snel geleverd

Goeie service

Goeie service eerste niet bezorgt daarna stuurde ze opnieuw die binnen gehad had oplaadblok besteld

Alles ging prima

Mijn accu voor mijn mobiel was snel gevonden, besteld, en werd snel bezorgd.

correcte levering

levering vlot verlopen en juist product

Prima de luxe

Woensdagavond een accu voor een Samsung tablet besteld. Verwachte leveringsdatum was de maandag daarop. Tot mijn verrassing kreeg ik de accu vrijdag al met de post binnen. Prima service en goede kwaliteit.

Vlotte levering

Snelle levering , goed product !

Originele batterij, snelle levering. Goed product !

Gauw gevonden en besteld en vlug gekregen.

Fijn dat de beschrijving erbij zat en had het vlug voorelkaar.

Super bedrijf. Aanbeveling JA!

Eerste keer dat ik hier heb besteld. Ga ik zeker weer doen. Snelle levering en kwaliteit goed. Originele Batterij S5. Top!!!

Très bonne expérience client

J'avais commandé 2 stickers pour un Galaxy Note 8 mais je n'en avais reçu qu'un seul. Après un échange par email avec leur service, qui a réagi très rapidement, j'ai reçu le second stickers par courrier sans supplément. Fournisseur que je recommande pour son sérieux et sa rapidité. Michel

Goede service en snel

Snel geleverd.

Goede site.snel geleverd.en goede kwaliteit.

De beste

Ik ben heel tevreden met gsmbatterij Goede service,vlugge verzending Geen heb ik niet op voorraad,,,,bericht

Goede en snelle service

Ik had een originele batterij besteld met een klein probleem. Contact opgenomen met GSM Batterij en er werd kosteloos een nieuwe batterij opgestuurd. Super service. Zeker voor herhaling vatbaar

Helemaal in orde

Werkt volledig, helemaal goed! pastte precies in postvak

Prima geregeld

Niet lang hoeven wachten

Ontvangen Maar niet binnen 24 uur

Heb Nergens haast mee. Staat op de site levering (mits optijd bestelt)binnen 24 uur. Donderdag op tijd besteld. Levering woensdag een week later. Zet op de site levering binnen een week. Denk nu er is wat verkeerd gegaan.

super

geen min punten

Dank voor de snelle levering van mijn nieuwe batterij voor mijn Nokia 311.

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!