snel en meteen goed

Snel en meteen goed.

Goedkoop en snel geleverd

Originele batterij voor een imitatie prijs Top

Alles perfekt in orde meer moet dat niet zijn

zeer goede ervaring. geen problemen vroeger afgeleverd dan verwacht kan niet beter

Alles vlot verlopen, en mijn gsm werkt weer perfect.

Goed product, zeer snel geleverd.

levering en verpakking zeer goed

zeer goede batterij

alles perfect verlopen!

Mijn telefoonbatterij werd in 2 dagen geleverd, de juiste dan nog wel, in tegenstelling tot andere bedrijven die een lookalike stuurden die enkele mm te groot was of helemaal niet paste. Dank!

Veel kosten bespaard.

Vlug geleverd, mijn GSM is weer de oude.

Gewoon goed

Originele oneplus batterij is goed alsook de USB c kabel

Aucun problème

Site très intéressant pour commander une batterie de GSM. Expédition rapide de la batterie qui est conforme à ma commande. Aucun problème.

Goed verzorgd

goed adres

Happy Shopping

Ze hebben meestal exact wat je zoekt. Het wordt snel bezorgd en het werkt altijd. Ik kan niet veel meer wensen dan deze service.

Een nieuwe batterij besteld voor mijn Samsung S8. Snel binnen alleen werkte deze niet naar behoren. Ik kreeg erg snel een nieuwe toegestuurd welke wel top in orde was. Dit was een snel opgeloste kwestie die viel onder de garantie! Goede service dus.

Mijn bestelling is na meer dan 8 dagen nog steeds niet geleverd

Alhoewel de levering zou gebeuren met track en trace binnen een termijn van 2 dagen. (daar heb ik toch voor betaald) Ik voel me dus niet gelukkig met deze gang van zaken en kan bijgevolg geen enkele score geven. Ik eis trouwens volledige terugbetaling van het door mij gestorte bedrag.

Fantastische ervaring! Originele batterij, snel geleverd en aan een scherpe prijs.

Alles was oke

Alles was oké, snelle bezorging.

Livraison rapide et conforme

Marchandise conforme , excellent suivi de la commande

Perfecte service en snelle levering en ondersteuning.

Perfecte levering, netjes verpakt en snel geleverd en na een vraag van mij kreeg ik binnen een half uur een berichtje met oplossing terug dus goed werkende help desk.

Super tevreden met mijn Huawei accu

Zeer tevreden met deze originele Huawei accu. Deze plaatsen was goed verlopen. Top!

Zoals het zou moeten ...

Goede communicatie, alles verlopen zoals voorzien.

à recommander

Commande facile, rapide autant que la livraison ! Recommandé +++

Goede kwaliteit.

Totaal geen probleem met het vervangen van de oude batterij voor de nieuwe. Snelle levering.

Snelle en goede levering

Precies wat ik nodig had om de klus te klaren

Snelle levering.

Snelle levering en goede prijs.

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!