prima batterij

prima batterij, werkt beter dan de oorspronkelijke batterij

Overzichtelijke website.

Product zeer snel gevonden (met keuzehulp). Bestelling ging vlot en product is zeer snel afgeleverd. Waardeer ik enorm.

Perfect geholpen.

Voldoende en nuttige informatie (per mail) vooraf. Snelle levering. Perfect geholpen dus.

Mooi op tijd in huis.

Zal het andere mensen aanrader.Makkelijk te bestelen.

Vlotte service

Jammer dat ik geen bericht van post NL (dat mijn pakketje in mijn brievenbus ligt). Kunnen jullie dus niets aan veranderen .

Goeie service

Goeie service aanrader

perfect

de dag na morgen zat het in mijn brievenbus. Makkelijker kan niet. En het belangrijkste, mijn leegloopprobleem is opgelost.

Snelle en nette levering ben tevreden.

Zeer snelle levering

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering (binnen 24 uur in huis) Ga ik zeker aanbevelen.

snelle service en geleverd wat werd besteld

super, een aanrader

Niks mis mee

Op tijd geleverd in goede verpakking

Ik heb heel makkelijk de bestelling kunnen plaatsen en de bestelling werd ook snel geleverd. Hele goede service en kwaliteit.

Snelle positieve reactie op probleem

Na ontvangst van een vrij prijzige oplader bleek deze kuren te hebben, soms wel en dan weer absoluut niet laden. Op mijn vraag wat te doen stuurde GSMbatterij per ommegaande een nieuw exemplaar dat het wel uitstekend doet!

vlot en veilig

vlot en veilig

Goeie kwaliteit

Vlotte afhandeling

Bestelling heel snel ontvangen. Voorlopig tevreden over het product.

Op dinsdag besteld en op woensdag in huis. Wat een service.

Gemakkelijk bestellen, goede prijs en snelle verzending

Correcte levering en afhandeling !

Gewoon correct geleverd ! Chapeau

Zie hieronder

De batterij met toebehoren (gereedschap) goed ontvangen. Het montage- en vooral het demontage gereedschap bevat o.a. een plastic plectrum en nog iets soortgelijks. Dit is bedoeld voor maar te zwak om de behuizing van de Huawei P10 te openen en ik moet alsnog naar een speciaal bedrijf om de batterij te laten vervangen. Jammer. Op het instructie filmpje wordt met een ander steviger plastic gereedschap de behuizing gesplitst.

Originele Samsung batterij tegen goede prijs.

Zeer snelle levering/ophalen in Eindhoven. Zeer tevreden.

De levering verliep vlot en correct.

Snel en goede types geleverd

Kwam mooi op tijd precies wat ik besteld had.

Betrouwbaar en snel

Heel goede ervaring met o.a. klantenservice. Aanrader om bin te bestellen. Top!

Precies zoals ik verwacht had, uitstekende nieuwe batterij.

Kanaaldijk-Noord 111

5642 JA Eindhoven

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!