In een woord ge-wel-dig!

Prachtig, eenvoudig bestelproces en een kwaliteitsproduct gekocht voor een heel schappelijke prijs. Heel snel geleverd...maar helaas was er door een foutje een verkeerd type geleverd... tja dat gebeurt soms nou eenmaal. Maar waar het om gaat is hoe snel en goed dat binnen enkele minuten werd opgelost: echt SUPER klantvriendelijk. Dat zie je niet gauw meer vandaag de dag! Ik blijf hier klant!

Professionnels super rapide SAV Impeccable je recommande

Je me suis trompé d'article j'ai envoyé un mail pour annuler et modifier commande de piles. J'ai reçu une réponse ainsi qu'une solution rapide à mon problème. Je recommande les yeux fermés le SAV est très professionnel et réactif des gens sérieux !!! Une belle expertise je recommande sans hésitation

Uitstekend!!!

Batterij voor mijn heilige besteld. De batterij was in eerste instantie niet goed (paste niet). Uiteindelijk contact gezocht en kon de batterij omruilen met de juiste knoopcel! Ze hebben mij ook geholpen met het toewijzen van de juiste knoopcel batterij, oftwel wat een topservice!

Top service en breed assortiment

Ik zocht meerdere en verschillende batterijen voor mijn horloges. Hier hebben ze specifieke batterijen en deze werden snel geleverd. Een pluspunt is het diverse assortiment. De batterijen worden met track & trace verzonden en ik had de batterijen de volgende dag al in huis. Super!

Vrijdag besteld nu al in huis.

Heel happy met dit bedrijf.

Ik ben heel blij met de service. Mijn batterijen waren goedkoop en werden snel geleverd. Ik beveel dit bedrijf aan!

Professioneel en goed bedrijf, dat snel levert. Hele vriendelijke klantenservice. Zo had ik voor de feestdagen de Camelion Alkaline AG11 - blister 2 besteld. Meteen de volgende dag geleverd en de batterijen zijn een stuk goedkoper dan bij andere aanbieders.

Een oplossing gevonden

Mijn bestelling was verkeerd. Een cijfer verschil 3032 of 2032 is enorm! Ik heb wel op eigen kosten de batterijen moeten terugsturen, maar administratief is de opvolging vlot verlopen. CN en terugbetaling was geen probleem. Er is ook altijd iemand online beschikbaar, zelfs in de drukke eindejaarsperiode.

De bestelling is vlot verlopen

De bestelling is vlot verlopen

Website suggereert voorraad. Blijkt er na bestelling niet te zijn.

Bestelling geplaatst mede omdat producten uit voorraad leverbaar zouden zijn. Blijkt niet zo te zijn. Inmiddels. 2x toezegging gehad dat producten op heel korte termijn verwacht werden maar beide gevallen is dit blijkbaar niet gelukt. Website blijft suggereren dat het gewoon leverbaar is. Waardeloos dus en hier moet je dus niet zijn!

waardeloos!!

na 1 week nog steeds niet mijn bestelling ontvangen! Terwijl ze adverteren met 1 dag service, en daarom had ik ook hier besteld.. Nadat ik dit aangaf, werd er steeds me verteld.. morgen.. morgen Ze nemen me niet serieus en ook doen ze totaal geen moeite om het probleem op te lossen of zo goed mogelijk tegemoet te komen.. Krijg alleen als antwoord van medewerker ' ik verwacht dat de bestelling retour komt''' Niet eens een zeker en duidelijk antwoord! Er word niet aan de klant gedacht, en verder negeren ze mijn mails Koop hier niks meer! Ondertussen geen geld retour

Snel en goedkoop

duidelijk

Snelle levering. Goede prijzen

Supersnel ontvangen, goed prijzen en overzichtelijke website

Snel en goedkoop!

Batterijtjes waren een goede keuze, elders zijn ze duurder.

Ondanks een vermist setje batterijtjes die de dag erna alweer verstuurd werd, prima service

zo snel

goed verpakt en je kan erop rekenen met de snelle levering !

Heel te vrede

Vandaag besteld de volgende dag al in brievenbus sneller kan niet ,en betaling met Q R code zeer gemakkelijk en veilig , 5 sterren zeker waard. !!!!

alles ok

snelle en correcte levering

Keurig gedaan

Knoop batterijtje wat ik nergens kon vinden was binnen een paar dagen geleverd.Blij mee.

Groots in keuze en goede prijzen,snelle levering

Prima ervaring

Makkelijk bestellen, goede prijs, snel geleverd via de post

Dit is niet de eerste maal dat ik hier batterijen bestel. Vandaag besteld en 3 werkdagen nadien zaten ze in de bus. Prijs/kwaliteit: top. Normaal gezien (als de concurentie niet véél goedkoper is) bestel ik ze terug hier.

Prima prijs voor hoorapparaten

Mooie prijs en snelle levering in brievenbus pakket.

Goede en duidelijke website, lage prijzen en snelle levering. Een aanrader.

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!