super

zeer goedkoop en snelle levering

zeer goede service

bij mijn vorige bestelling was er iets fout gelopen bij de levering maar KNOOPCEL heeft dik op één prachtige wijze opgelost en daarom zullen ze steeds mijn vertrouwen hebben

Knoopcel Gigant is een betrouwbare site

Zeer snelle levering !!

Super tevr

Heel tevreden prima batterijen Snel geleverd

fijne bedrijf

zeer snelle reactie op mijn bestelling de pakken zeer goed beschermd

Snel en zeer goede levering

Correcte prijs & product

Goede batterijen en snel geleverd.

Bestelling werdt snel geleverd Goed verpakt

implantaat batterijen houden het zeker 2,5 dagen vol, de batterijen voor het hoorapparaat een volledige dag

snelle en correcte levering

duidelijke omschrijving van de producten op de site ... je vindt snel wat je nodig hebt ... enige kleine verbeter punt : de sleutel die ik bestelde om een polshorloge open te maken bevat géén handleiding, dat is dus wel wat zoeken op internet of gewoon proberen, want het spreekt redelijk voor zich

De volgende dag al in de brievenbus.

De Silver Oxide horloge SR66 batterijen Leveren echt 1,5 volt. De Silver Oxide zijn beter dan de Alkaline die veel korter meegaan. Snel geleverd in envelop en in de de brievenbus.

Prima service, prima prijs!

Ik vind het vooral leuk dat je een proefpakket van 6 blisters met batterijen van verschillende merken kan bestellen. Zo is het makkelijk om te zien welke batterijen optimaal geschikt zijn voor jouw hoorapparaat!!

Snel en laagdrempelig

Super snel in huis Top

Perfect !

Perfect !

Prima bedrijf

Snel geleverd, koop zeker opnieuw.

goede service en correcte leveringstijd

de juiste batterijen voor mijn horloge ⌚

Goed product !

Juist product aan een goede prijs. Snelle levering.

Duidelijke website, goede communicatie

Makkelijk producten vinden op de site. Duidelijke mailverkeer en snelle duidelijke levering.

Duidelijke site en snel bezorgd

Duidelijke site en snel bezorgd

alles in 1 keer goed

mijn bestelling was niet compleet, maar Ruben heeft het naar volle tevredenheid recht gezet.

Prima levering

Snelle levering met goede prijs

Compleet assortiment, snelle levering

Alle batterijtjes beschikbaar en snel in huis. Top!

Ik zocht een nieuw batterijtje voor mijn horloge en kwam op deze site uit en gelijk besteld. Prima geregeld

Snelle levering, keurig verpakt!

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!