Snelle nette service

Supersnel geleverd!

Prima service en snelle levering!

Kwalitatief goede spullen, snelle levering. Kom zeker terug als klant!

Snelle afhandeling terwijl overige webwinkels traag zijn

In deze periode rond black friday geven vele webwinkels vóór de bestelling al aan dat ze het erg druk hebben, en dat mogelijk vertraging in de afhandeling kan ontstaan. Niet voor Bergsportwinkel.nl, want daar wordt nog steeds zeer snel geleverd. Complimenten! Verder ziet de website er prima uit en is het bestelproces eenvoudig. All in all, een goede winkel om te bestellen.

Het is leverbaar, maar toch niet.

Speciaal bij bergsportwinkel besteld, omdat die wel mijn klimschoen op voorraad hadden. Vervolgens een mailtje dat de schoen toch niet op voorraad is en later komt. Na 2 weken zijn de schoenen gelukkig als nog gekomen.

Goede service en communicatie

Helaas kon 1 van de producten die ik bestelde niet geleverd worden door leveringsproblemen bij de fabrikant. Dit werd echter heel goed gecommuniceerd. Volgende keer zou ik zeker weer bij Bergsportwinkel bestellen.

Super snel en keurig

Ik heb wat klimspulletjes gekocht en die kwamen keurig verpakt de volgende dag binnen. Helemaal tevreden!

Snelle levering voor een scherpe prijs

Snelle levering voor een scherpe prijs!

Snelle, kundige en vriendelijke service.

goed, snel en correct

snel geleverd, goed afgehandeld duidelijke gecommuniceerd.

Zeer snelle levering en aardige mensen. 1 artikel stond niet voorradig, direct een mail gekregen met de verwachte levertijd.

alles ok

meedenken en alternatief voorstel

Artikel niet voorradig maar ze hebben meegezocht naar een alternatief en korting gegeven.

Snelle levering, prima materiaal. Netjes ingepakt.

Top customer service

De foute bestelling werd geleverd en dit werd direct goed gemaakt en ik mocht de foute bestelling houden.

Bestelling de volgende dag in huis, product was netjes verpakt in papier ipv plastic in een stevige, niet te grote, doos. Het bestelde product was ook volledig naar wens.

Niets op aan te merken snelle levering en prettige bijkomstigheid dat je als Nkbv lid korting krijgt

uitstekend

ben naar Oosterhout gereden. prime service, goed advies, prima meedenken

Snelle verzending

Prima kwaliteit, snel ontvangen.

snelle levering.

product was snel geleverd en omruilen voor een ander product was ook geen probleem

2x pakjes Esbit blokjes besteld en ontvangen.

Doos goed ontvangen, echter verpakking stinkt naar VIS ! Heb dit gelijk in een plastic zak moeten doen. Weet niet of ik deze nog ga gebruiken. Was een kadootje voor een klein jongetje dat een stoommachine wilde laten draaien. Jammer !

Super snel en zoals verwacht

Via 2 verschillende kanalen kwam ik voor beide hier terecht. Mooie deal (geodome tent) en snel bezorgd.

prima winkel, uitgebreid assortiment en snelle service

zie hierboven

Prima levering, vriendelijke klantenservice.

Nu een aantal maal bij Bergsportwinkel artikelen besteld. Snel en netjes verstuurd. Een kleine vergissing (lengte van besteld touw) werd snel opgelost en ik ontving binnen twee dagen kosteloos de juiste lengtes touw. Tevreden klant. -Daan

Correcte levering, alleen later dan beloofd

Levering duurde 5 dagen ipv 1 dag. Maar het product was ok.