Heerlijke Eerlijke Winkel

Voor het werk in de Entertainment industrie ben ik veel op hoogte aan het werk. De service en producten die Safetypro aanbieden sluit aan op mijn wensen. Fijne vlotte jonge mensen bij dit bedrijf die je graag voorzien van advies als je enigszins twijfel mocht ervaren. Ook als een product niet op voorraad blijkt te zijn wordt je super goed geholpen met een alternatief. Zo hadden met mannen me hier netjes over gebeld en dezefde week nog had ik mijn rigging plates gewoon in huis. Alleen in een andere kleur. :-). Zelfs de kleine details gelden bij Safetypro. Aanrader voor iedere professional.

Helemaal top super service.

Keuring is goed gegaan . In overleg daar gebleven zodat ik de spullen na een uur keuren weer gelijk mee terug kon nemen , ideale service , ook omdat we de spullen direct weer nodig hadden . En scheelt een aantal keren rijden .

Hoofdlamp bestelt, dag erna in huis, goed en netjes verpakt!

Het is precies wat je wild bij het bestellen van een veiligheids helm. Aangezien en helm "officieel" een levens duur heeft van 5 jaar, eil kr er niet een5fie al maanden in het magazijn heeft gelegen. Met 3 maanden vanaf productie datu5vind ik dat netjes.

Bedankt voor uw beoordeling en de positieve feedback. We hechten veel waarde aan het "First In First Out"systeem in ons magazijn, leuk om te zien dat dit terug komt in een beoordeling en wordt gewaardeerd! Kleine aanvulling nog op uw opmerking; de door u bestelde Kask veiligheidshelm heeft een maximale levensduur van maarliefst 10 jaar (in plaats van 5). Vanzelfsprekend moet de helm wel periodiek -tenminste eens per 12 maanden- worden gekeurd. Wij herinneren u 10 maanden na aanschaf per e-mail aan deze verplichte keuring van de betreffende helm. Met vriendelijke groet, Dylan Pas Team SafetyPro

Afspraken worden nagekomen

Prima systeem t.a.v. de keuringsrapporten en facturen.

Snel, correct en duidelijk

Goede revering, producten snel geleverd en het bestel traject Is overzichtelijk.

Vriendelijk personeel erg behulpzaam

Ik ga hier al mijn keuringen onderbrengen.

Vriendelijk behulpzaam en goede uitleg

Vriendelijk behulpzaam en correcte afhandeling

TOP Webshop

Goede service, snelle leveringen!

Goed bedrijf, nog betere service.

Goede duidelijke website, echter was er iets fout gegaan met de bezorging (volledig buiten SafetyPro om). Toen ik om hulp vroeg schoten zij direct te hulp. Ondanks dat het niet hun fout was hebben zij direct geholpen met het oplossen ervan. Mocht je om wat voor reden dan ook twijfelen; nergens voor nodig!

Professionele verwerking van bestelling

Niet de snelste levering. Wel goed contact over de voorraad en beschikbaarheid. Pro toevoeging in de naam meer dan waard!

Perfecte service

Bestelling gedaan van een veiligheidshelm. Op de website staat levering de volgende dag, in dit geval was het een aantal dagen later. maar de dag zelf kreeg ik wel een mailtje dat de helm de week erna zou verzonden worden, dus je wordt wel heel goed op de hoogte gehouden. Voor de rest perfecte service, duidelijke website,... een aanrader dus :-)

Goeie website Goeie opvolging Goeie communicatie Goeie service

goede service en communicatie

ik had al eerder telefonisch informatie opgevraagd en ben uitstekend voorgelicht. daarna producten besteld, er zat iets vertraging op de levering maar dit is keurig gecommuniceerd. bij grotere afnames korting is ook een sterk punt. producten uiteindelijk geleverd en tot volle tevredenheid gemonteerd.

Super bedrijf!

Ik heb al meerdere keren uitrusting bij Safety Pro besteld en dit gaat altijd super goed, snelle service, bij vragen word je snel en goed geholpen, en de verzending word snel uitgewerkt.

Snelle levering en goede website.

Alhoewel ik niet mijn equipment laat herkeuren (ik klim maar weinig en heb maar een beperkt budget) wil ik goed en degelijk klimmaterieel. Bij Safety pro vind ik dat. .

Top, bestellen en volgende dag leveren (mits op voorraad)

Veel verschillende producten op voorraad. helaas niet altijd de hoeveelheid dit ik zou willen bestellen..

👍

👍

Makkelijk en snel

Snelle levering, communicatie kan iets beter.

prettig en makkelijke bestellen.

Makkelijke site om je items te bestellen, je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Pakketjes ook netjes verzorgt, nette verpakking.

Alles prima geregeld!

Werd netjes op de hoogte gesteld dat mijn bestelling een paar dagen later aan zou komen.

Uitstekend snelle en corecte afhandeling en levering

Mijn ervaring is uitstekend. In het bijzonder over de snelle en uitstekende afhandeling

Snel , goed , juiste prijs , als bedrijf top !

Vind het als bedrijf zijnde erg fijn dat achter je login de hele historie van bestellingen , reparatie , en de certificaten van keuringen kan terug vinden ... Wel was de bezorging via DHL een drama , hele vervelende bezorger zonder enige vorm van meedenken ... Kon het dus alsnog zelf gaan ophalen bij de pick up point...

snelle leveringen mocht er iets niet op voorraad zijn neemt men snel contact op!

Over SafetyPro

Werken op hoogte Begint bij SafetyPro, de webshop met kennis van zaken