Top geregeld

Snel geholpen, goede communicatie.

Helemaal prima

Bestel proces ging goed, moest wel flink zoeken naar wat ik nodig had. Uiteindelijk snel en goed geleverd.

Gewoon wat je verwacht

Snelle levering en netjes

Beste en snelste service

Na een bestelling te hebben geplaatst. Er achter gekomen dat ik een foutje had gemaakt. Dit is snel opgepakt en afgehandeld. Ondanks het prijs verschil niks hoeven bij tebetalen. Fijne communicatie en snelle afhandeling

Professional

Profesional

Alles tiptop. Mooi op tijd, goed verpakt.

Btw goed verlegd, zonder extra formaliteiten. Site werkt goed en snel bezorgd.

Goede product uitleg en correcte levering

Denken mee aan wat je nodig hebt om veilig te werken met een specifieke klus en adviseren je om de juiste materialen aan te schaffen.

Na telefonisch contact voor tekst en uitleg voor de juiste valgordels en vallijnen, een bestelling geplaatst en deze is netjes de volgende werkdag geleverd. Ruime keuze en snelle levering. Enige nadeel is dat het enkel afgehaald kan worden of geleverd wordt bij een PostNL punt.

snel en vakkundig geholpen.

altijd veel op voorraad en wordt snel geleverd.

Extremely satisfied

Equipment in perfect conditions delivered in two days. Certificates received the same day of the shipment and verification stickers properly applied.

Uiterst behulpzaam en plezier bedrijf om valbeveiliging te kopen.

Weer bij meerdere bestellingen snel en behulpzaam geholpen. Nadat ik belde op een dag dat er een bedrijfsuitje was, kreeg ik keurig de melding op de voicemail en werd ik de eerste werkdag erna opgebeld. Gelijk geholpen en per mail een bevestiging. Zou hier zeker weer kopen!

snelle en correcte levering

Snelle en goede levering

Spullen besteld en netjes de volgende dag geleverd.

zo als het hoort

snelle reactie en levering uit voorraad

super

fijne afhandeling, snelle service en prijs kwaliteit is goed!

Snelle levering !

Snelle levering zoals gevraagd. Top geregeld.

Keurig en netjes geleverd

Netjes op tijd geleverd. Product zoals afgebeeld. Netjes keurings certificering erbij digitaal. Heel tevreden!

Zeer goede kwaliteit en support snelle levering

Donderdag besteld en vrijdag om iets na 12 al in huis, producten op de website staan heel goed en duidelijk beschreven en bieden ook een keurings dienst aan

top ervaring

goeie comunicatie en bestelling snel binnen echt super tevreden

Super !

Pbm besteld voor mijn bedrijf. ik had iets verkeerd besteld wat niet compatibel is met mijn veiligheids helm. na telefonisch contact het juiste product een dag later geleverd. Super snel geholpen. ik zou dit bedrijf aanbevelen!!!

Ik ben super goed voorgelicht en geholpen in de winkel

Goed voorgelicht en meegedacht met de klant en de juiste artikelen aanbevolen

Denariusstraat 25 4903 RC Oosterhout

076 7512518

Over SafetyPro

Werken op hoogte Begint bij SafetyPro, de webshop met kennis van zaken