Tot in de puntjes geregeld

Ik koop al mijn rope-access materialen bij safetypro omdat het top geregeld is. Nog voordat je de bestelde artikelen binnen hebt krijg je de keuringsrapporten al op de mail en staan ze netjes in je overzicht bij hun op de website. Gewoon zorgeloos materiaal bestellen en heb vrijwel direct kunnen inzetten zonder administratieve rompslomp.

God

Professionelle og sørge for en hurtig ekspedering. Meget tilfreds. Der er styr på certifikater og dokumentation.

• Vil du anbefale os? Ja

Blij met de goede en professionele hulp van Saskia!

Erg goede en Snelle service

Na een telefoontje waren ze direct op de hoogte van mijn bestelling en welke keuring er gedaan moest worden. Direct afspraak gemaakt voor de volgende dag en ook dezelfde dag weer kunnen ophalen.

Zeer professioneel

Er werd netjes meteen een keuringscertificaat gemaild na het bestellen van mijn helm. Het enige wat ik een beetje jammer vind is dat de keuring sticker op januari is gezet (besteld 31-jan ontvangen begin februari) Maar de grote plus is dat het meteen voor je gekeurd is

Overzichtelijke webshop en snelle levering

Het beste van het beste

Uitstekende service, goede aandacht, nieuwe faciliteiten, een hele mooie en nieuwe winkel, maar het beste is het personeel van dit bedrijf, heel erg bedankt, heel erg bedankt.

Fijne service

Als je belt dan neemt in iedergeval iemand de telefoon op dat is tegenwoordig al heel bijzonder....

Top kwaliteit en super prijs!

Het bestellen en ontvangen van mijn producten van SafetyPro waren de maandelijkse dingen die ik deze week heb gedaan. Snel jullie voor een snelle en professionele service.

Behulpzaam, snel

Een telefoontje is voldoende om al je vragen beantwoord te krijgen met ook nog een goed advies.

De levering is compleet aangekomen

Bij bestelling was niet aangegeven dat de levering iets later kwam i.v.m. jullie verhuizing

Goed georganiseerde keuring van klimsets.

efficient en goed de keuring gedaan

Een betere leverancier is er niet!

Met hoge spoed hadden we ankerpunten nodig. Alles werd er aan gedaan ondanks dat ze in een verhuizing zaten. Binnen ee dag alles geregeld!

accurate, professional and good service!

accurate, professional and good service! never change the winning team, thanks Safety Pro!

Een goede webshop. en de levering is altijd snel.

Een goed bedrijf en de webshop is goed assortiment is voldoende.

Supersnelle levering

Alles picobello, wijze raadgevingen erbij!

Perfecte snelle service

Nvt.

Ook als iets niet te vinden is in de webshop kunnen ze je goed helpen als je er om vraagt

Ook al kun je reserveonderdelen van producten vaak niet in de webshop vinden, een telefoontje plegen levert op dat er actief wordt gezocht voor je. De medewerkers blijven communiceren tot ze zeker weten dat als klant goed geholpen bent.

Ruim assortiment, makkelijk bestellen, snelle levering

Ik was op zoek naar een product wat lastig te vinden is - SafetyPro had het. De shop-ervaring was aangenaam, de levering snel.

Ruim assortiment en vlotte service

Heel uitgebreid gamma, overzichtelijke website, goed gedocumenteerd, vele betaalmogelijkheden, vlotte afhandeling van besteling. = Top Klantgericht

Super fast.

Always very quick in the orders and if there is something that takes more time than usual you get an email and updates on your order, and still, if one doesnt want it, one still can choose. Super easy to deal with and fast!

Kwaliteit producten, snelle (na)levering

Producten zijn van goede kwaliteit, prima keuze bereik. Levering was snel en goed gecommuniceerd. Ook de nalevering was sneller dan voorspeld.

Fijn behandeld

Goeie zaak

Prima dienstverlening

Prima dienstverlening door safetypro Producten volgens afspraak geleverd

Over SafetyPro

Werken op hoogte Begint bij SafetyPro, de webshop met kennis van zaken