accurate, professional and good service!

accurate, professional and good service! never change the winning team, thanks Safety Pro!

Een goede webshop. en de levering is altijd snel.

Een goed bedrijf en de webshop is goed assortiment is voldoende.

Supersnelle levering

Alles picobello, wijze raadgevingen erbij!

Perfecte snelle service

Nvt.

Ook als iets niet te vinden is in de webshop kunnen ze je goed helpen als je er om vraagt

Ook al kun je reserveonderdelen van producten vaak niet in de webshop vinden, een telefoontje plegen levert op dat er actief wordt gezocht voor je. De medewerkers blijven communiceren tot ze zeker weten dat als klant goed geholpen bent.

Ruim assortiment, makkelijk bestellen, snelle levering

Ik was op zoek naar een product wat lastig te vinden is - SafetyPro had het. De shop-ervaring was aangenaam, de levering snel.

Ruim assortiment en vlotte service

Heel uitgebreid gamma, overzichtelijke website, goed gedocumenteerd, vele betaalmogelijkheden, vlotte afhandeling van besteling. = Top Klantgericht

Super fast.

Always very quick in the orders and if there is something that takes more time than usual you get an email and updates on your order, and still, if one doesnt want it, one still can choose. Super easy to deal with and fast!

Kwaliteit producten, snelle (na)levering

Producten zijn van goede kwaliteit, prima keuze bereik. Levering was snel en goed gecommuniceerd. Ook de nalevering was sneller dan voorspeld.

Fijn behandeld

Goeie zaak

Prima dienstverlening

Prima dienstverlening door safetypro Producten volgens afspraak geleverd

Helder en duidelijk

Het contact met SafetyPro verloopt altijd zeer fijn. Of het nou om aanschaf gaat van nieuwe producten of om een training

Degelijke, snelle en vriendelijke service.

Vragen via mail werden snel en degelijk beantwoord. Ook het telefonische contact was correct en vriendelijk.

Uitgebreide keuze en snelle levering

Snelle vakkundige service op maat.

Voor de werkzaamheden in de evenementen branche gebruiken we sommige materialen net wat anders dan de andere. Ook hierover weten de medewerkers van safetypro mee te denken. Hierdoor komen er ook alternatieven en andere creatieve oplossingen naar boven waardoor ze me snel kunnen helpen en ik snel de juiste items binnen heb.

Uitstekende samenwerking

We werken al een tijdje met SafetyPro samen en onze ervaring is uitstekend. Korte lijntjes, altijd de juiste persoon met kennis van zaken reageert. Uitstekende en snelle service. Mocht een onderdeel niet op voorraad zijn wordt daar duidelijk over gecommuniceerd en een oplossing gezocht.

Top service en top kwaliteit binnen 1 dag geleverd

Wat je leest op de site is ook wat gebeurt materiaal is van zeer goeie kwaliteit en alles in stock binnen 24 aan huis. Kers op de taart zijn certificaten van keuring + gratis herinnering wanneer keuring bijna verloopt. Is gewoon top om te ervaren en voel veel veiliger met dit materiaal. Bedankt voor deze service!

Super ervaren mensen

Zeer goede service.

Zeer te vrede en snelle service

Product perfect

Top kwaliteit

De beter service in veiligheids artikelen

Mooie compleet veiligheids middelen shop met keurrapporten, snel geleverd, super

Een bedrijf wat zeer professioneel en klantvriendelijk is.

Met de uiterste zorg en juiste voorlichting voel ik mij altijd zeer gewaardeerd en goed geholpen door de vakbekwame mensen bij Safety Pro. Altijd bereid om te helpen waar nodig en zodoende mij als klant van de beste adviezen te voorzien. Ga zo door!

Goede en snelle service

Denariusstraat 25 4903 RC Oosterhout

076 7512518

Over SafetyPro

Werken op hoogte Begint bij SafetyPro, de webshop met kennis van zaken