Super ervaren mensen

Zeer goede service.

Zeer te vrede en snelle service

Product perfect

Top kwaliteit

De beter service in veiligheids artikelen

Mooie compleet veiligheids middelen shop met keurrapporten, snel geleverd, super

Een bedrijf wat zeer professioneel en klantvriendelijk is.

Met de uiterste zorg en juiste voorlichting voel ik mij altijd zeer gewaardeerd en goed geholpen door de vakbekwame mensen bij Safety Pro. Altijd bereid om te helpen waar nodig en zodoende mij als klant van de beste adviezen te voorzien. Ga zo door!

Goede en snelle service

Snelle levering. Goede online catalogus

Snelle levering. Goede online catalogus

profs in hun vak voor gear en trainning

fijn contact advies en een ruim aanbod bij profis.

Altijd welkom Henry

Top materiaal voor een eerlijke prijs

Mooie harnars met leef lijnen aangeschaft . Voel en ziet er allemaal erg degelijk uit!! Een echte aanrader

Bedankt voor je reactie Nick! Heel veel succes met het gebruiken van je nieuwe gear

Levering niet ontvangen

Ik zou mijn levering de dag nadien ontvangen in de gekozen post nl punt. Ik volg mijn track en trace wat zegt dat pak afgeleverd is maar er is nog altijd niets in de post nl punt. Had ik dat geweten was de bestelling elders gebeurt omdat ik deze stuk dit weekend nodig had zodat deze mee kon met de chauffeur die maandag voor een week weg is. Helaas.....

Beste Dogan, Zoals we besproken hebben is dit pakket dezelfde dag nog verstuurd en lag dit pakket al die tijd helaas toch bij het afhaalpunt. Wij vinden het ontzettend jammer dat u het pakket alsnog niet op tijd in huis heeft gehad. Zeker tijdens de feestdagen hebben de bezorgdiensten en de afhaalpunten het ontzettend druk en kunnen soms pakketten wat langer op zich laten wachten, dat is elk jaar wederom vervelend voor beiden kanten. Wij hebben alles wat in onze macht lag gedaan om het pakket op tijd bij u te krijgen. Wij hopen dat dit de volgende keer beter zal gaan Met vriendelijke groet, Team SafetyPro

Perfecte service, goede producten

Kwalitatief goede producten, fijne en snelle service, ook bij het keuren van je materiaal.

Top product en service

Goed product meteen verstuurd en dag erna geleverd

Een zeer goede en snelle service

De materialen die ik opstuurde zijn vakkundig en snel gecontroleerd en retour gestuurd

Hele snelle verzending

Mijn bestelde producten zijn netjes en heel snel geleverd

Ruim assortiment, snelle service

Ik moest snel een veiligheids helm hebben en ze hebben een ruime keuze en de levering was ook echt de volgende dag zoals op de site vermeld werd. Alles keurig verpakt en de certificaten via de mail geleverd.

Kijk, dat is fijn om te horen! Bedankt dat je even de tijd hebt genomen, hopelijk tot snel!

Duidelijke site, groot aanbod en snelle service!

Bedankt voor je reactie Mike!

Goede prijs en alles snel geleverd. Nooit problemen gehad

Maandag ochtend een helm besteld en dinsdag middag in huis gewoon war ze beloofd hebben.

Product goed omschreven en snel geleverd

Ik ben zeeeeeeer tevreden

Ik heb een heel goeie ervaring, ik zal later verder in de toekomst blijven bestellen bij jullie. Dank u wel

En wij zijn heeeeeeeeeeeel blij met deze review!

goed en snel

goede en snelle afhandeling uitstekende sevice

Precies zoals besproken

Heel snel geleverd, goede service

Denariusstraat 25

4903 RC Oosterhout

076 7512518

Over SafetyPro

Werken op hoogte Begint bij SafetyPro, de webshop met kennis van zaken