Groot assortiment, snelle levertijden

Groot assortiment snelle levering, zelfs op Texel!

snelle levering van onze bestelling

Makkelijk te bestellen via de website en snelle terugkoppeling via de mail over de bezorgstatus

Zeer tevreden, kom vaker terug

De winkel is altijd open, levert snel, bied leuke kortingen en het personeel helpt je graag.

Goed materiaal, degelijk verpakt en snel geleverd!

Boog en larp pijlen waren snel binnen en zien er goed uit.

Super team

Bestel je hier spullen. Dan heb je dit echt vliegensvlug in huis. Super service en kwaliteit verhouding. Ik bestel hier al vaker en ben zeer tevreden.

Goede Service en snelle levering

Goede Service en snelle levering

super

Een goede en snelle service en goede communicatie

Alles wat besteld is de dag nadien geleverd en tiptop inorde

Makkelijke te bestellen, snelle levering

Product is makkelijk te bestellen via de site. Snelle levering.

Super vriendelijke, snelle en correcte samenwerking

Positief

passen goed

de armbeschermers zijn best goed. zijn niet te vast rond de arm en blijven goed zitten. ik ben te vrede van jullie daarom heb ik er nog 4 bij besteld nog fijne dag gr. johny

Ik was blij verrast door het kunnen leveren van mijn paintballen, snel en precies wat ik nodig had. Top service!

goede communicatie en snel

Reageren snel en leveren snel

Too

Hele klantvriendelijke en goede service

We hadden een set boogschietset besteld. Helaas bleek de gewenste boog niet in huis en zou pas 1,5e maand later binnen komen. Na een telefoontje stelde ze voor om de A-merk boog op te sturen zonder meerprijs. Echt heel netjes, en echt een top boog! Heel fijn.

snelle service en fijn contact

na bestelling snelle service, we zijn zeer tevreden

Goede website

De website is makkelijk voor het bestellen van een artikel dat je nodig hebt. Als nadeel heb ik ervaren dat de website aangaf voldoende in voorraad maar nadat de bestelling geplaatst was bleek er geen voldoende voorraad te zijn. De levering was toen 14 dagen later.

Super !

Super service,zeer snelle levering,top verpakking en scherp geprijsd.

Nog geen ervaring met boogschieten

Mijn pakket is keurig en netjes afgeleverd

Goed compleet en snel

Complete set pijl en boog. Snel geleverd idd de volgende dag. Dus gelijk schieten maar

Top producten, snelle verzending en goede service.

Omdat het onze eerste bestelling was hadden we veel vragen. OutdoorPro dacht goed mee en binnen een paar dagen hadden we de Archery Tag set al in huis.

Makkelijk, snel en overzichtelijk bestellen

Het was eenvoudig om de spullen te vinden die ik nodig had. Bestelling verliep snel en vlekkeloos. communicatie was goed. pakket ook snel geleverd.

Fijn bedrijf, snelle levering, kwaliteit

We zijn al jaren klant bij Outdoor Pro en snelle service en goede kwaliteit.

Snelle besteld en ontvangen

Prettig. Materiaal ziet er kwalitatief goed uit.

Professioneel

Meedenkend en snel in communicatie.

Arduinstraat 20

4827 HK Breda

Over OutdoorPro

Groothandel in buitensportmateriaal Krijg toegang tot uw speciale groothandelsprijzen met uw OutdoorProPas voor bedrijven, organisaties en scholen.