Snelle afhandeling

Besteld en snel geleverd

Geweldige service en helder advies

Heel fijn contact. Goed en helder advies. Duidelijke antwoorden op mijn vragen. En meedenken zonder dat ik erom vraag. Klasse.

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd (kompas).

Kundig maar niet gastvrij

Al eerder hier aangegeven, mooi bedrijf, toen jullie nog in Breda zaten was de sfeer persoonlijker en kreeg je als beloning voor het helemaal naar jullie toekomen een kopje koffie of frisje aangeboden. De visie van toen zie je niet meer terug. Ook het in de “winkel” kijken waardoor je relatief gezien meer zult kopen is verdwenen, je moet achter een lijn blijven! Er zal vast een goede reden voor zijn maar afstand van leverancier is stuk groter geworden. Voor de rest is jullie voorraad op orde en leveren jullie prima kwaliteit.

Hi Alain, Bedankt voor je uitgebreide review. Helaas is er in het huidige pand niet de mogelijkheid om dezelfde opstelling van materialen te hanteren als dat in Breda was. Het lastige is dat wij hierdoor de materialen uit het magazijn moeten halen (waar het vaak druk is) om het vervolgens te laten zien. Onze excuses als het minder persoonlijk over kwam. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling. Graag zien we je volgende keer weer terug en dan zorgen wij ervoor dat de koffie klaar staat!

Hele fijne site om iets te zoek en te vinden ! Ze hebben heel veel en producten snel geleverd

Snel en goed!

OutdoorPro levert goede kwaliteit. De bestelde materialen zijn ook snel binnen.

Scherp aanbod en snelle levering

Een mooi assortiment en snel antwoord op je vragen.

snel en correct

Goed en snel geleverd

Ik vind de service echt goed en de producten waren netjes verpakt. Er is een min punt dat outdoorpro de zelfde winkels zijn als klimwinkel.nl & Savepro en de prijzen zijn niet gelijk aan elkaar. Dit is naar mijn idee zwaar overbodig. Hou 1 winkel aan en richt je op goedkoper zijn dan jullie concurrentie. De eerste besparingen zijn de extra websites al ;)

Met 2 voeten op de grond

Gewone mensen die iets bijzonders verkopen. Al jaren koop ik mijn boogatributen bij jullie....goed spul...geen gezeik.

Altijd snelle service

2 dagen gelden besteld en gister binnengekomen. Goed advies en top service!

Snel opgestuurd na besteld te hebben

Makkelijk besteld via de website en goed op hoogte gehouden via mail over de status van de bestelling.

Goede service en klantvriendelijk

Super goede service en ze denken mee met oplossingen

Only good experiences

Punctual, reliable order processing. Gladly again at any time.

Uitstekende service , professioneel materiaal

Direct contact en terug koppeling bij bestellingen

Persoonlijk contact als producten aangepast moeten worden

Snelle service duidelijke site

Zaken waren snel ter vinden en makkelijk te selecteren. Zeer snelle levering en duidelijke communicatie hierover.

Snel verstuurd

Er was een ding van mijn bestelling niet op voorraad. Eigenlijk het minst belangrijkste ding van de bestelling. Na een kort telefoontje dat ding uit de bestelling gehaald en de rest is direct verzonden. Het was netjes en goed ingepakt en ik heb het in goede orde ontvangen.

Vlot en naar tevredenheid afgehandeld

Duidelijke website die naast de producten ook veel informatie over het gebruik bevat. Bestellingen worden volt en snel afgehandeld.

Ongeveer 2 maanden geleden kennis gemaakt met Outdoorpro. Superfijne winkel, goede (telefonische) support, groot assortiment en bijna alles wel voorraad of er wordt duidelijk gecommuniceerd wanneer de verwachte levertijd is.

Ontzettend goed geholpen aan de telefoon.

Goede communicatie snel geholpen

Helaas was mijn bestelling niet leverbaar ze komen met nieuwe opties was duurder maar netjes opgelost met korting.

Snelle levering, goede prijs kwaliteit!

Super winkel

Had een artikel moet spoed nodig, werd via DHL verzonden en volgende dag in huis

Goede service en vlotte levering

Ik heb telefonisch contact gehad waarbij ik heel prettig ben geholpen. Vervolgens bestelling geplaatst en de volgende dag was het al binnen.

Over OutdoorPro

Groothandel in buitensportmateriaal Krijg toegang tot uw speciale groothandelsprijzen met uw OutdoorProPas voor bedrijven, organisaties en scholen.