Super winkel

Had een artikel moet spoed nodig, werd via DHL verzonden en volgende dag in huis

Goede service en vlotte levering

Ik heb telefonisch contact gehad waarbij ik heel prettig ben geholpen. Vervolgens bestelling geplaatst en de volgende dag was het al binnen.

correcte en snelle service

goeie communicatie en vlotte afhandeling

goed en snel geleverd.

Goed en snel geleverd!

uitstekend geholpen

uitstekend geholpen

Snelle levering en topkwaliteit producten.

Om ons outdoor gaming pakket uit te breiden wilden we archery tag overwegen. Een startpakket bood uitkomst. We waren positief verrast over de kwaliteit van de producten en het afleverproces. De eerste investering is gedaan en bij uitbreiding keren we zeker terug bij OutdoorPro!

Snelle en correcte levering, al jarenlang!

OutdoorPro levert al jaren de producten voor onze toffe vakantiekampen. Nog nooit teleurgesteld geweest in de kwaliteit of de snelheid van levering. Topbedrijf.

Snel en accuraat

Ervaringen uit het verleden zorgen ervoor dat we steeds bij dezelfde leverancier bestellen. Top service

Perfekter Service.

Telefonisch die Verzögerung geklärt, danach alles top.

Snelle order, snel geleverd.

Voor ons klimpark bestel ik regelmatig materialen bij Outdoorpro. De order wordt altijd snel geleverd en mocht het wat langer duren, dan word je daar snel over geïnformeerd. Dik voor mekaar dus.... Tot de volgende order!!!!

Zeer snelle service en klantvriendelijke service

Door een foute boeking hadden we snel extra materiaal nodig om al onze klanten te kunnen ontvangen. Na een mailtje naar Outdoor Pro al het 'odige materiaal kunnen reserveren en de volgende dag al kunnen afhalen. Zeer vriendelijk onthaald in de winkel en het personeel heeft zelfs geholpen met het inladen van het materiaal. Top service.

Behulpzaam en gezellig!

Er werd geluisterd, meegedacht en honderd keer op en neer gelopen zodat ik uiteindelijk met de beste keus naar huis ben gegaan. Super service en ook nog eens een gezellige middag (en zelfs restaurantjes aangeraden).

Keurig.

Donderdagavond heel laat besteld, de zaterdagmorgen was mijn karabiner er. Keurig.

Mensen met kennis van zaken!

Voor advies of support vragen kan je hier terecht met je vragen. Mensen met kennis vd praktijk en dus een juist advies.

Heel klantgericht en persoonlijk

Ik heb nu een aantal keer voor onze VO school spullen besteld bij de OutdoorPro. Dat gaat heel makkelijk en inmiddels weten de mensen daar ook wat wel en niet handig is voor ons om te bestellen. Als ik per ongeluk een foutje maak in bijvoorbeeld grote doelplaten en daarvoor te kleine standaard, dan bellen ze eerst even voor de zekerheid op voor ze de bestelling doorzetten. Heel fijn!

super behulpzaam en attent!

als ik ook maar een vraag heb over een product. word ik tot in de nopjes geholpen. blijk dit dat er goedkoper product keus beter is in mijn situatie word dat dan ook geadviseerd. ze willen heb beste voor de klant in plaats van het duurste verkopen. dit zorg ook voor het feit dat wij al jaren met hun werken. dit is tot op heden nog nooit tegen gevallen. erge bedankt heren en dames van outdoor pro Breda

Goed advies bespaarde mij een hoop geld door dit advies

Snel en goed contact.

Prettig bedrijf.

Goede collectie in huis

Als het niet voorradig is krijg je dit duidelijk te horen en wordt er een alternatief geboden. Of bekend gemaakt met de wachttijd. Ook wordt er gevraagd of je de reeds aanwezige materialen al wil hebben of kan wachten tot de bestelling compleet is

Megasnelle service

Afgelopen tijd meerdere malen besteld bij OutdoorPro, vakkundig advies en snelle leveringen. Top!

positief!

Zeer snelle reactie op mijn vragen. Een pijl en boog standaard set gekocht. Dit is onze eerste ervaring met boogschieten. Het cadeau was voor mijn 11 jarige zoon en hij en ook zijn broer vinden het erg leuk. Het is niet goedkoop, maar je hebt dan ook wel een 'professionele' set. We hadden één pijl welke niet goed was, maar dit is snel en netjes opgelost.

Goede en snelle levering en kwaliteit is goed

Goede en snelle levering en kwaliteit is goed. Kon het snel vinden en afhandeling / betaling ging soepel.

Perfecte service.

We werken al een aantal jaren met outdoorpro. Tot heden verloopt alles perfect. Levering worden volgens afspraak geregeld en de verzending loopt steeds perfect.

top

vlotte, snelle communicatie en levering

snelle duidelijke communicatie en afhandeling

Voor school wat materiaal besteld. Er is goed meegedacht, vragen zijn beantwoord. Snelle levering

Denariusstraat 25 4903 RC Oosterhout

Over OutdoorPro

Groothandel in buitensportmateriaal Krijg toegang tot uw speciale groothandelsprijzen met uw OutdoorProPas voor bedrijven, organisaties en scholen.