positief!

Zeer snelle reactie op mijn vragen. Een pijl en boog standaard set gekocht. Dit is onze eerste ervaring met boogschieten. Het cadeau was voor mijn 11 jarige zoon en hij en ook zijn broer vinden het erg leuk. Het is niet goedkoop, maar je hebt dan ook wel een 'professionele' set. We hadden één pijl welke niet goed was, maar dit is snel en netjes opgelost.

Goede en snelle levering en kwaliteit is goed

Goede en snelle levering en kwaliteit is goed. Kon het snel vinden en afhandeling / betaling ging soepel.

Perfecte service.

We werken al een aantal jaren met outdoorpro. Tot heden verloopt alles perfect. Levering worden volgens afspraak geregeld en de verzending loopt steeds perfect.

top

vlotte, snelle communicatie en levering

snelle duidelijke communicatie en afhandeling

Voor school wat materiaal besteld. Er is goed meegedacht, vragen zijn beantwoord. Snelle levering

Bestelling is goed en prettig verlopen.

Bestelling is goed en prettig verlopen. Idem contact met de klantenservice. Ook de nalevering vond plaats conform afspraak.

We hebben een Archery tag set hier gekocht. heeft wat kuren.

Ik heb inmiddels de helft van de nokken van alle pijlen moeten vervangen met nieuwe. 3 van alle 40+ pijlen hebben in de koppen (zachte delen van de pijl) een scheur zitten. Een hand vol van de pezen begonnen al snel na de eerste paar keer gebruiken te rafelen en 1 was niet meer te gebruiken hierdoor. Materiaal is super leuk om mee te spelen het bevalt goed. echter gaat er veel stuk (is wel makkelijk te verhelpen). Klantenservice was vriendelijk en behulpzaam. helaas sprak ze niet over eventuele schade die binnen garantie viel.

Snelle levering. Materiaal van goede kwaliteit

Regelmatig besteld bij OutdoorPro. Altijd goed in de communicatie en snel in levering. Materiaal is van goede kwaliteit!

Snel en kundig klantcontact

Snel en duidelijk advies en veel voorraad.

Ben gewoon geweldig geholpen

Fantastische service en snelle levering

Savonds bestelt en de volgende ochtend al in huis tegen een goede prijs! Echt tot nu toe een topbedrijf ook in de service. Zeker een aanrader!

Snel, duidelijk, precies zoals het hoort en dat maakt het ook wel weer bijzonder.

Ik heb totaal geen klachten. Er wordt snel gereageerd (als er bijvoorbeeld langer levertijd op zit) Reageren snel op mailtjes en zijn flexibel in de oplossingen. Top!

Snel geleverd wat ik besteld had

Product was snel geleverd en de kwaliteit van het product was goed. Goede ervaring

Goed en betrouwbaar bedrijf

Al jarenlang onze leverancier van boogschietmateriaal

Goede service en snelle levering!

Prettig contact en goede snelle levering!

Snelle levering!

Binnen no-time geleverd, top!

Outdoor Pro reageert zeer snel en beantwoord vragen met de juiste informatie

Wij zijn een buitensportbedrijf en bestellen onze materialen bij OutdoorPro. Alles wordt snel geleverd en als we vragen hebben dan kunnen we terecht voor advies.

Zeer goeie communicatie en opvolging!

Heel snelle respons, vlotte verwerking van bestelling en opvolging.

Vlotte en goede service

We werken al tijdje met jullie samen. En net zoals de vorige keren snel besteld en snel geleverd. Goede kwaliteit van materiaal.

top, dik in orde

top, dik in orde

Goede service van de klantenservice

Na 1 belletje om alles goed te regelen was de bestellling rond. Levering werd gedaan volgens afspraak. Kortom klasse!

Prijs kwaliteit = TOP

Goede prijs kwaliteits verhouding. Goede service. Snel antwoord op vragen via mail.

Deskundig en snel

En bij een vergissing volgt snelle correctie en hulp

Top Service

Goed geholpen.

Denariusstraat 25

4903 RC Oosterhout

Over OutdoorPro

Groothandel in buitensportmateriaal Krijg toegang tot uw speciale groothandelsprijzen met uw OutdoorProPas voor bedrijven, organisaties en scholen.