Goede service en snelle verzending

Fijne ervaring en een zeer snelle levering de volgende dag.

Snel en uitgebreid

Ik had mijn bestelling laat in de avond geplaatst en het was de ochtend erna al geleverd. Mijn bestelling was een maat 47 klimschoenen. Het is volgens mij redelijk uitzonderlijk aangezien die maat niet overal beschikbaar is.

Very helpful with good communication

Ordered something that was out of stock but they immediately contacted me and helped me choose something new and reimbursed the additional costs

Website werkt perfect

De website is uitermate goed ontwerpen en werkt erg goed. De producten zijn duidelijk. En de levering is snel.

Goede producten en uitstekende klantenservice

Boulder schoenen gekocht.

Fijne website en assortiment

Beste Klimwinkel, Hartelijk dank dat jullie zo'n fijne winkel zijn. Het volledig team staat altijd voor je klaar in de winkel. Ze hebben een breed assortiment en prima prijzen. Tot de volgende keer.

klantgericht en snel, doen wat ze beloven

voor mijn vakantie nog snel wat spullen nodig om te klimmen in Frankrijk. en idd voor 1700 uur besteld volgende dag in huis. binnen een uur al een bevestiging dat het bezorgd zou worden. dat geeft een goed gevoel. verder een ruime keuze en hoog kwalitatief materiaal. klimwinkel doen wat ze beloven. professionals en met de instructies op de site is alles super duidelijk. we hebben lekker kunnen klimmen.

Zeer goede service en levering

Perfecte service en communicatie.

Na mijn bestelling bleek een van de items niet voorradig te zijn. Hierover kreeg ik direct bericht en werd mijn order aangepast naar een vergelijkbaar product. Een dag later stond het resterende bedrag al weer op mijn rekening. Super!

Helemaal perfect!

Ik heb een swivel en magnesium gekocht bij Klimwinkel. De bestelling werd snel verzonden, was keurig verpakt en netjes afgeleverd. Ben ook zeer blij met de producten. Goede kwaliteit.

Snel ontvangen juiste informatie

Snel ontvangen zoals aangegeven op de site. En de tent bevatte alles wat er nodig was mooi en compleet.

Erg goed!

Als beginnende klimmer was het ideaal om goed geholpen te worden door de hulp die beschikbaar was. De website was overzichtelijk en heb meteen kunnen vinden wat ik zocht en de volgende keer dat ik iets nodig heb kom ik zeker hier terug.

Uitgebreid assortiment en snelle levering

Veel keuze in het assortiment en het was de volgende dag binnen.

Prima product voor en goede prijs.

Prima product voor een goede prijs. Tevens snelle verzending.

Altijd correct en klantvriendelijk

Een fijne en duidelijke website

Ik heb recentelijk een crashpad gekocht bij deze winkel en ik ben zeer tevreden met de ervaring. Mijn bestelling is redelijk snel gekomen, ook al was het niet de volgende dag, en het is netjes aangekomen.

Snel, netjes en goed

Ik heb al eerder hier besteld en ben ook wel eens lamgsgeweest bij het magazijn/de winkel, en altijd: mooie spullen, goeie service en uitleg, en bij bestelling snel verzonden. Ik ben blij met ze!

Toffe spullen voor een goede prijs met snelle levering.

Klimwinkel heeft echt een breed assortiment voor de klimfanaat en vraagt er een eerlijke prijs voor. De artikelen worden zorgvuldig verpakt en snel verzonden.

Snel geleverd, vriendelijke klantenservice

Snel geleverd, volgende dag in huis. Alle producten zijn naar wens, maar het is niet helemaal duidelijk hoe het retourneren werkt. Het zou iets duidelijker omschreven kunnen worden, net als dat retourneren niet gratis is.

Snel antwoord op je vragen en Snelle levering

Snel antwoord op een eerste vraag. Voor het vervolg moest ik iets meer moeite doen, maar uiteindelijk netjes te woord gestaan en materialen volgens volgens planning geleverd.

Fijne klantenservice en milieu bewust

Ik ben bij het bestellen van artikelen tegen wat problemen aangelopen (door eigen fout) en deze zijn vriendelijk en snel voor mij opgelost. Mijn pakket was vlot binnen met een goed werkende track en trace code kon ik mijn pakket volgen. Bij aankomst geloofde ik eerst zelf niet dat al mijn artikelen in de doos paste die mij was afgeleverd, maar alles bleek bij openmaken in de doos te zitten. Goed gebruik gemaakt van de ruimte die ze hadden. Tevreden klant!

2 artikelen besteld voor op een vakantie de volgende dag dus was erg snel geleverd

Snel geleverd en touw is zoals beloofd

15 meter touw van de rol voor bevestiging van een hangmat in de tuin. Prima kwaliteit en snel geleverd. Alles zoals aangegeven in de webwinkel.

Ruim aanbod, scherpe prijzen, vlotte bestelling en levering.

Ruim aanbod, scherpe prijzen, vlotte bestelling en levering.

Helemaal naar verwachting

Goede website, heldere communicatie over bezorgproces.

Over Klimwinkel.nl

Klimmen begint bij Klimwinkel. Dé winkel voor sportklimmers, alpinisten en boulderaars!