Producten zijn snel en in goede staat geleverd. Erg blij met de mammut smart 2.0 + bijbehorend HMS-biner.

Prima winkel

Bestel hier vaker klimschoenen, en wordt altijd op tijd geleverd zonder gedoe. Niks aan op te merken.

Vlotte levering

Vlotte levering, goede prijs, en uit ervaring weet ik dat Klimwinkel.nl ook goede service biedt.

Snelle verzending

Pakket was goed verpakt en verzending was vlot. Het materiaal zelf is tiptop!

Snelle bestelling. Keurig verpakt! Degelijk materiaal..

Goede service en betrokkenheid

Een item was niet op voorraad. Goed geadviseerd over een alternatief en ook snel geleverd

Duidelijk

Ik wilde graag thuis wat trainen voor het klimmen, en ik kwam eigenlijk binnen een kwartier research uit bij een hangboard. Klimwinkel heeft alles duidelijk omschreven en zo heb ik de juiste aankoop kunnen doen. En ook nog eens in de aanbieding!

Goede prijs/kwaliteit en snelle levering

Na 25 jaar weer wat besteld bij de Klimwinkel. Nog steeds is de prijs/kwaliteit verhouding goed. Evenals de levering. Wat ook erg prettig is: de uitgebreide informatie per artikel op de website zodat je weloverwogen keuzes kunt maken. Na 25 jaar nog steeds toppie dus.

Goed advies en echte interesse.

Ruim assortiment. Goed advies. Indien artikel niet voorradig dan ook advies voor alternatief artikel bij concurrent. Aardig personeel. Liefst wel meer shirts en broeken in etalage.

A great local company with lots of good products to choose from!

Ive bought a couple of times climbing gear from this place and its great for the netherlands! Good prices and good gear made less that 6 months before the order! I bought a 2m prusik and told them I needed it for a 1.2 m rope and not only did they cut it themselves but they also gave me the extra 0.8m, even though I told them they could keep it! Very professional

Fijne webwinkel!

Ik heb een hele goede ervaring met Klimwinkel.nl. Een deel van de bestelling was vertraagd, daarover ben ik netjes geïnformeerd en kreeg ik zelfs de keuze om het vertraagde deel te annuleren als ik wilde. Klantenservice was snel, vriendelijk en behulpzaam!

Package arrived on time, all good

Package arrived on time, all good with the product (s) Not the most competitive prices, but they have a showroom/physical store, and it's not just online shop.

Vlotte afhandeling en levering en super producten!

Op de website vind je snel wat je nodig hebt, er is geen extreem ruim gamma, maar je komt er niets tekort. Na de betaling volgde bijna direct een verzendbevestiging en een dag later had ik de kwaliteitsvolle producten in mijn handen. Top gewoon!

Goede en snelle service

Goede prijs en bestelling was na 1 dag reeds geleverd.

Uitstekende prijs kwaliteit!

Perfecte service. Makkelijk besteld, snel geleverd. Helemaal top!

Snelle service en uitgebreid assortiment

Het enige verbeterpunt is dat slechts 2 van de 4 maillions waren verpakt. Om schade aan de maillions te voorkomen, had het beter geweest om ze alle 4 te verpakken.

Betrouwbaar en snel. Groot assortiment met scherpe prijs. Daarnaast is de duurzame bezorging fijn, en wordt er gestimuleerd pakketten op te halen

Veilig materiaal

Eigenlijk koop ik alles tweede hands, maar met klimmateriaal durf dat niet aan. Het materiaal voelt goed en ik klim met veel plezier de boom in met dit touw en slings.

snelle em goede service!

Mijn pakje kwam snel binnen, het bestelproces liep snel. Heel tevreden!

Snelle levering en goede service

Heerlijk aan het shoppen geweest in de webshop. Alles kunnen vinden wat ik wilde hebben. Helaas was de klimgordel niet meer leverbaar en werd daar heel snel over gemaild. Heb afgezien van de gordel die mijn werd aan gevonden en toen hebben ze de rest van mijn bestelling meteen verzonden Ik ben zeer tevreden

Snelle en correcte levering

Bestelling vlot ontvangen. Nette prijs.

Goeie service!

Ik had voor 17u mijn bestelling geplaatst en de volgende dag zat het in de bus. Alles netjes verpakt zoal het hoort.

Groot assortiment, snelle service, goede prijzen

Altijd heel tevreden met klimwinkel

snelle verzending en prima geregeld

Hartelijk dank voor de service en snelle verzending

Over Klimwinkel.nl

Klimmen begint bij Klimwinkel. Dé winkel voor sportklimmers, alpinisten en boulderaars!