goede prijs, prima service en snelle levering

ruimte keuze in de webwinkel, producten in allerlei varianten, goed informatievoorziening tijdens leverproces, en prima producten. Duidelijk een winkel voor klimmers, door klimmers. Ze weten waar ze het over hebben.

Ja ik heb een week geleden een matje gekocht en deze is erg goed bevallen.

Ja het enige vervelende is dat ik volgens mij op opsturen had aan gevinkt en dat dat niet was doorgekomen. Maar toen had ik niet het geduld om te wachten dus ben ik van rotterdam naar Oosterhout gefietst en terug. Erg blij met de service en jullie reageren snel. Ik hoop dat ik kansmaak om te winnen! Met vriendelijke groeten philemon koot

Ruim assortiment en nette klantenservice

Mooi ruim assortiment en nette klantenservice die op laatste moment nog black friday korting toevoegde die ik over hoofd had gezien

Goeie webshop

Overzichtelijke website, snelle levering.

rapid, reliable service

I have no complaints, the product arrived as described and rather fast

Makkelijk bestelproces

Snelle levering, ook 2 minuten voor 5 uur nog

Prima selectie, snelle en nette levering al jaren.

Mooi artikel, zoals het beschreven wordt.

Decent

Bestelling vlot, alleen niet juiste maat dus opnieuw sturen

Snelle service, goed assortiment

Goede duidelijke site. Na een vraag per e-mail kreeg ik snel duidelijk antwoord. Prijsmatig goed concurrerend. Alles netjes verpakt binnen gekregen. Enige “minpunt” is dat het retourneren kosten met zich mee brengt waardoor de broek die ik heb gekocht heb misschien een maat kleiner had gemogen, maar dit dus niet snel omruil.

Snelle levering, fijne site!

Aantal klimartikelen gekocht, altijd snelle levering en goede service.

Snelle levering van topproduct!

Goede site met topprijzen en degelijk materiaal! Goede levering ook, geen klachten :)

Duidelijk en snel

De website was duidelijk, en de verzending snel. Alleen stond in de beschrijving van het product dat het om 3 items zou gaan, terwijl ik er maar 1 ontving. Ik overweeg hier nog een mailtje naar de klantenservice over de sturen, om deze onduidelijkheid voor anderen te voorkomen.

Beste Meike, Dankjewel voor je revieuw. Zou je op deze mail willen reageren met je ordernummer. en om welk product het gaat? Dan kunnen we met je mee kijken naar oplossing. We helpen je graag verder. Met sportive groet, Team Klimwinkel

Leuk

Leuk

Bestelling geleverd, fijn en persoonlijk contact.

Pofzakje en magnesiumbal besteld. Het pofzakje dat ik wilde was niet op voorraad, maar via e-mail kon ik eenvoudig een andere aangeven. Alles werd netjes op tijd geleverd.

Super, service en bereikbaarheid is ideaal.

Er waren wat problemen met de levering van mijn pakket. Hiervoor heb ik contact opgenomen met de servicedesk. Nog nooit ben ik zo goed geholpen, naast de snelle reacties werd er ook snel gehandeld. Hierom blijf ik klant.

snelle verzending en goed product

ik was blij met de snelheid van de verzending en de kwaliteit van het product.

Vriendelijke mensen

Uitstekende service en knowhow. Topervaring.

Ruim assortiment en makkelijk te bestellen

Reparatie set voor mijn slaapmatje gekocht, makkelijk te vinden, goedkoop en snel geleverd.

Overzichtelijke website en snelle levering voor kwaliteit

Snel geshopt, goed product. Helaas een maatje te klein dus retour en een maatje kleiner. Alles perfect te doen.

bestelling goed geleverd

Klimwinkel verkoopt wèl een losse clip voor een safebiner. Niet veel goedkoper dan een (lokaal te kopen) complete safebiner, naar mijn idee wel milieuvriendelijker. De clip had ik bij een klimweek in België losgemaakt, waarna die bij iemand in de rugzak is achtergebleven.

Goede kwaliteit, lage prijzen

Goed, groot assortiment, met relatief lage prijzen. Verzending is inderdaad 1dag

Super service en materiaal

Al meerdere keren spullen besteld bij klimwinkel.nl, elke keer weer snel geleverd en zonder issues. Producten voldoen altijd aan de verwachting. Absolute aanrader voor het bestellen van je klimspullen!

Goede producten, snel geleverd!

Fijne omgeving

Fijne omgeving, lekker rustig, goed advies en goed materiaal.

Over Klimwinkel.nl

Klimmen begint bij Klimwinkel. Dé winkel voor sportklimmers, alpinisten en boulderaars!