Vriendelijk en behulpzaam met uitstekend resultaat

Ons 4 seizoenendekbed is prachtig schoon en heerlijk fris geworden. Wat ook heel fijn is, is dat allebei de dekbedden in 2 prachtige plastic hoezen verpakt aan ons teruggestuurd zijn.

Slecht

Slecht. Was mijn eerste bezoek. Een x en nooit meer Medewerker was niet behulpzaam en niet vriendelijk.

Fantastisch, onze witte linteloo bank weer als nieuw!

Opgehaald, betaalbaar en weer keurig ingepakt terugbezorgd! Echt een aanrader!😀😀

Mijn bankhoezen weer heel erg schoon!

Al jaren laat ik eens per 2 jaar mijn lichtbeige bankhoezen stomen bij Online- Stomerij. Altijd goede service, afhandeling gaat supersnel en het belangrijkste: mijn wollen hoezen zien er weer als nieuw uit. Heb ooit een andere stomerij gehad en daar werd het echt niet zo schoon als hier. Ook handig dat ze het komen halen en brengen. Echt een aanrader!

Perfect van start tot finish!

De hoes van ons hele mooie 2-zits love-seat bankje en de bijbehorende kussens waren niet meer toonbaar; na reiniging is de bank weer als nieuw: ongelooflijk goed werk!

Heel klantvriendelijk en bankhoezen zijn weer mooi en schoon

Goede uitleg en goed geholpen: kortom prima dienstverlening. Bankhoezen zijn heel goed gereinigd.

Na een zeer slechte ervaring nu een goede ervaring.

Telefonisch contact goed. Verzenden en retour goed. Resultaat stomen zeer goed. Volgende keer weer en dan ook onze gordijnen, waar we ook een slechte ervaring mee hebben gehad.

Geweldige service & uitstekend gereinigd bank hoezen

Geweldige service, contact was meer dan prima! Makkelijk in te vullen Online opdracht en postNL komt doos ophalen & brengen .( optie die je zelf in kan vullen) Mijn Linteloo bank is weer als nieuw..zelf het binnen kussen van de chaise lounge kon worden gereinigd..heel blij mee! Ik had blijkbaar te veel ingevuld aan te reinigen artikelen ( en betaald)en kreeg hier een telefoontje over..te veel betaalde bedrag is netjes terug gestort!! Tevreden klant hier !!

Pluspunten

Geweldige service! Binnen een week waren mijn stoelhoezen weer zo goed als nieuw terug, met een briefje over hoe ze waren behandeld. Ook het feit dat ik per ongeluk een hoes minder had verstuurd werd vanuit Online Stomerij zelf gecorrigeerd met een terugbetaling zodra ze t zelf hadden waargenomen, met een emailtje om dit aan te geven. Top Service!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede service, bankhoezen zagen er goed uit!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snelle, open en eerlijke communicatie

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mijn 40 jaar oude ligne roset Togo bekleding kan weer een hele poos mee!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Erg tevreden! Onze bankhoezen zijn weer zo mooi schoon geworden. Bank is er echt weer van opgeknapt!

Nvt.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Doen wat ze beloven. Netjes opgehaald en weer retour gebracht en schone hoezen. Van harte aanbevolen!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

de hoezen van mijn B&B italia bank en stoel zijn werkelijk weer als nieuw geworden. Ik ben super tevreden over Stomerij Sassen. Een aanrader!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Je wordt continu op de hoogte gehouden van de status van je order

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zie hierboven

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Door de algehele benadering en behandeling een positief gevoel, en ik ga er vanuit, dat ook alles uiteindelijk goed komt.

Ik heb de hoezen net gisteren weer om de kussens gedaan, maar ze zijn helemaal vergeeld en vlekkerig.......komt dit door de impregneer???? Ik kom er nog op terug, want ze zien er slechter uit dan voordat ze gebracht zijn.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Zelfs de op te halen doos welke veel te zwaar was ging gewoon met postnl mee.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Keurige afhandeling. Goed op de hoogte gehouden van de voortgang en mooie, schone bankhoezen terug gekregen.