Duidelijk bestelproces, snelle levering, mooi produkt, zorgvuldig verpakt, prima prijs/kwaliteitverhouding.

Heel tevreden

Fijn op tijd geleverd.

Prachtig materiaal, snelle levering goede service

Netjes kleurstalen ontvangen, dat maakte uitkiezen gemakkelijk. Uitmeten is ook eenvoudig. Bestellen eenvoudig en levering ruim binnen gestelde levertijd. Kwaliteit van de geleverd producten is prima. Mooi resultaat.

Keurig verpakt en op tijd geleverd

Het uitpakken en ophangen van de jaloezieen ging snel, alle ophang materialen waren aanwezig en het ziet er piekfijn uit.

W

Perfekt

Perfect geregeld

Super makkelijk om te bestellen, en het is heel goed verpakt met verzenden, hier kunnen anderen nog iets van leren Echte aanrader

Precies wat we besteld hebben, ziet er goed uit en makkelijk te installeren

De volgende bestellen we weer bij Jaloezieen.nl

Prima kwaliteit, levering duurt langer

Contact met deze firma was goed, er werd snel gereageerd. Levertje duurde toch zo’n 1,5 week langer dan aangegeven. We zijn tevreden over de kwaliteit van de metalen jaloezie.

Mooi en makkelijk

Gemak bij het bestellen en eenvoudig te plaatsen. Wij zijn gevallen voor de mat zwarte aluminium lamellen. Staat superstoer.

Mooi product

Mooie kwaliteit en een vinding te monteren. De lamellen werden keurig op tijd en netjes verpakt geleverd.

Het zonnetje in huis

De jaloezieën hangen er prachtig bij. Ze zijn het zonnetjes in huis, zo mooi en ze doen wat ze moeten doen, ze weren de zon prima. Blij met de aankoop die de inrichting dàt beetje extra geven.

Precies zoals besteld

Makkelijke te bestellen en gunstig geprijsd

Geheel volgens verwachting geleverd. Goede kwaliteit en eenvoudige montage. Goedkoper dan diverse concurrenten

Perfect op maat, op tijd geverd en de beste in prijs op maatwerk!

Perfect op maat, op tijd geverd en de beste in prijs op maatwerk!

prima !

duidelijke website , snelle levering en goed verpakt !

correct

Zowel levering , materiaal en communicatie zijn top

Duidelijke webshop en mooie jaloezieen.

Zelf alles opgemeten en ingevuld op de website die erg duidelijk is. Product netjes geleverd en zijn zeer tevreden.

zeer goed

alles netjes geleverd en volgens afspraak, makkelijke montage

Super super super

Duidelijke instructies, eerlijke levertijd en mooie producten

Wij hebben een fijne ervaring met jaloezieën.nl. Wij hebben zelf gekozen voor de bamboe jaloezieën en zijn zeer te spreken over de kwaliteit. De kleuren komen goed overeen met wat er op de website staat. De inmeet instructies zijn duidelijk en hierdoor hebben wij perfect passende jaloezieën op maat nu hangen. Ook het installeren van de producten was makkelijk.

Net wat ik nodig had.

Net wat ik nodig had

Fijn en goed bedrijf

We hebben 3 jaloezieen besteld. Alles is keurig verpakt en conform afspraak geleverd. De kwaliteit is top. Wij zijn erg tevreden. N.B. Ook de telefonische bereikbaarheid was prima. Bedankt voor alles Stephanie.

prima kwaliteit voor een goede prijs

mooi materiaal, handig op te hangen.

Goed bedrijf, beste ik al jaren en altijd correct

Ooit wel eens iets verkeerd geleverd maar na 1 telefoontje werd dit keurig opgelost.

De houten jaloezieën waren snel en goed ingepakt geleverd. Ze voldoen aan de kwaliteit die wij verwachten,

Burg Loeffplein 70 B/C

5211RX

+31 73 851 47 41

Over Jaloezieen.nl

Dé zonwering-specialist van Nederland! Eenvoudig online bestellen van op maat gemaakte jaloezieën, plissés en rolgordijnen.