Zeer tevreden over de kwaliteit van het materiaal, het gebruiksgemak van de website, de afhandeling van een misverstand. Zeer klantgericht en uiterst correct. Prima ervaring. Wij hebben inmiddels al een aantal artikelen op maat laten maken. Prijs/kwaliteit: prima!

Heel tevreden over levering en staat van de jaloezieen

Goede en tijdige info over levering en tijdige levering

Mooi product, gemakkelijk te monteren

Makkelijk te bestellen, fijn om gratis samples aan te kunnen vragen. De levering duurde even langer dan verwacht, maar uiteindelijk mooie jaloezieën gekregen, in goede kwaliteit en perfect op maat.

perfecte kwaliteit, snel geleverd en een goede communicatie!

er wordt een prima product geleverd voor een zeer concurrerende prijs.

Zéér degelijke kwaliteit

Mijn 2e bestelling ondertussen. Kwaliteit is TOP! Bestellen is simpel en de levertermijn wordt netjes gerespecteerd. Plaatsen is niet moeilijk. Zéér blij met mijn aankoop.

Geleverd zoals afgesproken.

Duidelijke website. Als je secure de aanwijzingen volgt krijg je precies wat je wilt hebben. Vraag kleurstalen aan! Montage is simpel. Zijgelijders zijn een uitvinding, daardoor ook geschikt voor montage op deuren.

Gewoon goed

Meerdere jalozieen besteld, duidelijke instructie hoe het moet worden en snel geleverd.

Goed product en goede levering en service

Perfect op maat gemaakte jaloezieen. Veel aandacht en zorg voor de verpakking/verzending. Snelle correspondentie via de mail bij vragen. Heel tevreden!

prachtige jaloezieën

Het is een heel gepuzzel om de juiste maten in te voeren voor alle jaloezieën. Uitzetramen, draairamen, vaste ramen. Uiteindelijk gelukkig alle maten juist ingevoerd, en sneller dan verwacht is het gearriveerd. Keurig verpakt in noppenfolie, Alles kompleet! Gemakkelijk te monteren, de montageschroefjes voor op het kozijn zitten er niet bij, maar dat is niet erg. Doe het ook liever met mijn eigen torx-schroefjes. Wat we wel minder vonden is dat het gaatje waar de zijgeleiding doorloopt blank hout is en niet meegespoten in zwart. Verder ziet het er prachtig uit!!

Uitstekende en accurate producten!

Zeer goede ervaring met dit product.

Duidelijke website, snelle levering, goede werkinstructie

Veel keus

Duidelijke bestelwijze en ruim binnen de gestelde tijd afgeleverd.

Makkelijk te bestellen. Spreekt allemaal voor zich. Mooi site, veel keus. Lengte maten die elders (bijna) niet te verkrijgen zijn...

Makkelijk bestellen, product volgens afspraak geleverd, prima verpakt, nette chauffeur en een zeer mooi product, met alles erbij wat je nodig hebt voor montage!

Grote keuze, duidelijke meet- en ophanghandleiding

Goede website. Fijn om gratis samples aan te kunnen vragen. Jaloezieën waren goed verpakt, hadden de juiste maten, waren van goede kwaliteit en waren gemakkelijk op te hangen. Levertijd is vrij lang, maar er werd wel volgens de op de website aangegeven tijd geleverd. Wel jammer, dat je pas de dag ervoor bericht krijgt. Als je dan niet thuis kunt zijn, kan er een vertraging van 5 dagen ontstaan. En de bezorger zei dat het niet de bedoeling was om de pakketten bij de voordeur van ons appartement af te leveren, maar bij de centrale deur van het flatgebouw. Ik heb dat nergens kunnen lezen. Hij heeft het overigens toch bij onze deur afgeleverd.

Kwaliteit aan een scherpe prijs

De jaloezieën zijn nu een weekje geplaatst en wij zijn uiterst tevreden van het resultaat. Alle maten kloppen perfect en het ophangsysteem is ook zeer eenvoudig want ik ben eigenlijk helemaal niet handig. Top!

zeer goed

bestelling was veel eerder als gezegd. precies wat besteld hadden qua maat en kleur. aflevering was ook goed en zorgvuldig ingepakt. als we aan de keuken gaan beginnen weet ik zeker dat ik het hier zeer zeker weer bestel.

afgeleverd, zoals besteld.

afgeleverd, zoals besteld.

Gewoon goed en snel

Wij zijn zeer gelukkig met deze aankoop. Precies wat wij gevraagd hebben is ook gekomen. Prijs/kwaliteit is uitstekend

Heel erg tevreden!!

Mooie jaloezieën, goede kwaliteit, perfect op maat, vlotte levering!

Ze dat en wat je vraagt...

Het bestellen op de website is vrij gemakkelijk. Ondanks de melding dat jezelf verantwoordelijk bent voor de afmetingen zou er misschien nog een opmerking gemaakt kunnen worden dat enige speling aanhouden geen kwaad kan. Ik zelf had precies van muur tot muur gemeten. Bij de minst of geringste afwijking in de muur is het te krap. Maar dat heb ik zelf weet gefixt. Kwaliteit is prima en de jaloezieen zien er super uit. Ben er erg blij mee.

Bamboe lamellen fantastisch mooi

Zwarte bamboe lamellen besteld bij Jaloezieen.nl. Keurig verpakt afgeleverd. Goede kwaliteit, zijn zeer mooi!

Mooi materiaal! Keurig verpakt.

Het is al de 3e keer dat ik hier Jaloezien bestel en de kwaliteit is goed. Ziet er heel netjes uit. Voldoende keuze. Levering zou wat sneller mogen.

Prachtige kwaliteit en eenvoudig op te hangen

aflevering prima, kwaliteit zoals de geleverde samples.

Eigenlijk is alles goed

Prijs/kwaliteit is prima. Snel geregeld, duidelijk en goed. Ik heb er niks aan toe te voegen. Binnenkort moet ik nog meer doen.

Alles ok.

Alles prima geregeld. Alleen geen vooraankondiging m.b.t. bezorgen. Was gelukkig wel thuis.

Over Jaloezieen.nl