Goede en snelle levering van mooie jaloezieen

De jaloezieën voldoen aan de verwachtingen. Duidelijke beschrijving om te bestellen en de levering is binnen de tijd die aangegeven wordt. Zeer tevreden

het was niet de eerste keer dat wij een bestelling deden bij jaloezieen nl

daarom hebben wij opnieuw gekozen voor uw firma. En opnieuw waren wij heel tevreden over de levering en de afwerking van het produkt. Prima kwaliteit en service. Een aanrader.

zeer goed

zeer mooi en goed verpakt verzorg

Top top top!

We bestelden enkele jaren geleden jaloezieën, maar verloren de muurbevestiging tijdens onze recente verhuis. Er werden meteen gratis vervangonderdelen bezorgd. Super service!

meten, bestellen, leveren, zonder problemen

juiste afmetingen snelle levering zonder problemen opgehangen ( wel langere schroeven met plug gebruikt) mooi resultaat naargelang prijs kwaliteit

Geleverd zoals verwacht

Conform afspraak geleverd. Keurig verpakt.

Heel klant vriendelijk

We zijn heel tevreden ook van de kwaliteit

Mooie jaloezieën die perfect hangen.

De jaloezieën (2) waren goed verpakt bezorgd. De chauffeur belde keurig 15 min. vantevoren voor de levering. De jaloezieën zijn mooi en netjes afgewerkt en hangen perfect. Klantenservice nemen de tijd voor vragen en zijn vriendelijk. We zijn erg tevreden.

Helemaal in orde!

Degelijk en mooi materiaal en heel vlotte service! Ook gemakkelijk te installeren. Zeker een aanrader!

Mooie jaloezie van een goede kwaliteit. Keurig op maat en simpel te bevestigen.

Correcte uitvoering, met speciale dank aan de bestuurder van delicery supplier

Uitzonderlijke professionele service van de bestuurder. Een dikke pluim voor deze persoon !! Misschien indicatie bij bestelling zetten of leveradres ook bereikbaar is tijdens weekend. Maar jullie bestuurder heeft mij gebeld en we hebben dit opgelost

Je ontvangt wat beloofd wordt

Mooie jaloezieën . Prijs /kwaliteit uitstekend. Bezorging verliep perfect en het ophangen was ook geen probleem. Het ziet er mooi uit. Wij zijn heel erg blij met onze nieuw raambekleding..

Betaalbare kwaliteit

Duidelijk beschreven hoe te meten, snelle levering, goede kwaliteit.

Mooie jaloezie, wijze bevestiging is drama

Complete jaloezie, goede materialen. Bevestiging in de dag is drama. Omdat mijn raam rondom 5 cm kozijn heeft met een verticale stijl in het midden kan de rechter beugel niet op het hout vanwege katrollen en beugels in de boven bak. Je kunt daardoor de jaloezie niet meer op de beugels klikken/drukken. De rechter beugel kan niet tegen de muur want dan komt deze tijdens ophangen en dichtklikken tegen de muur. Gevolg is dat de rechterbeugel op 8 cm uit de muur op het de horizontale kozijn gemaakt moet worden. Hierdoor komt de beugel onder het horizontale kozijnhout en moet worden ingekort. Daardoor vervalt het onderste schroefgat welke bij geboord moest worden. Tip: plaats de katrollen in de bovenbak verder naar het midden en gebruik beugels voor links en rechts. Het bevestigen op de buitenste verticale kozijnen stijlen wordt hierdoor makkelijker.

Goede kwaliteit en exact op maat. Top.

Goede kwaliteit en exact op maat. Mooi product.

Zeer netjes

Zeer netjes en makkelijk te monteren

Ja matig

Ten eerste zijn 3 maten die ik heb aangegeven alle 3 afwijkend. Wachten op de nieuwe handel duurt weken en momenteel nog niet ontvangen. Moet uit Polen komen. Maar intussen wordt er 2 keer gevraagd om je ervaring te delen. Ik moet ook zeggen dat het materiaal minder goed en mooi is afgewerkt. Het onderste gedeelte wat op de vensterbank rust is van de bovenzijde open waardoor het er minder esthetisch uitziet en er vuil inkomt. De bedrading ophanging is dunner dan mijn huidige verticale jaloezieën. En ook van een jaloezie die ik bij een ander bedrijf heb gekocht waar ook het onderste gedeelte wat op mijn vensterbank rust in zijn geheel dicht zit en er daardoor netter uitziet en beter schoon te houden is. Dus als ik het vantevoren wist had ik deze producten niet gekocht maar helaas hetzij zo. Echter het product is verder oké

Helemaal goed.

Zeer tevreden, goede kwaliteit, de opgeven maten zijn goed uitgevoerd, de montage beschrijving was prima. De levering duurde iets te lang, maar dat was ook van tevoren aangeven.

Alles naar wens gegaan en geleverd

De jaloezieën werden op tijd geleverd en zaten keurig verpakt. Alles klopte qua maten en onderdelen en passen perfekt.

Fantastische service!

Nu reeds voor de 2de maal jaloezieën besteld hier! Super tevreden over het product en correcte levering! Een echte aanrader!

Perfect!

Duidelijke site Eenvoudig te bestellen Eenvoudig te monteren

mooi product, mooi en netjes afgewerkt en geleverd

Altijd een gokje qua kleur en materiaal bij online bestellen, maar ik vind dat het goed heeft uitgepakt.

Na mijn bestelling kwam ik er achter dat de maten verkeerd waren van mijn oude gordijnen. Na wel een moeizaam contact te krijgen met de klantenservice maar wat uiteindelijk gelukt is, ben ik super vriendelijk geholpen en hebben ze geprobeerd om mijn order nog in orde te krijgen. Wat gelukt is. Ik ben zonder te vragen, goed op de hoogte gehouden van de stappen die gezet weren. Top top top.

Snelle levering, zeer netjes verpakt. Mooie bamboe jaloezieën, ben er zeer blij mee

Uitsekend

Ik zocht contact omdat ik graag wat extra band wilde ontvangen om de jaloezieën te repareren die ik al veel eerder had gekocht. Dat extra band kreeg ik vervolgens thuis opgestuurd zonder dat er verdere kosten in rekening gebracht werden.

Over Jaloezieen.nl

Dé zonwering-specialist van Nederland! Eenvoudig online bestellen van op maat gemaakte jaloezieën, plissés en rolgordijnen.