Mooie jaloezieën en goed meegedacht

Na de bestelling nog contact gehad en situatie uitgelegd. Samen besloten om toch een omlijsting van de cassette te bestellen over de gehele breedte. Dit kon zonder problemen nog nabesteld worden. De jaloezieën hangen intussen en passen perfect. Klein minpuntje is dat de houten bevestigingen voor de touwtjes niet meegeleverd zijn. Hierover gemaild. Ik heb er vertrouwen in dat dit geregeld word. Kortom: blij mee!

Top product en levering

Precies op maat. Geen beschadigingen. Zoals op website staat aangegeven krijg je ook daadwerkelijk! Echt super! En dat voor die goedkope prijs. Daar waar de concurrent gemiddeld 200 euro meer voor vraagt.. super blij mee!

Top producten Goede duidelijke handleiding Doen en leveren wat ze beloven Alleen de pakketdienst die wordt ingehuurd werkt rommelig en inefficiënt Laten we het erop houden dat dit incidenteel is geweest.

Precies geleverd wat we hebben besteld. Erg tevreden.

Heel tevreden!

Het was de tweede keer dat we bamboo jaloezieën gekocht hebben bij jaloezieen.nl en we zijn opnieuw zeer tevreden!

Mooi, goed en precies zoals verwacht!

Mooi, goed en precies zoals verwacht!

De jaloezieën zijn prachtig, boven verwachting

Gebruiksvriendelijke site, duidelijke uitleg. Levering duurde wat langer dan aangegeven maar resultaat mag er zijn!

Zien er prachtig uit (zwart bamboe jaloezieën)

Alles netjes verpakt en van goede kwaliteit.

iets later dan verwacht maar kwalitatief erg tevreden

prima levering met wel iets vertraging

prima product

prima product (bamboe jaloezieen) , voldeed weer aan de verwachtingen. Enige minpuntje: de levertijd was 6 weken

Zoals een levering hoort te zijn!

Bij Jaloezieen.nl heb ik nu voor de 2e keer gekocht. Eerst met houten jaloezieën en nu met aluminum. Beide keren voortreffelijk. En voor een allerzins acceptabele prijs. Geen luxaflex prijzen, en wellicht zal de levensduur wat korter zijn, maar dan kan je na enkele jaren weer gemeakkelijker een nieuwe set aanschaffen.

Ze maken alles waar.

Prachtige jaloezieën. Fantastische bekijk het thuis service.

Supertevreden

Kleurstalen gekregen, ruime keus overigens, maat gemeten en besteld. Zeer goed verpakt en exact op maat.

uitstekend.

goed en snelle levering en ook goede service. positief dat je kleurstaaltjes kunt aanvragen. deze werden dan ook snel geleverd.

Ondanks corona toch een snel levering

Heel mooi !

Jaloezieën op maat besteld en ze zien er prachtig uit ! Wij zijn erg tevreden !!

Snel en goed geholpen door de klantenservice. Erg blij met de op maat gemaakte jaloezie voor onze woonkamer!

Mooie kwaliteit

Goed advies en snelle levering

Mijn ervaring met jaloezieen.nl is goed. Telefonisch goed advies ontvangen en de levertijd was vrij kort. Prijs-kwaliteitsverhouding is prima.

Goed product en service

Ze zijn echt super mooi

Voor een 2e keer besteld. Zegt genoeg.

Mooie afwerking, ziet er strak uit!

Mooie jaloezieën die eenvoudig te monteren zijn.

Perfect!

Voor de vierde keer jaloezieen besteld en wederom perfect! Goede prijs & kwaliteitverhouding.

Bijna perfect

Qua levering geen klachten. Ik heb wel een opmerking. Als ik witte jaloezieën bestel en wit band ga ik er vanuit dat dit matched ! Dit is niet het geval. Als ik op jullie site terugkijk zie ik dat het ook anders had gekund. Jammer dat dit niet duidelijker staat aangegeven

In één zin TOP

Goede klanten service Snelle levering Mooi product Niet duur Een echte aanrader In één woord TOP