Voldoet aan verwachting

Mooie jaloezieën en afwerking. Goede afmetingen dankzij het plan op de site. Jammer dat er 2 kleine onderdeeltjes ontbreken.

Klacht goed opgepakt.

Ik was vergeten Jaloezie20 in te vullen bij de opmerking om in aanmerking te komen voor de korting. Gelukkig is dit achteraf goed gekomen.

Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Hele mooie zwarte bamboe jaloezieën besteld, de kwaliteit is heel goed, met mooie (magnetische) koof als afwerking. Goede installatiebeschrijving en heel makkelijk te installeren!

Super,alles klopt,bedankt

Toppie

Mooie jaloezieën , uitstekend kwaliteit

Goede jaloezieën

Ooit begonnen met een jaloezie voor het raam aan de voorkant van huis en inmiddels alle raambekleding vervangen voor deze jaloezieën. De kwaliteit van de jaloezieën is goed en worden goed verpakt afgeleverd.

tevreden over de bezorging + verpakking van het product

we vinden de jalloezieen erg mooi hangen

Ik heb al 3x een bestelling geplaatst en 3x tevreden van het resultaat. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Voor de 3e keer een perfecte levering

Inmiddels 3 keer besteld. Totaal 11 stuks. Alles perfect.

Makkelijke website met duidelijke aanwijzingen voor inmeten, grote keuze.

Oplossing gericht

In mijn eerste review was ik zeer negatief over Jaloezieen.nl, echter na aanleiding hiervan hebben ze contact met mij opgenomen en zijn de vermelding op de orderbevestiging van de extra leveringsdatum (door corona) aangepast. Dit zal een veel minder negatief beeld geven als klanten hun orderbevestiging binnen krijgen. Ook is gebleken dat ik wel recht had op de cashback actie. De jaloezieen hangen en we zijn er zeer blij mee.

Mooie jaloezieen

Verzorgde levering, eenvoudig te monteren

Goede passende jaloezieën

Jaloezieën kwamen overeen met de opgegeven maatvoering. Opmeten is makkelijk vanuit voorbeeld hoe op te meten. Het paste allemaal precies.

Kwaliteit&Prijs kan niet beter

Dit is onze 5e zonwering besteld bij Jaloezieen Van communicatie-bestelling t/m hangen van de bestelde zonwering, is alles tip top verzorgd cq geregeld. Duidelijke communicatie, prijs&kwaliteit is gewoon top. Maatwerk en verpakking kan niet beter.

Zeer goede ervaring

Het is zeker een aanrader om hier te bestellen. Goed meet advies online en makkelijk om te bestellen. De levering was binnen de afgesproken tijd zoals vooraf aangeven op het bestel formulier. Was zeer goed verpakt niks op aan te merken.

Mooie prijs-kwaliteitverhouding

Zoals de titel al aangeeft, tevreden. Niet tevreden over de levering, er zou gebeld worden voor een afspraak maar de transporteur komt met een datum en tijd en daarover kan niets worden afgesproken.

Goede begeleiding aan de telefoon makkelijke en duidelijke website prima levering

Vooraf veel tips en antwoorden gekregen voor invullen bestelling . De website is heel gebruiksvriendelijk. De levering op tijd en tot op verdieping gebracht heel goede en vriendelijke mensen zowel aan telefoon als bij levering. Alles correct qua kleuren en afmetingen

goed voor elkaar

fijn online bestellen, mooie aflevering, goed voor elkaar.

Alles voldeed volledig aan de verwachting!

Top geregeld

Wij hebben alles daar weg de service is daar prima. Ben zeer tevreden met de producten altijd goed geregeld.

prima kwaliteit en veel keuze

Heel veel keuzemogelijkheden, en toch gaat het kiezen en kopen heel vlot. Mooie en degelijke producten.

vlotte levering, mooi product

Goede info ivm product en levering. Prima in orde!

Perfecte producten geleverd

Alle jaloezieen perfect op maat ontvangen.

Alles prima verlopen

Vlot verlopen Perfect op maat gemaakt Mooi op tijd en goed beschermd geleverd Kon niet beter

Over Jaloezieen.nl

Dé zonwering-specialist van Nederland! Eenvoudig online bestellen van op maat gemaakte jaloezieën, plissés en rolgordijnen.