vlotte levering, mooi product

Goede info ivm product en levering. Prima in orde!

Perfecte producten geleverd

Alle jaloezieen perfect op maat ontvangen.

Alles prima verlopen

Vlot verlopen Perfect op maat gemaakt Mooi op tijd en goed beschermd geleverd Kon niet beter

Super gewoon!

Uitstekend kwaliteit

Super tevreden!!!

Mijn jaloezieën zijn perfect op tijd en goed verpakt aangekomen. Ze zijn geplaatst door vakmensen en de maten zijn super ok!! Ik zou gerust bij deze firma terug een order plaatsen! (Was al de 2de keer!!)

Eerste keer, tweede keer waardeloos

Eerste keer ging alles perfect. De tweede keer is een drama. Bestelling van 28 november en nu nog niet geleverd. Geen informatie op eigen initiatief, je moet er echt achter blijven vragen. Gewoon heel slecht.

Heel lang moeten wachten

Heel Lang moeten wachten en gaven verder niet thuis

Echt een goed bedrijf met perfecte service Zelfs nog na een aantal jaren

Ok levering

Ok

Eenvoudig en goed

Simpel besteld, simpel gemonteerd en geweldig resultaat!

Top kwaliteit voor een goede prijs

Hebben nu voor de tweede keer jaloezieën besteld en opnieuw de kwaliteit die we gewend zijn. Ditmaal ook de service gekozen om te laten monteren, ook dit verliep erg goed en hangt allemaal erg netjes.

een mooi concept, alles netjes verpakt en zelf monteerbaar.

de raam bekleding ziet er weer strak uit. heel blij mee.

Behulpzaam

We zijn erg aardig geholpen met onze bestelling. Het enige is dat onze bestelling wel wat langer op zich liet wachten dan was afgesproken. Verder heel tevreden.

Mooi materiaal compleet en binnen gestelde tijd geleverd. Heel tevreden.

Goede service en goed product

Tot op heden naar tevredenheid.

Onze bestelling voldoet aan al onze verwachtingen! Mooie kwaliteit en afwerking. Correcte levering en makkelijk te plaatsen.

Helemaal prima

Mooie producten, duidelijke instructies en goede aftersales!

Goed verzorgd

Fijn product. Doen wat ze beloven.

Top shop

Mooie jaloezieën! Duidelijke uitleg/instructie en goede levering. Super service ook: het door mij gevraagde onderdeeltje werd binnen een dag kosteloos nagezonden. De volgende keer dat ik weer jaloezieën nodig heb, bestel ik zeker weer hier.

Top geleverd past als een huis

Keurig verpakt, keurig op tijd, keurig op maat, keurig geprijsd.

Keurig verpakt, keurig op tijd, keurig op maat, keurig geprijsd.

Mooie Jaloezieën besteld

Makkelijk en snel Jaloezieën besteld is echt een aanrader ook netjes verpakt en bezorgt

Erg blij met mijn jaloezieën.

De bestelling van de jaloezieën ging gemakkelijk en vlot. De beschrijving op de site is duidelijk. De levering ging volgens verwachting en het product is naar wens geleverd. Enige punt van verbetering welke ik kan bedenken is dat iets duidelijker vermeld kan worden hoe de korting wordt berekend en dat je deze na een paar dagen teruggestort krijgt.

Het is even wachten ...

maar dan heb je ook een kwaliteits product in huis. Wachttijd is echt de moeite waard. Goed verpakt en geleverd. En in 10 minuten zelf opgehangen. Dank je wel!

Goed systeem om zelf te plaatsen.

Wel er voor zorgen dat alles goed opgemeten is. Ze hangen perfect.

Burg Loeffplein 70 B/C

5211RX

+31 73 851 47 41

Over Jaloezieen.nl

Dé zonwering-specialist van Nederland! Eenvoudig online bestellen van op maat gemaakte jaloezieën, plissés en rolgordijnen.