Zeer snelle levering en prachtig product

Geweldige service, prachtige plissé gordijnen en voor ons een lokaal bedrijf. Supersnelle levering.

effectief en qualitatief

Het product (met speciale maten) past perfect. Levering op professionele basis ontvangen.

Gewoon goed

Duidelijke site, makkelijk te bestellen, niet goedkoop maar wel kwaliteit! Uitstekend verpakt en duidelijke communicatie. Hulde!

Mooie kwaliteit

Goede website. Heldere instructies. Mooi materiaal. Perfecte maten. Heel netjes verpakt. Prachtig resultaat.

Plissegordijn erg moeilijk te bedienen

Om mijn honingraatgordijn te bedienen moet het koord helemaal naar binnen getrokken worden (bijna horizontaal) ipv recht naar beneden. Met een groot gordijn wordt dit erg lastig, zeker als er meubels voor het raam staan. Helaas kwam ik hier pas achter toen ik het gordijn eenmaal geinstalleerd had en klantenservice heeft dit niet kunnen verhelpen. Daarbij is de bediening erg zwaar en vereist veel kracht. Mijn vrouw kan het niet bedienen.

Netjes en goed verpakt ontvangen.

De bestelling was vlot verwerkt en netjes verpakt verzonden/ontvangen.

Past prima

Goed verzorgd prima geleverd

Verkeerde bestelling

Ik heb in het bestelproces ergens een fout gemaakt waardoor ik niet het juiste product heb gekregen. Je kan zeggen dat dit mijn eigen fout en probleem is... Echter... De redenen waarom het fout ging zijn bijzonder. De website en communicatie kan beter om mijn probleem ook voor anderen te voorkomen. in het bestel proces worden standaard keuzes voorgesteld, dit lijkt handig maar eigenlijk komt het er op neer dat als je niet goed oplet hier mogelijk de verkeerde keuze maakt. Liever geen keuze als de verkeerde, je kan immer waarschuwen als iemand niets gekozen heeft. nadat bestelling is afgerond krijg je een overzicht van wat je hebt besteld voordat de bestelling definitief wordt gemaakt. het overzicht is echter niet zo duidelijk. De eigenschappen van het product dat is besteld staan op diverse locaties in het overzicht. zelfs bij controle door mij om te kijken of ik exact hetzelfde product besteld als de vorige keer een fout wat niet opviel in het overzicht. ik begrijp dat het product speciaal voor mij gemaakt wordt en niet eenvoudig geretourneerd kan worden. naar een vraag bij de helpdesk wat de mogelijkheden zijn werd voorgesteld een korting te geven als ik opnieuw zou bestellen. ik heb daar geen reactie op gegeven maar daarna niets meer terug gehoord. ik vraag me ook af of als een product specifiek voor een klant wordt gemaakt er dan ook geen return mogelijk is tenzij het product is beschadigd. Aan de ene kant klinkt het logisch en andere kant wordt consument beschermd bij online bestellen en zijn de voorwaarden om iets terug te sturen soepele voor de consument als in een winkel.

uitstekend

De levering was heel correct en de gordijnen hebben we zaterdag opgehangen. Ze zijn heel mooi, kwalitatief echt wat ik ervan verwacht had

Goede kwaliteit,snel geleverd

Goede kwaliteit, snel geleverd

slecht en het geld niet waard

Het enige is dat het product op tijd en onbeschadigd aangekomen is. Er zit géén beschrijving bij het product. Er zit een installatiehandleiding van 3 regels in. Zijgeleiding bij besteld en daar zit alleen een los kabeltje bij. geen idee hoe ik die zou moeten bevestigen. Bij het optrekken gaat het altijd scheef. De draadjes gaan door elkaar, waardoor er aan 1 kant een opening blijft. Door de verwarring van de draadjes remt het geheel ook niet goed. Geen aftercare. Veel te veel geld voor wat je er voor krijgt. Hier bestel ik zeker niet meer

Helemaal prima van het doen en uitleg bestelling (met opsturen voorbeeldkleuren van de gordijnen) to

Prettige ervaring en samenwerking met de leverancier, waarbij er bij vragen snel gezorgd wordt voorr een oplossing/antwoord. Enige verbeterpunt is dat de tekeningen voor bij de bevestiging van materialen de afstanden wat onduidelijk weergegeven worden. Een foto is dan ook minder duidelijk dan een werktekening.

Onduidelijk site

Onduidelijk site met 2 kleuren plisse aanklikken

Prima kwaliteit, goede service

Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Mooie kleur. Telefonisch contact prettig. Levering zonder problemen in de gestelde termijn.

Goede service en eenvoudig te doen

Prima beschrijving en simpel te doen

Prima.

Bestelprocedure goed te doen.mooi product. Op tijd geleverd. Het enige wat lastig is, is de gebruiksaanwijzing..... Misschien een instructie-filmpje toevoegen.

Mooie gordijnen

De gordijnen passen perfect in het kozijn en zien er erg mooi uit. Ik heb lichtdoorlatend besteld maar erdoorheen kijken lukt hierbij niet. Misschien had ik dus beter doorschijnend kunnen kiezen (mijn eigen schuld, ik bestelde ze meteen en heb dus geen stalen besteld). Maar ze zijn erg mooi en bij een verkeerde meting zijn de gordijnen in de lengte nog aan te passen. Ik ben er dus blij mee!

Heel tevreden met de plissé gordijnen

Gordijnen opgemeten volgens de instructie op de website. Daarna gordijnen ontvangen en volgens instructie website bevestigd. Bij een gordijn ontbraken een aantal schroeven. Die zijn direct nagestuurd zodat ook die kon worden bevestigd. Goed bereikbaar, snelle oplossing en zeer tevreden met de gordijnen.

In een woord GEWELDIG!!!!!

Op aanraden van mijn zoon dit bedrijf gekozen. Bestelling vlug en correct afgehandeld, binnen de afgesproken tijd geleverd en perfect op maat, in een hand omdraai op kunnen hangen. Het resultaat is zoals gedacht, dus heel blij met de plisse gordijnen.

Makkelijk te kiezen, bestellen, snelle levering en duidelijke montage instructies

Kortom: uitstekend

Alles heel erg netjes geregeld

Blij met dit bedrijf, klantenservice ouderwets gemakkelijk benaderbaar. Erg vriendelijk en hele goede service! We zijn blij met onze Mooie plissé gordijnen en zijn veel goedkoper uit dan die van het overbekende merk

Mooi en goed product snel geleverd.

Het product werd sneller geleverd dan verwacht. Het monteren was een fluitje van een cent. Het eindresultaat is super mooi. De levering van het product verliep niet helemaal vlekkeloos maar dit was te wijten aan de vervoerder en niet aan de leverancier. De leverancier is erg behulpzaam geweest bij het verhelpen van het issue met de vervoerder.

nog een kleine aanpassing en dan zijn ze makkelijk op te hangen

het lijkt er op dat de schroeven met een bolle kop, in de weg zitten om de rail makkelijk in de achterclipjes te schuiven; dus we hebben de rail een aantal malen weer moeten losklikken omdat de rail niet goed in de achterclipjes zat

Super service! Mooi product. Blij mee

Kwalitatief mooi en makkelijk op te hangen