Prima service, goede kwaliteit

Snel stalen ontvangen, eenvoudig bestellen en product ontvangen binnen de afgegeven leveringsperiode.

Helemaal volgens verwachting

De uitvoering is geheel zoals verwacht. Het ,onteren ging ook heel goed. De levering was vanwege de drukte 1 dag later maar de vervoerder heeft een aangenaam track en trace systeem dat de tijd heel goed aangeeft. Bovendien kregen we een telefoontje van de chauffeur vlak voor de levering, helemaal top!!!!

Product niet 100% in orde

Op 31 okt 2023 het plissé gordijn besteld. Op 27 november 2023 gemaild wanneer het product wordt geleverd. Tot dan niets gehoord van het bedrijf. Op 28 november 2023 kregen we een mail met de mededeling dat het product op transport wordt gezet. Conform de afgesproken tijd werd het product afgeleverd. De kwaliteit was niet echt goed te noemen. Volgens de gebruiksaanwijzing dient op 3,5 cm afstand van de uiteinden 2 bevestigings-clipjes te worden vastgemaakt en dan bij de volgende 3,5 cm wederom 2 stuks, maar bij een breedte van in totaal 90 cm is het niet meer mogelijk om de het plissé gordijn in te klikken. Bovendien gaat een kant zakken, elke keer bij het ophalen of neerlaten van het gordijn. Na een paar keer weer vieren en aantrekken blijft goed vastzitten.

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

Keurig verpakt binnen twee weken bezorgd en helemaal goed op maat gemaakt. Blij dat ik voor plissegordijnen heb gekozen.

Helemaal blij!

Alles goed, plissegordijn en service.

Prima product

Product ziet er prima uit. Enig commentaar Puntje is de wat simpele touwtjes bediening.

mooi product, levering ging sneller dan verwacht.

Een mooi product. We hadden al zes jaar twee plsse's in huis dit werd een uitbreiding. De levering was sneller dan verwacht.

Wanneer je goed opmeet en daarna installeert. Is het een geweldig product van een leverancier die zich aan zijn afspraken houdt

Goed product

Goed product, makkelijk te installeren.

snelle levering met top materiaal

het materiaal is zeker wat ik er van verwachte. de volgende bestelling is al weer de deur uit

Mooi en effectief.

Ondanks dat de levering langer duurde dan normaal, zijn we zeer tevreden over onze nieuwe plissegordijnen. De stof die we uitgekozen hadden na het laten opsturen van een paar kleurstalen, is precies zoals verwacht. Kortom heb je nieuwe plissegordijnen nodig dan is dit een prima bedrijf.

Prima kwaliteit en goede service

Mooie stof en kwaliteit voor het geld. Goedkoop, makkelijk te bestellen, fijne communicatie.

Helemaal top

Juiste maat volgens opdracht en uitstekend verpakt in pakket.

Uitmuntend

Makkelijk te bestellen en zelfs eerder geleverd dan verwacht!! Als perfect in orde en aanwezig, de plisse gordijnen gingen alle drie in een half uurtje.

Helemaal blij!

Voor de tweede keer besteld en helemaal blij. Ze passen precies. Makkelijke montage. Ondanks drukte binnen 2 weken geleverd. Kleur komt overeen. Van te voren kleurstalen besteld. Top dat dit gratis wordt verstuurd. Super service.

Mooie gordijnen, waardeloze handleiding, goede service

We hadden gekozen voor plisségordijnen gordijnen met zijspanning en koorden. Voor dit type staat geen handleiding op de site; de meegeleverde handleiding was niet op onze situatie van toepassing. Erg onduidelijke kleine tekeningen, geen duidelijke uitleg over beugels met 2 of 3 gaatjes, of hoe het koord te spannen. Telefoniste hielp ons zeer vriendelijk door elke stap. Mooi product.

Prima kleur snelle levering Fijn dat jullie kleurstalen stuurden

Een ding overkwam mij.Ik had niet gerealiseerd dat hij links en rechts touwtjes zijn. Dat vind ik niet mooi en te lang. Onze kinderen hebben plisseegordijnen zonder, vandaar. Ze staan heel mooi!

Fijn om te horen dat u de plisségordijnen mooi vindt staan! We begrijpen alleen dat u zich vergist heeft en achteraf gezien liever het model met greep bediening had gewild i.p.v. de bestelde plissé met koordbediening. Helaas is dit niet aan te passen en wij hopen dat u desondanks toch zult genieten van uw aanschaf. Team plissegordijnen.nl

Instructies onduidelijk en krijg per mail geen reactie

Lijkt een zeer duidelijke instructie met plaatjes bij te zitten, maar onderdeeltjes in die plaatjes niet te onderscheiden en geen enkele tekst als uitleg

Het verbaasd ons dat u aangeeft dat wij niet op uw mail gereageerd hebben omdat wij u namelijk dezelfde dag een mail met uitgebreide uitleg teruggestuurd hebben. Omdat wij uit uw review begrijpen dat u deze email niet gezien heeft hebben wij nogmaals met u contact opgenomen om e.e.a. te verduidelijken zodat u van het product kunt gaan genieten. Team plissegordijnen.nl

Op tijd geleverd, mooie plisségordijnen (honingraat), ophangen ging prima

Op tijd geleverd, mooie plisségordijnen (honingraat), ophangen ging prima met bijgeleverde montage handleiding

Precies zoals verwacht

Prachtige gordijnen ontvangen, blij met het resultaat!

Mooie en degelijke Plisse

Volledig volgens verwachting, mooi product en goede kwaliteit.

Super goed bedrijf

Nadat ik er na de bestelling achter kwam dat ik het verkeerde had besteld, hebben ze dit super opgelost zodat ik uiteindelijk de juiste plisségordijnen heb gekregen.

Top en goede klant service

Eerder bestelde plissé vertoonde gebrek, leverancier heeft kosteloos een vervangend product geleverd. Top service waarvoor dank

Mooie en stevige plissé, matige instructie

De plissé is bijzonder goed verpakt, en is van een mooie kwaliteit. De uitleg van de zijgeleiding ontbreekt echter, dat is zelf uitzoeken en past n.m.m. niet bij uw kwaliteitsproduct. Verder zeer tevreden, en doet waar het voor gekocht is

Dank voor uw feedback, wij nemen deze serieus. Onze handleidingen worden binnenkort iets aangepast zodat de uitleg voor montage van de zijgeleiding bij dit specifieke product ook wordt toegevoegd. Wij wensen u veel plezier toe met uw aanschaf. Team plissegordijnen.nl