Top en goede klant service

Eerder bestelde plissé vertoonde gebrek, leverancier heeft kosteloos een vervangend product geleverd. Top service waarvoor dank

Mooie en stevige plissé, matige instructie

De plissé is bijzonder goed verpakt, en is van een mooie kwaliteit. De uitleg van de zijgeleiding ontbreekt echter, dat is zelf uitzoeken en past n.m.m. niet bij uw kwaliteitsproduct. Verder zeer tevreden, en doet waar het voor gekocht is

Dank voor uw feedback, wij nemen deze serieus. Onze handleidingen worden binnenkort iets aangepast zodat de uitleg voor montage van de zijgeleiding bij dit specifieke product ook wordt toegevoegd. Wij wensen u veel plezier toe met uw aanschaf. Team plissegordijnen.nl

Tweede bestelling opnieuw geweldig

Nadat wij in januari plissegordijnen voor de woonkamer hadden besteld, was het nu tijd voor de slaapkamerramen. Eerst weer een paar kleurstalen besteld. Dat is eigenlijk een noodzaak, om de juiste kleur te bepalen. Opnieuw zijn de plissegordijnen weer keurig binnen een redelijke termijn geleverd. De montage ging wederom probleemloos. Plissegordijnen.nl is beslist een aanrader.

Duidelijke communicatie en prima kwaliteit!

Plissegordijnen besteld. Levering duurde wat langer maar dat was duidelijk aangegeven bij het bestellen. Levering goed verpakt en prima kwaliteit van de gordijnen. Zou zeker de volgende keer weer gebruik maken van dit bedrijf!

Prachtig!

Goede service komen afspraken na nog mooier dan verwacht.

Goed product en mooie kleur

Snelle levering van monsters en bestelling op tijd afgeleverd. Goede prijs-kwaliteit.

Snelle levering, goede maatvoering

De gordijnen zijn keurig en snel geleverd en pasten perfect. helaas zijn de bijgeleverde schroeven te groot, maar dat is snel op te lossen. Ze zijn m.b.v. de bijgeleverde handleiding snel en netjes op te hangen.

Alles netjes geleverd en goed gemaakt. Keurige email van te voren over retourbeleid en verzending. Zeer tevreden.

Het zijn en blijven goede gordijnen

Wij hadden al eerder ervaring met Plisségordijnen en dat was ook de reden om nieuwe aan te schaffen voor de andere kamers. Ze bevallen goed en voor een schappelijke prijs. Waar men wel op moet letten bij de plisségordijn met koordbediening top-down is dat deze in tegenstelling van de oudere versie een ander bedieningssysteem heeft. Het oude werkte door het koord omhoog/omlaag te bewegen (werkte prima) en het nieuwe van links naar rechts(minder prettig) en als de kozijnen binnen een muur of spouw vallen dan wordt het bedienen lastig vooral bij het op de rem zetten van het bovengedeelte als de muur links zit.

Mooie kwaliteit voor scherpe prijs

Keuze in kleur gemaakt, besteld, en in prima verpakking geleverd. Alles ziet er zeer fraai uit.

Goede site met uitgebreide uitleg om zelf de maten op te meten, de vele variaties van kleuren, patronen waar je uit kunt kiezen is fijn. Ook de plissé gordijnen kunnen al vanaf een kleine breedte worden besteld. Ondanks dat er op de website stond dat de bestelling ongeveer 18 werkdagen kon duren was mijn bestelling sneller klaar en bezorgd.

Goed advies, prima levering, goed product, binnen uurtje hing alles.

Alles klopt en naar wens

Ook fout melding van beugels zonder schroefdraad is opgelost

Prima webshop. Levert zoals opgegeven.

Duidelijke info in de webshop. Snelle en correcte levering.

Heldere website met veel keuze, mooie gordijnen

Voor de website gekozen omdat hij erg duidelijk en overzichtelijk is. Op veel andere websites was het daarnaast ook niet zo eenvoudig/mogelijk om bijvoorbeeld hetzelfde gordijn zowel met als zonder geleiding te bestellen. Ook heel handig dat je de instellingen voor gordijn 1 meteen klaar hebt staan voor nummer 2. Gordijnen zijn eenmaal thuis ook erg mooi. Al met al dus zeer tevreden over het product!

Goed advies gekregen en snelle levering

Omdat het bij ons om een hoekraam ging even contact gehad voor een meetadvies en dat werd snel afgewikkeld. Ook de levering ging relatief snel en alles werd keurig ingepakt afgeleverd. Goede montagehandleiding.

Klasse product

Product is geheel geleverd volgens mijn aanvraag. Montage is zeer eenvoudig en geeft een prachtig resultaat

Duidelijke website, fantastisch product, buitengewone klantenservice

Er zijn meerdere vergelijkbare aanbieders. Wij hebben voor plissegordijnen gekozen, omdat in de oriëntatiefase alle informatie zeer duidelijk op de website beschreven is: De varianten in de verschillende plissegordijnen, de meetinstructies en het overzicht van de kleuren. Dat heb ik niet in die mate bij andere leveranciers gevonden. Kleurstalen werden binnen enkele dagen verzonden. Dit in combinatie met een fijne prijsstelling heeft ons over de streep getrokken. De levering ging niet helemaal volgens planning. Maar ach, gelukkig werken er nog mensen die ook wel eens een foutje (mogen) maken. De klantenservice heeft dit binnen 1 dag opgelost! Zij zijn enorm klantgericht. De kwaliteit van de plissegordijnen is uitstekend en het past naadloos. De montage is een fluitje van een cent. Wij zijn erg blij met het uiteindelijke resultaat. Het is een verrijking van ons interieur.

Doet wat het belooft

Levering ging soepel, monteren ook, ook te doen als je alleen bent ;-) Uitleg prima, werking ook goed! Enige verbetering: ik heb nu heeeeel veeeel clipjes over, gezien de huidige milieu/consuminderen mind-set zou ik deze graag terug willen sturen. Super zonde om het weg te gooien

Rem systeem is niet geweldig

Gordijn ziet er prima en mooi uit, maar rem systeem werkt niet zoals hoe het in de beschrijving staat. Ik moet nu op de bank staan om de rem in te schakelen. Heb je een diepe nis, dan zou ik verder gaan kijken, want je moet om de rem in te schakelen het touwtje helemaal naar rechts of links trekken ( ligt er aan welk type je hebt) en niet zoals in de beschrijving staat, het touwtje in verticale stand brengen.

Het is inderdaad erg vervelend wanneer het plissegordijn in een diepe nis hangt en waarbij er ook weinig ruimte is aan de kant waar het koord zit voor het remmen en ontkoppelen. Een plissegordijn met koordbediening wordt uit de rem gehaald door het koord naar de buitenkant te trekken. Wanneer daarvoor weinig ruimte is kan het koord hoog vastgepakt worden om het zo alsnog in de rem te kunnen zetten. Wij betreuren het zeer dat het voor u hierdoor niet goed functioneert en u hierdoor niet van het plissegordijn kunt genieten.

Mooie producten, geweldige service.

We hebben in de eerste instantie 1 van de 11 honingraat plissés besteld, om te kijken hoe de kleur en kwaliteit was. Een van de remmen bleek niet goed te klemmen. Na een bericht naar de klantenservice en een foto van het probleem werd er een nieuw gordijn gefabriceerd en kostenloos opgestuurd. Daarna ook de 10 andere gordijnen besteld. Ook daar klemde eentje niet goed maar werd ook binnen 13 dagen kostenloos vervangen. Geweldige service dus, ook de klantenservice is goed bereikbaar en responsief. Kortom zeker aanrader, dit bedrijf.

Heel erg goed en snel

Het product voldoet volledig aan onze verwachtingen en is gemakkelijk zelf aan te brengen. We zijn er heel erg blij mee.

Gordijn past perfect en eenvoudige montage

De levering van het gordijn duurde een paar weken, maar dat was bij de bestelling al bekend. Het gordijn werd in goed staat geleverd en was eenvoudig te monteren.

Prima service. Levering conform afspraak en op tijd.

Goede handleiding m.b.t. ophangen plissés. Enige toevoeging die het nog gemakkelijker maakt is, als de handleiding ook vermeld hoe je de plissés vanuit de verpakking neerlegt / vasthoudt als je ze moet vastklikken in je ééntje. Welke doe je eerst, boven of beneden. Maar na de eerste ging dat ook prima.

Slecht ophangsysyteem

De klipjes die erbij zitten, zijn een drama om op te hangen. Met 4 man geprobeerd en uiteindelijk contact opgenomen met de klantenservice. Hier goed geholpen.

Wij hebben inderdaad contact gehad en fijn om te horen dat het u met onze hulp alsnog gelukt is om de plissé op te hangen. Helaas had de leverancier te weinig beugels toegestuurd waardoor de plissé niet bleef hangen. Door het toesturen van de extra beugels en aanvullend advies is het probleem gelukkig opgelost. Wij wensen u veel plezier toe met uw aanschaf. Team plissegordijnen.nl

Burgemeester Loeffplein 70 5211RX

+31 85 401 13 02