Prima service. Levering conform afspraak en op tijd.

Goede handleiding m.b.t. ophangen plissés. Enige toevoeging die het nog gemakkelijker maakt is, als de handleiding ook vermeld hoe je de plissés vanuit de verpakking neerlegt / vasthoudt als je ze moet vastklikken in je ééntje. Welke doe je eerst, boven of beneden. Maar na de eerste ging dat ook prima.

Slecht ophangsysyteem

De klipjes die erbij zitten, zijn een drama om op te hangen. Met 4 man geprobeerd en uiteindelijk contact opgenomen met de klantenservice. Hier goed geholpen.

Wij hebben inderdaad contact gehad en fijn om te horen dat het u met onze hulp alsnog gelukt is om de plissé op te hangen. Helaas had de leverancier te weinig beugels toegestuurd waardoor de plissé niet bleef hangen. Door het toesturen van de extra beugels en aanvullend advies is het probleem gelukkig opgelost. Wij wensen u veel plezier toe met uw aanschaf. Team plissegordijnen.nl

Garantie is top.

Na een jaar is 1 van de 3 plissegordijnen kapot gegaan. Na contact te hebben gehad, foto's doorgestuurd. Daarna snel bericht gekregen dat ze een nieuwe opsturen. Geheel kosteloos! Maw. Super geregeld.

Defect artikel snel vervangen

Prima goede kwaliteit

Prima kwaliteit. Er miste een klein onderdeeltje dat meteen nagestuurd werd. Ook te grote schroeven voor in de dag montage. Heb die zelf moeten verzorgen.

Prima spul

Volledig geleverd met alle bevestigingsoptie. Eenvoudige installatie en eerder geleverd dan beloofd

goede kwaliteit, voordelig en levering volgens het boekje.

Goede kwaliteit, niet duur en levering in degelijke verpakking en op tijd.

snel bereikbaar en steeds oplossen aanreiken

wij hadden een probleem met een gordijn maar er is een nieuw opgestuurd . TOP team

Snelle levering en prima product, goed zelf te monteren, aan te bevelen

Goed product, snelle levering en eenvoudige montage.

Netjes alles op maat, plug and play.

Het gordijn werd netjes verpakt geleverd. De opgegeven maten klopte. Makelijk te installeren.

Netjes alles op maat, plug and play.

Perfect op maat

Perfect op maat plissé gordijnen! Zowel met touw als handgreep. Jammer dat de bestelling niet in een keer kwam.

Had ook nog enkele vragen, die werden zeer deskundig beantwoord.

Mooie plissé, uitstekende service

Binnen 13 dagen de honingraat plissé ontvangen, keurig verpakt met nauwelijks kans op schade. We hebben linnen-taupe gekozen omdat we enigszins transparant wilden. Andere webshop hadden deze varianten niet. Tijdens montage bleken de beugeltjes niet allemaal goed vast te klikken en was en 1 te weinig meegestuurd. Na een telefoontje met de klantenservice (geen wachttijd) werden prompt 6 nieuwe opgestuurd. Er zat een briefje bij dat ze getest waren voor versturen. Super service dus. Het eerste gordijn hangt nu keurig op z’n plek en we hebben er nog 10 besteld. Aanrader.

Geheel volgens verwachting. Top bedrijf.

Super goede service en goede kwaliteit geleverd!!!

Je kan alles zelf invullen maten kleuren kleur van het beslag ...dat is heel fijn! Ik ben super tevreden met mn plissegordijnen !

Top gordijnen!

Mooie kleur. Heel blij met de gordijnen. Deze waren goed verpakt. Echt helemaal top.

Prima gordijnen, je moet even wennen aan de werking van de touwtjes.

Snelle levering en keurige gordijnen

Top product en bovenal top service

Bij aflevering bleek in één van de vijf plisse's een gaatje te zitten. Alleen zichtbaar als het plisse naar beneden gelaten was. Na telefonisch contact - zonder wachttijd - en het opsturen van de foto's van het gaatje wordt het (licht)beschadigde plisse kostenloos vervangen. Overigens zien de plisse's er prachtig uit, blijken ze precies te passen, en isoleert de honingraatstof naar verwachting.

redelijke kwaliteit

Gaatjes waar de draden doorlopen zeker die in het midden zijn wel erg aanwezig (lekt licht). Zou het niet weer kopen maar ergens anders kijken.

Erg jammer dat de verwachting anders was. Bij een plisse stof komen inderdaad gaatjes waar de koorden doorheen komen en kan er dus ook licht doorheen komen. Dit is inherent aan het product. Wanneer u deze gaatjes liever niet heeft kunt u eventueel kiezen voor de Dupli/honingraat stoffen. Hierbij zijn de gaatjes niet zichtbaar. Wij hopen wel dat u toch kunt genieten van uw aanschaf.

Profijt goed, beschrijving slecht

Het bestellen, de levering, prijs- kwaliteit is prima. Helaas is de beschrijving die erbij geleverd wordt erg onduidelijk en is het ophangen een flinke uitdaging!!

Snelle levering en goede kwaliteit

Makkelijk om plisee te bestellen met voldoende variatie mogelijkheden. Snelle levering en zeer goed verpakt. Omschrijving om op te hangen is niet heel duidelijk maar spreekt op zich voor zichzelf. Zeker aanrader

Mooi en goed werkend product!

Helaas was mijn bestelling niet verwerkt en moest bellen omdat een reactie uitbleef. Men had de betaling blijkbaar over het hoofd gezien... Verder ging het allemaal goed. De gordijnen werden op de afgesproken datum geleverd. Alles keurig verzorgd met benodigde hulpstukken!

Goede kwaliteit en netjes volgens bestelling

Pliseegordijnen zijn precies volgens bestelling goede montage handleiding erbij geleverd Gemakkelijk zelf te monteren

Zou zeker plissefordijnen.nl aanraden aan vrienden en familie. Goede prijs en kwaliteit verhouden en fijn dat er met maatwerk wast meer mogelijk lijkt dan de grote gevestigde namem. Enorm blij met het eind resultaat overweeg al meer te bestellen.

Burgemeester Loeffplein 70 B/C

5211RX