Top ervaring!

Na eerst enkele kleurstalen te hebben uitgezocht ontvingen we deze zeer spoedig in de brievenbus. Kregen een goede indruk en hebben daarop onze keuze gemaakt. Resultaat een stevig rolgordijn, precies op maat zoals door ons aangegeven. Rolgordijn was goed verpakt voor transport. Al met al zeer tevreden, voor herhaling vatbaar!

Goede kwaliteit

Levering was binnen paar weken. Conform de informatie. Rolgordijnen zijn prima. Website is duidelijk. Erg blij mee. Prijs is goed.

Super goede service

De bestelling is super makkelijk te doen, de levering en bezorging helemaal top en snel en de service daarna omdat ik zelf iets per ongeluk kwijtgeraakt ben, helemaal top. Dank jullie wel.

Mooi rolgordijn

Verduisterend rolgordijn besteld. Netjes geleverd en goed te monteren. Wel minder verduisterend dan gedacht. Heb contact gehad met rolgordijnopmaat en zeer vriendelijk en correct te woord gestaan.

precies opmaat, juiste kleur en goede kwaliteit

Precies opmaat, juiste kleur en goede kwaliteit, wat wil men nog meer? verder niets aan toe te voegen. goed voor elkaar, zeer tevreden over het product en de communicatie.

Prima product

De levertijd mocht iets korter, maar dat is ook alles. Heel goed verpakt, mooi, goed afgewerkt product. Past perfect. Kwaliteit!

Mooi materiaal en goede passing

Mooie kleur die overeenkomt met wat we online gezien hadden. Ook goed uitgelegd hoe te meten ivm bestellen.

3x hier besteld en altijd dik tevreden

We hebben hier al vaker besteld en komen elke keer weer hier terug. Mooie kwaliteit rolgordijnen. Prima verzorgd.

Prima kwaliteit, goede service

Na snelle levering van kleurstalen, een keuze gemaakt en rolgordijnen volgens duidelijke instructie opgemeten. Binnen gestelde levertijd de rolgordijnen netjes verpakt ontvangen met (digitaal) duidelijke instructies. Mooie kwaliteit. Zeer tevreden,

Anders dan verzend tijd super

Precies zoals opgemeten geleverd. Van bestelling tot voordeur duurt gewoon bijna een maand. Installatie is super makkelijk en de materialen kwalitatief goed. Ga hier nog een keer bestellen.

Prima service, prima materiaal

Nadat ik eerder al een paar 'kleinere' rolgordijnen besteld had om enkele slaapkamer-vensters te verduisteren (en zeer content), had ik nu voor onze sportclub een iets groter rolgordijn besteld. (ong 2,20m breed en 3,20m hoog). Maar ook bij deze grootte (het systeem krijgt dan een stevigere uitvoering) verliep de montage zeer vlot en voelt het geheel robuust aan. Ook bij de verduisterende (toch iets zwaardere) stof. Zeer content van levering en materiaal. Mogelijks gaan we nog een 6-tal van deze rolgordijnen bijbestellen om de overige ramen van onze sportzaal te kunnen verduisteren.

Matig afgewerkt

Meestal zijn de rolgordijnen goed, echter is deze rafelig afgeknipt aan de onderkant. Maat is goed.

Zeer goed!

Het rolgordijn dat wij besteld hebben is precies zoals wij wensten. Levertijd zoals aangegeven klopte, duidelijke communicatie wat betreft de bezorging.

Goede prijs voor mooie kwaliteit

Duidelijke inmeet instructie, mooi produkt

Het werk prima

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit rolgordijn. Prima website om bestelling te plaatsen. Alles dik in orde.

Profesioneel

Prima geregeld

Ziet er precies zo uit als verwacht

Levering was precies wat ik bestelt had en paste precies

Prima product en netjes geleverd

Prima product en netjes geleverd. Past allemaal perfect. Zeer tevreden.

Tevreden ,fijn dat er kleurstalen zijn

Mooie kwaliteit

Mooie rolgordijnen voor een goede prijs.

Alles goed geregeld

Vanaf het opmeten tot aan de bezorging alles top verlopen Allereerst de kleurstelling bepalen dmv stalen die al heel bezorgd werden Daarna de duidelijke wijze hoe de maat te moeten nemen van het rolgordijn 14 daagse levering werd iets langer maar vond ik geen probleem Het rolgordijn was keurig netjes verpakt en geleverd. Ophangen van rolgordijn was een A,B,C tje Aan bevolen bij kennissen en vrienden om hier ook hun rolgordijnen opmaat gaan bestellen,vooral tegen betaalbare prijzen Binnenkort gaat ook op de voorraam een nieuwe rolgordijn komen

Mooi rolgordijn en prima op maat

Je krijgt precies wat je vraagt, top!

Vijf gordijnen besteld op maat en vijf gordijnen op maat gekregen. En dat binnen de levertijd die op de site stond aangegeven. Even staan klungelen met hoe ze te monteren omdat er geen gebruiksaanwijzing bij zat maar dat bleek maar bij een gordijn te zijn en daar begonnen we stomtoevallig mee. Bij de andere 4 zaten wel netjes montage instructies bij. Helemaal blij met het resultaat!

snel en goed

goede kwaliteit

Bedrijfsgegevens

Burgemeester Loeffplein 70 B/C

5211RX

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.