Op tijd geleverd. Goed product. Goede service: direct een onderdeel nageleverd. Zowel goed in rolgordijnen als jaloezieën.

mwah

Snelle levering en het bestelproces gaat vlot. Echter... Ik wilde een lichtdoorlatend rolgordijn. Toen deze kwam dacht ik dat er verkeerd geleverd was. Er komt namelijk geen licht door. Nu blijkt dat bij de donkere kleuren deze gordijnen niet als verduisterend verkocht mogen worden omdat er iets licht door komt. Een bouwlamp op 30 cm (500 watt) komt er niet door. Op 5 cm komt er iets door maar kan ik er recht inkijken. Dan zou ik zeggen dat het ook niet als lichtdoorlatend verkocht mag worden. maar helaas, dan had ik een kleurstaal moeten aanvragen. Dat heb ik niet gedaan omdat ik zeker was van de kleur... zwart. Er staat nergens dat een kleurstaal ook handig is voor de lichtdoorlatendheid. Nu heb ik een duur rolgordijn dat niet geruild kan worden omdat ik geen gratis kleurstaal had gevraagd...Waren er maar 100 zwart tinten...dan had ik een kleurstaal gevraagd...Maar ik ben niet flauw, ik ben netjes te woord gestaan en er wordt snel en beleefd gereageerd. Dus als bedrijf betrouwbaar en een aanrader. jammer alleen van ons meningsverschil over wat lichtdoorlatend is. Dus deze levering is voor mij onvoldoende maar in het algemeen prima denk ik.

Uiteraard betreuren wij het ook dat het geleverde product niet aan uw verwachtingen voldoet. Omdat wij teleurstelling achteraf willen voorkomen en omdat iedere stof uniek is adviseren wij onze klanten om altijd van tevoren onze gratis kleurstalen aan te vragen zodat u deze in uw eigen omgeving kunt beoordelen of de kleur en kwaliteit aan uw verwachtingen voldoet. Ook omdat wij beseffen dat het lastig is om een kleur en transparantie te beoordelen is op een beeldscherm. Door de door u gekozen stof komt licht heen vandaar dat deze valt in de categorie lichtdoorlatend, echter de mate van lichtdoorlatendheid is bij iedere stof anders. Onze verduisterde stoffen zijn aan de achterzijde voorzien van een lichtdichte coating, dat heeft de door u gekozen stof niet. Wij hopen dat u alsnog zult genieten van uw aanschaf. Team rolgordijnopmaat.nl

Prima geholpen

Had last van een kapotte ketting van mijn rolgordijn, bleek dat er een klein koppelelement meegeleverd was. Blij dat ik die niet weggegooid heb. Medewerkster aan de telefoon heeft me snel en vakkundig geholpen. Daarna zelfs nog een foto gestuurd. Prima service dus, reparatie was fluitje van een cent.

Kwalitatief goed rolgordijn ontvangen.

Zeer goede ervaring.

Prima service, ruime keus

Xx

Mooie gordijnen, montagehandleiding ontbreekt

Ik heb de in-betweengordijnen in goede staat en prima verpakt ontvangen. De gordijnen passen perfect. Ik miste alleen de montagehandleiding, en de bijgeleverde schroefjes, moertjes en muurhaken heb ik niet kunnen gebruiken: pasten niet in mijn kozijn, of ik heb niet kunnen uitvogelen hoe dat deze gebruikt moeten worden. Maar met mijn eigen materiaal is het ook gelukt. De veiligheidsclip voor het vastzetten van het bedieningskoord kun je ook niet gebruiken tenzij je dat verzwaarde plastic ding dat al aan het koord hangt, eraf haalt. Al met al ben ik wel tevreden.

Goede passing.

Goede handleiding. Plaatsing zonder problemen.

Prima kwaliteit voor een prima prijs!

Ik vond het bestellen op de site heel makkelijk gaan. Nog even gebeld met een korte vraag en heel duidelijk antwoord gekregen. Rolgordijnen zijn van goede kwaliteit. De steunen in kleur genomen en met een zilveren ketting. Aan de ketting zit een mooi doorzichtig blokje om hem mooi strak naar beneden te laten hangen. Ik had een grote maat rolgordijn nodig, dus om doorzakken te voorkomen, heb ik een brede rol genomen, maar voor het kleine raam (ernaast) ook voor de brede rol gekozen. Staat erg mooi! Ik heb niet de verduisterende stof genomen, maar door de donkere kleur, moet ik zeggen dat het me niet tegenvalt hoe goed het nog verduistert. Kortom; blij met mijn aankoop en ik kom zeker terug.

Uitstekend product

Uitstekend product van goede kwaliteit. Snelle en correcte levering.

Alles top!!!

Alles top!!!

Helemaal goed.

Ziet er goed en stevig uit. Makkelijk te bevestigen, we zijn tevreden. Dank voor de goede service. Met vriendelijke groet, M.W. van Tol.

Alles TOP! Echt een aanrader.

Het is fijn dat je eenvoudig 5 (of meer) gratis staaltjes kan aanvragen. De dag er na zitten ze al in de bus. De website is mooi stap voor stap opgesteld, zodat iedereen zonder zorgen zijn rolgordijn op maat kan samenstellen. De levering was sneller dan verwacht en alles was stevig verpakt. Plaatsing is heel eenvoudig. Echt een aanrader dus.

Super mooi gemaakt ..

Super prijs kwaliteit. En precies zoals ik verwacht had.

Aanrader.

Keurig gemaakt, zorgvuldig verpakt en snel geleverd

Alles volgens afspraak,zelfs na een verkeerde levering!

Wat een mooie rolgordijnen en helemaal perfect op maat. Wij zouden zo weer bij jullie kopen.

Goede kwaliteit rolgordijn en zorgvuldig ingepakt aangekomen met duidelijke beschrijving.

Gemak met één maar

Bestelling en levering van de rolgordijnen is super makkelijk, je hoeft het alleen op te hangen. Ophanginstructies zouden van mij iets duidelijker mogen, maar levert niet echt een probleem op. Grootste minpunt echter is dat de kleur van het geleverde rolgordijn behoorlijk afwijkt van de kleur die ik online had aangeklikt. Een soortgelijk iets gehad met een tapijt dat we besteld hadden (ander bedrijf), blijkbaar is dat inherent aan online bestellen

eenvoudig besteld, snel geleverd, goede kwaliteit

mooi verduisterend rolgordijn

Fijne communicatie

Al meerdere keren rolgordijnen besteld. Laatste keer de verkeerde kleur besteld en kreeg een mail of dit klopte! Dus dit is een bedrijf dat mee denkt en goede producten levert. Fijne is dat je hier lengtes kunt bestellen die ergens anders een probleem zijn.

Snelle en goede service

Alles goed op maat ,en makkelijke handleiding.

Helemaal super!

Op maat gemaakt en perfect passend. Sterke, goede kwaliteit. Als ik meer ramen zou hebben, zou ik er meer bestellen ;)

Prima kwaliteit!

Gemakkelijk te bevestigen. Mooi afgewerkt.

Mooi rolgordijn

Een rolgordijn voor op zolder besteld voor een behoorlijk breed raam. Ideaal gelijk op maat, paste precies en ziet er keurig uit!

Uitstekende website, orderafhandeling en bezorging

Zeer gemakkelijk om te bestellen en goed materiaal voor een uitstekende prijs.