Slecht

Rolgordijn stof was nooit schoo temaken bij een beetje wrijven gaat coating eraf zou nieuwe krijgen en werd aan lijntje gehouden door kapotte machine . Nu zeggen ze failliet te zijn . Hun site is nog wel in de lucht de pas op . Zijn wel degelijk oplichters.

Bedrijf is failliet verklaard en niet bereikbaar

Ik heb een rolgordijn besteld maar verwacht deze niet meer te krijgen. Telefonisch waren ze zo'n 2 weken geleden nog bereikbaar. Toen zeiden ze dat er een machine kapot was en dat mijn bestelling vertraagd was. Paar dagen later krijg je een bandje te horen dat je voicemailbericht kunt achterlaten en teruggebeld wordt. Heb dit gedaan maar heb niets terug gehoord. Volgens diverse sites is het bedrijf failliet.

Makkelijk bestelproces en goede kwaliteit

Het bestelproces was eenvoudig en duidelijk met bijvoorbeeld heldere opmeet instructies. Het rolgordijn paste precies en het materiaal is van goede kwaliteit. De levertijd zou wat korter mogen zijn.

Uitstekend!

Bestelprocedure is duidelijk, mooi en kwalitatief materiaal. Product is zeer goed verpakt, daar kan tijdens verzenden niets mee gebeuren!! Prima tevreden!

Alles perfect verlopen. Heel tevreden over het gordijn.

Afleveringsadres Vink Multimedia in Noordwijkerhout was niet correct

Zeer klantvriendelijk

Ik had een verkeerd rolgordijn besteld. Ik heb met korting de juiste versie kunnen bestellen. Bovendien is het gordijn makkelijk te monteren.

Paste weer perfect

Na verbouwing keuken paste de oude kleur niet meer dus nieuwe besteld en paste zo weer in de oude beugels. Het is alleen wel beetje jammer dat het niet mogelijk is om enkel nieuw doek te bestellen want de rol en houders waren nog perfect

Prima service, snel en goed geleverd!

Ook telefonisch contact voor een aanpassing werd goed opgepakt. Een aanrader om zaken mee te doen.

Dikke prima

Snel, goed, voordelig

Snelle levering en ook klacht goed opgelost

Ons grote rolgordijn (we wonen in een watertoren met afwijkende maten) werd snel geleverd in de mooie kleur zachtgrijs. Toen de nippeltjes van het hijskoord (geen idee hoe dat officieel heet) braken, kregen we snel reactie én binnen 2 dagen nieuwe nippeltjes thuisgestuurd (1 als reserve). Blij mee!

Makelijk bestellen goedw prijs snelle levering

Al meerdere bestellingen gedaan. Altijd perfect in orde!

precies wat ik ervan verwacht had!

Uitmuntend

Snel geleverd makkelijk te plaatsen prima kwaliteit 1 puntje er zitten geen schroeven bij

Goede prijs, levering, gemak en kwaliteit

Alles in orde. De instructies waren wat algemeen en niet helemaal compleet of passend, maar de bevestiging was simpel en alles functioneert naar behoren. Ik ben tevreden

Top ervaring!

Na eerst enkele kleurstalen te hebben uitgezocht ontvingen we deze zeer spoedig in de brievenbus. Kregen een goede indruk en hebben daarop onze keuze gemaakt. Resultaat een stevig rolgordijn, precies op maat zoals door ons aangegeven. Rolgordijn was goed verpakt voor transport. Al met al zeer tevreden, voor herhaling vatbaar!

Goede kwaliteit

Levering was binnen paar weken. Conform de informatie. Rolgordijnen zijn prima. Website is duidelijk. Erg blij mee. Prijs is goed.

Super goede service

De bestelling is super makkelijk te doen, de levering en bezorging helemaal top en snel en de service daarna omdat ik zelf iets per ongeluk kwijtgeraakt ben, helemaal top. Dank jullie wel.

Mooi rolgordijn

Verduisterend rolgordijn besteld. Netjes geleverd en goed te monteren. Wel minder verduisterend dan gedacht. Heb contact gehad met rolgordijnopmaat en zeer vriendelijk en correct te woord gestaan.

precies opmaat, juiste kleur en goede kwaliteit

Precies opmaat, juiste kleur en goede kwaliteit, wat wil men nog meer? verder niets aan toe te voegen. goed voor elkaar, zeer tevreden over het product en de communicatie.

Prima product

De levertijd mocht iets korter, maar dat is ook alles. Heel goed verpakt, mooi, goed afgewerkt product. Past perfect. Kwaliteit!

Mooi materiaal en goede passing

Mooie kleur die overeenkomt met wat we online gezien hadden. Ook goed uitgelegd hoe te meten ivm bestellen.

3x hier besteld en altijd dik tevreden

We hebben hier al vaker besteld en komen elke keer weer hier terug. Mooie kwaliteit rolgordijnen. Prima verzorgd.

Prima kwaliteit, goede service

Na snelle levering van kleurstalen, een keuze gemaakt en rolgordijnen volgens duidelijke instructie opgemeten. Binnen gestelde levertijd de rolgordijnen netjes verpakt ontvangen met (digitaal) duidelijke instructies. Mooie kwaliteit. Zeer tevreden,

Anders dan verzend tijd super

Precies zoals opgemeten geleverd. Van bestelling tot voordeur duurt gewoon bijna een maand. Installatie is super makkelijk en de materialen kwalitatief goed. Ga hier nog een keer bestellen.

Burgemeester Loeffplein 70 B/C

5211RX 's-hertogenbosch