Comform afspraak tegen een vriendelijk prijs.

Makkelijk en eenvoudig door het bestelproces te lopen en het rolgordijn is precies comform de verwachting geleverd. Petje af ook voor de vepakkingbij de aflevering. Kan zo zonder enige beschadiging geleverd worden. Korrom, wij zijn zeer tevreden

Goede degelijke rolgordijnen

Mooie rolgordijnen goede kwaliteit en prijs is ook goed, heb hier al vaker besteld en nooit geen problemen en goede service

Rolgordijn waren perfect. Precies op maat, zoals ik had doorgegeven. Stevig verpakt, zodat er geen schade onderweg zou ontstaan. Degelijk en mooi afgewerkte rolgordijnen.

Goede kwaliteit en goede service

Toen bleek dat de kleur die we hadden gekozen niet leverbaar was, werd telefonisch contact opgenomen en gevraagd of we iets anders wilden uitzoeken. Er werden de andere dag al kleurenstalen opgestuurd. Uitstekende service en zeer vriendelijk! Erg tevreden!

super

alles perfect

Prima; prijs/kwaliteit verhouding zeer goed

Duidelijke webshop. Staaltjes werden vlot geleverd. Rolgordijnen besteld. Levertijd werd netjes nagekomen. Rolgordijnen waren goed verpakt dus onbeschadigd geleverd. Prijs was zeer voordelig, maar de kwaliteit meer dan prima!

Geweldige service

Tot 2 keer toe een verkeerde bestelling geplaatst, 1e keer op het kozijn ipv in het kozijn en vervolgens er achter gekomen ook nog de verkeerde stof (nummer). Na contact met medewerkster (dus 2 keer) zijn beide fouten heel snel opgelost. En werd het juiste rolgordijn (ook nog sneller dan verwacht) geleverd. Wat een opluchting. Top.

als beloofd, geen probleem

Proefstofjes werden snel verzonden. Bestelproces eenvoudig, prima meetinstructies. Website heeft geen eenvoudig overzicht naast elkaar van wat nu de verschillende opties en kwaliteitsverschillen zijn. Op zich staat het wel ergens. Ophanginstructies OK, maar kan duidelijker. Prijs prima - alhoewel ik geen uitgebreide vergelijking heb gedaan tussen websites. Afgeleverd ruim binnen termijn. Geen problemen gehad, dus weet niet hoe afterservice is.

Mooie rolgordijnen op maat met vrij snelle levertijd

Eerst een proefstaaltje besteld en de volgende dag al ontvangen. Keuze gemaakt en daarna de maten opgemeten met de handige opmeet tool, wat iedereen gemakkelijk kan doen. Levering via Shippet kan je helaas geen afspraak mee maken, je krijgt een dag van te voren een bericht dat ze de volgende dag komen leveren zonder dat je iets kan wijzigen. Levering goed en netjes ingepakt en alles zag er goed uit. Er zaten alleen geen schroeven bij, wat wel op de toegevoegde gebruiksaanwijzing stond vermeld. Had gelukkig zelf schroeven liggen, maar had er eigenlijk wel bij moeten zitten. Ophangen heel gemakkelijk in je eentje en zonder boren in het raamkozijn gehangen. Ben heel blij met het resultaat.

Snelle levering, prima verpakt, goede service, mooie kwaliteit

Snelle levring, prima verpakt, goede service, mooie kwaliteit

Prima rolgordijn, mooie prijs

Rolgordijn in allerlei mogelijkheden te bestellen, uitstekend verpakt geleverd en simpel op te hangen. Werkt perfect

Gewoon goed

Inmeten is eenvoudig, rolgordijn past goed en montage is ook goed te doen. Ziet er tevens fraai uit.

Mooie rolgordijnen voor een goede prijs.

Ik heb eerst een kleurenstaaltje besteld om de kleur te kiezen en daarna alles opgemeten en 3 rolgordijnen besteld. De prijs viel me erg mee. De rolgordijnenn waren precies wat ik ervan verwacht had. Ik ben er blij mee. Zeker een aanrader.

prima functionerend en mooi rolgordijn voor een betaalbare prijs

daarbij een snelle en vriendelijk communicerende klantenservice

Topbedrijf

Al een paar keer wat besteld. Prima kwaliteit! Snelle en goed verpakte levering. Binnenkort weer bestellen wat op de site ook bijzonder makkelijk gaat.

Tevreden!

Ruime keuze, proefstalen snel in huis en levering was een stuk sneller dan wat in eerste instantie werd doorgegeven. Enkel de inmeet instructie was ons niet 100% duidelijk.

Makkelijk en ziet er goed uit. Het enige vind ik het kettinkje een beetje zwak.

Prima rolgordijn

Eerst kleurstalen besteld, is een aanrader. Rolgordijn is mooi, goede instructie voor meten en ophangen. Netjes thuis afgeleverd.

Alles zeer goed geleverd, mooi op tijd en goede prijs

Alles klopt helemaal. Zelf vind ik het lastig qua opmeten en uitkiezen, zeker na alleen online te hebben gekeken. Maar alles is helemaal dik in orde. Het is van prima kwaliteit, gemakkelijk te bevestigen. Dus ik ben zeer tevreden en zou er zo weer bestellen. Een aanrader wat mij betreft. Ook goede nazorg over klachten enz. die ik gelukkig niet heb.

Zou er volgend keer zo weer bestellen

Prima, zoals afgesproken en past precies.

Fijne webshop. Goede kwaliteit.

Bestelling (eolhordijn)netjes en deugdelijk ingepakt aangeleverd. Prima kwaliteit/prijsverhouding. Al meerdere producten hier besteld. Deze webshop is zeker een aanrader.

Makkelijk te bestellen, snelle levering en mooi product

Onlangs een rolgordijn op maat besteld. Het bestellen via de website was erg eenvoudig. De levering was snel en het is een mooi gordijn. Zeer compleet geleverd!

Eenvoudig besteld en netjes afgeleverd. Prima service

Voor het eerst via Rolgordijnopmaat.nl rolgordijnen besteld. Eerst wat materiaalmonsters opgevraagd, zelfs 2 keer, keurig netjes. Vervolgens via de website de rolgordijnen besteld. Heel eenvoudig allemaal. Daarna werden de rolgordijnen binnen 10 werkdagen afgeleverd. Montage ging ook eenvoudig. Blij mee.

Rolgordijn met de montageprofiel

Al meer besteld maar nu met montageprofiel. Dat bevalt me uitstekend. Moet je zelf wat gaten boren in aluminium profiel. Maar dan kun je rolgordijn ook stevig op muur vastzetten en niet met wat gaatjes heel dicht bij elkaar als je alleen zijsteunen gebruikt. Dat werkt dus top.

Prima kwaliteit en correcte levering

Zeer tevreden over kwaliteit, prijs en snelheid van levering.