Prima kwaliteit en goede levering

Bij navraag over levertijd snel antwoord en levering.

Perfect rolgordijn. Levertijd wel wat langer dan aangegeven. Echter met een belletje goed geholpen en verteld dat we verwachting was. Al met al zeer tevreden.

Mooi rolgordijn, keurig op tijd afgeleverd

Mooi rolgordijn, keurig op tijd afgeleverd

Wederom weer een tevreden klant

Duidelijke en heldere website. Prijs kwaliteit is erg goed.

Heel positief

Heel positief

De meting wordt goed uitgelegd en het rolgordijn past uitstekend. Keurig geleverd binnen de 13 werkdagen en goed verpakt. Het rolgordijn zelf is van n goede en mooie kwaliteit en hing snel. De handleiding was wel beknopt en er zaten geen schroeven bij. Maar que prijs en kwaliteit zeker aan te raden.

Korte ketting

Per ongeluk een "te" korte ketting besteld, dat had men bij het maken kunnen zien echter wordt blind gemaakt en ook zo geleverd. Daarna om dit te herstellen moet je de ketting opnieuw bestellen.

ca va

goed ontvangen, makkelijk omhoog gehangen, ziet er 'okay' uit maar kwaliteit is toch maar dunnetjes.. maar ik had de goedkoopste genomen/ niet veel betaald natuurlijk

Helemaal zoals verwacht

Bedrijf op internet gevonden en kreeg er een goed gevoel van. De website werkt goed en is duidelijk. De Geleverde rolgordijnen zijn helemaal zoals verwacht en hangen mooi

goed produkt en snelle levering

We hebben de juiste maat en kleur van het rolgordijn ontvangen. Ook was er een goede beschrijving bij hoe je het moest ophangen. Prima service van Rolgordijn op maat. We hebben veel mailtjes ontvangen zodat we op de hoogte werden gehouden van de levering.

Makkelijke uitleg bij bestellen en snelle pribleemloze goed ingepakte levering.

Fantastische producten.

Supermakkelijk!

Mooie kwaliteit voor scherpe prijs

Het verkrijgen van gratis staaltjes is zeker een meerwaarde. Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website.

Prima product en zeer goede verpakking

Product is gewoon heel erg goed, zoals ik gewend ben. Levertijd ondanks de feestdagen ook prima. Verpakking van de zending is perfect.

Aanrader

Mooi op maat gemaakt product, keurig verpakt en snel geleverd. Helemaal bij mee dus.

Rolgordijn op maat besteld. Levering iets later maar dat weegt niet op tegen de goede kwaliteit. Precies volgens opgegeven maat geleverd en eenvoudig aan te brengen.

Helemaal top geregeld! Eerst stalen besteld, daarna goed opgemeten word ook goed uitgelegd. En we zijn er zo blij mee staat heel mooi! Ophangen is ook een eitje!

Mooie rolgordijnen, prima kwaliteit!

Drie keer stoffenstalen aangevraagd voor we een keuze hadden gemaakt. Het resultaat is echt prachtig! Goede prijs en kwaliteit, simpel op te hangen en goed maatwerk. Ondanks de waarschuwing voor een langere levertijd toch snel binnen! Een aanrader! 100%

Goede webshop en correcte afhandeling

Zeer praktisch dat men mits het volgen van de instructies perfect een rolgordijn op maat kan bestellen. Het plaatsen is vrij eenvoudig.

Levering was vlot en binnen afgesproken termijn. Bij het monteren heb ik zelf een ernstige fout gemaakt, maar de klantenservice is heel attent en meewerkend om dit z.s.m. op te lossen.

zeer zorgvuldig

zeer sympathieke bezorger

Levert het gewenste product

Opmeting rolgordijn goed beschreven AAlles verliep naar wens

Prima op maat

Prachtig geworden!

2 ramen van verdiepingshoogte. Was even bang dat het niet goed zou komen. Dit omdat ik een fout had gemaakt bij het online invullen gelukkig snel er achter aan gemaild en kon het aangepast worden.

Van a tot z goed geregeld

Van het verkrijgen van gratis samples tot en met de bestelling en aflevering is alles top verlopen.