Levering was vlot en binnen afgesproken termijn. Bij het monteren heb ik zelf een ernstige fout gemaakt, maar de klantenservice is heel attent en meewerkend om dit z.s.m. op te lossen.

zeer zorgvuldig

zeer sympathieke bezorger

Levert het gewenste product

Opmeting rolgordijn goed beschreven AAlles verliep naar wens

Prima op maat

Prachtig geworden!

2 ramen van verdiepingshoogte. Was even bang dat het niet goed zou komen. Dit omdat ik een fout had gemaakt bij het online invullen gelukkig snel er achter aan gemaild en kon het aangepast worden.

Van a tot z goed geregeld

Van het verkrijgen van gratis samples tot en met de bestelling en aflevering is alles top verlopen.

Top rolgordijn

Super kwaliteit en easy qua montage

Zeer goed en correct

Wij hebben voor de eerste keer rolgordijnen besteld bij deze zaak en alles was perfect tot het afleveren thuis toe

Goed afgeleverd.

Goede verpakking. Duidelijke handleiding en goede begeleiding via extra email.

Installatie zonder zorge

Mooi product, goed verpakt

Het ziet er erg mooi uit en is makkelijk te monteren. Echt super tevreden

Prachtige rolgordijnen en heel betaalbaar

Top site waarom je alle mogelijkheden kan bekijken Na bestelling goed op de hoogte en perfect verpakt verzonden. Als ze komen zijn het prachtige rolgordijnen en makkelijk monteren

Mooi product voor een goede prijs

Goed verpakt geleverd, ven zeer tevreden

Netjes geleverd

Netjes, op maat en volgens planning, top

Mooie degelijke kwaliteit

De stof uitzoeken lijkt moeilijk van ern plaatje maar het is echt zoals het is op de foto's. Mooie kwaliteit welke niet te vergelijken is met goedkopere winkels. Bestellen ging ook heel makkelijk en je wordt stap voor stap meegenomen. Maat is precies zoals besteld.

Perfecte kwaliteit.

Perfecte kwaliteit en geleverd volgens opgave.

goede kwaliteit en correcte service

al meerdere keren een rolgordijn besteld en telkens ben ik er zeer tevreden over.

Keurige rolgordijnen

Goede prijs / kwaliteit verhouding .. keurig verpakt geleverd. Blij mee !

Levering perfect

Het rolgordijn kwam precies binnen aangegeven termijn binnen. Het is erg fijn dat je bepaalde breedtes kunt laten maken, welke niet verkrijgbaar zijn in een bouwmarkt. Verder miste ik wel de schroeven bij de bevestigingsplaatjes. Dat had ik wel verwacht. Jullie zouden in de opties kunnen vragen waaraan het rolgordijn wordt bevestigd. Het rolgordijn was wel keurig verpakt en netjes afgeleverd.

Gemakkelijk bestellen, goed materiaal

We hadden een rolgordijn nodig in de werkkamer. Via rolgordijn op maat vind ik een uitgebreid assortiment, verduisterend en mooie kleuren. Eenvoudige bevestiging. Het pakket kwam zeer goed ingepakt aan. Erg tevreden.

Zee goede klantenservice

Er waren problemen met de vervoerder(s) waardoor de rolgordijnen ergens onderweg bleven steken. Na contact met de klantendienst hebben deze dit onmiddellijk voor mij uitgezocht en is alles vlug in orde gekomen. De rolgordijnen zijn van goede kwaliteit zeer mooi afgewerkt en makkelijk zelf te monteren. Zou zeker opnieuw bestellen.

Goed product. Duidelijke instructies.

Levering conform de vraag. Lange leveringstermijn.

Prima winkel met goede service. Persoonlijke behandeling en deskundig advies.

Duidelijke website hoe te meten en te bestellen!

Hele duidelijke website met goede uitleg, wat resulteerde in 2 perfect passende rolgordijnen. Die makkelijke te bevestigen waren!

Volledig naar wens

Heldere bestelprocedure. Product volledig naar wens Communicatie zoals van te voren wordt aangegeven. Op tijd

Burgemeester Loeffplein 70 5211RX