Bestellen gemakkelijk, antwoorden van mail netjes maar bestelling van kinderslofjes lieten weken op zich wachten, het product valt wat groter uit maar ziet er netjes uit.

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

In zeer korte tijd besteld en correct en vlot geleverd.

Hele snelle en goede service, de volgende dag was de zonnebril al binnen.

Bij retourneren onbereikbaar

Producten zijn prima, echter als je iets wilt terugsturen krijg je geen gehoor. Erg jammer!

Gemengd

Omdat ik geen bestelbevestiging kreeg,heb ik geprobeerd te bellen dit nr deed het niet,toen geprobeerd te mailen en van de 5 mails ging er 1 door. Dus had de indruk dat dit helemaal fout was. Had ik wel die mail gehad had ik heel tevreden geweest want 2 dagen na bestellen had ik het binnen en helemaal compleet,en ook zo leuk,goede kwaliteit. Wel kreeg ik overigens antwoord terug op die ene mail. Netjes vriendelijk en informatief.

Onbetrouwbaar

Ik heb bijna 3 weken geleden regenlaarsjes retour gestuurd en heb nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd, net zo min op mijn telefoontjes. Het is werkelijk stuitend hoe ik genegeerd word en mijn geld achter gehouden wordt. Ik zou hier nooit bestellen.

Super zachte badjas

De haaien badjas was een schot in de roos. Fijn telefonisch advies betreft de maat

leuke spullen, snel geleverd. Super

zeer tevreden, voor de 2e keer hier besteld.

Fijne website met leuke artikelen

Badjas hartjes besteld. De volgende dag in huis. M'n dochter is er helemaal blij mee

Snel, betrouwbaar!

Getwijfeld kende de website niet maar meer dan tevreden!

Hele leuke tas, hele snelle service!

Ik had een tas besteld op zondagavond en was maandagmiddag al bezorgd! Bedankt voor de fijne en snelle service

mooie tas

alleen echt kleiner dan ik had gedacht. Op internet lijkt hij veel groter, geen boekentas voor kinderen die echt boeken mee moeten nemen. Dat is jammer. wel leuke print!

Kwaliteit en service

Zeer snelle levering. Zorgvuldig verpakt en mooie kwaliteit tassen van Zebra. Erg tevreden.

Uitgebreid assortiment en hele snelle levering!

Zijn goed bereikbaar en reageren snel. Klantvriendelijkheid is super. En snelle levering. Hele fijne ervaring met dit bedrijf. Zou ze zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Toffe spullen en topservice!

Toen bleek dat één van de bestelde producten toch niet in voorraad was kwam men zelf en snel met een oplossing.

Top service!

Ben zeer tevreden met de rugzak voor mijn zoontje. Goede kwaliteit en mooie kleur. Verzending ging ook heel snel. Top!

Kwaliteit en efficiënte online aankoopservice

Na lang zoeken online vond ik een reddingsvestje in de gezochte baby maat dat nog leverbaar was binnen de 2 werkdagen. Alleen maar positief!

Snel

Ik kreeg mijn bestelling snel binnen. Groot aanbod op de site echter ietwat onoverzichtelijk, meer filters en een meer moderne uitstraling zou helpen.

Maten zijn niet juist

Ik had een zonnehoedje voor een baby besteld van 0-6 maanden. Blijkt dat het van 3-6 maanden is. Veel te groot natuurlijk....

Snelle levering goede kwaliteit - een aanrader maar let goed op de maten

3 stuks UV pakjes Petit Crabe gekocht 'op de groei'. Zeer goede kwaliteit. Mooie tekeningen. Neemt niet gemakkelijk vuil op en wast ook zeer gemakkelijk. Het pakje droogt supersnel. De kleine blonde is goed beveiligd tegen UV licht.Van zodra de dag begint vraagt de 14 maand oude Tristan om zijn UV pakje aan te trekken om buiten (in het water) te spelen. Hij draagt een pakje voor de leeftijd van 2 jaar dat nu al als gegoten zit.

Vlotte levering!

Leuke laarsjes, vlot bezorgd, keurig!

Uv pak voor dreumes helemaal goed

Het is superheet en we zijn op terschelling met dagen waarbij de uvstraling hoog is. Jullie pakket heb ik op het eiland laten leveren. Het was er de volgende dag al, echt helemaal top! Het pak zit helemaal goed, droogt snel en wordt als prettig ervaren door mn dochter. Ze krijgt instant meltdowns van kriebelende of jeukende stofjes of labels ;). Kortom goede kwaliteit, zit lekker en supersnel geleverd!

Maten kloppen niet

Ik heb een hoedje en een truitje gekocht. Op internet staat dat het truitje maat 56 is, echter blijkt dit een stuk groter te zijn. Jammer zeker aangezien de retourkosten voor eigen rekening zijn. Ik heb er een mail over gestuurd maar geen antwoord gekregen.