Vlugge levering, op aangeduide tijd

Alles ok geleverd en snel

Ze waren zeer tevreden. Goede stof en mooi op maat voor de groei. Jammer dat ik geen foto kan sturen. Echt een dame/prinsesje

Heel teleurstellend

Mijn bestelling was online geplaatst in juni. We zijn nu half augustus en helaas is mijn bestelling nog steeds niet verstuurd of aangekomen. De klantendienst is onbereikbaar via mail en het telefoonnummer is nu ook opeens buiten bereik (een tijdje geleden heb ik 2 voicemail berichten ingesproken, maar daar kwam ook geen antwoord op). Ik ben zelfs niet zeker of ze wel aangesloten zijn bij de keurstichting voor webshops zoals ze zelf aangeven op hun website. Mijn bestelling was bedoeld voor mijn kindjes (UV kledij) en was zeker niet goedkoop dus ik ben best wel wat geld kwijt. Kortom: Ik denk dat deze website spijtig genoeg bedrog is.

Snelle levering en de UV vestjes zijn van goede kwaliteit.

Snelle correcte verzending

Snel binnen, mooie kwaliteit. Blij mee

Alles snel ontvangen en goede kwaliteit

Een uv pakje voor mijn kleinkind besteld. De volgende dag had ik het al in huis. Goede kwaliteit.

Zeer tevreden en snelle levering.

Ik heb nu twee keer uv-shirtjes besteld bij Stoerekindjes en binnen een paar dagen waren de producten geleverd. Heel fijn! Goede kwaliteit en snelle levering.

Superservice!

Goed geluisterd!! Klantvriendelijk!

De beloofde kortingsbon was al na 1 dag vervallen .Op 23 mei een mail gestuurd nog steeds geen antwoord. Bestelling is ok.

Super mooie zonnebril voor mijn dochtertje

Ik zocht een zonnebril met vooral een goede bescherming voor haar oogjes en deze heb ik bij ze gevonden, een zonnebril met 100% UV-A en UV-B bescherming. Je ziet gewoon dat het een super kwaliteit is vergeleken met vele andere brillen. We zijn er erg blij mee en ook heel zuinig op de bril. Verliezen is gelukkig wat lastig met de band die mooi om het hoofdje sluit. Aangezien onze dochter nu in een fase zit dat alles af moet en vooral heel snel op de grond moet belanden is deze band op de bril onmisbaar ;-)

Snlle levering en leuk produkt

Snel en leuk product

Betrouwbare site met mooie kleding.

Mijn ervaring met Stoerekindjes is goed. Bij een vraag werd ik professioneel te woord gestaan en was er snelle actie. De producten zijn ook mooi en kloppen met wat getoond wordt op de site.

slecht

Geen contact met de klantenservice te krijgen. Retourinformatie op de website niet of nauwelijks te vinden. Verkeerde produkten toegestuurd gekregen. Na retour geen geld terug ontvangen tot op heden.

Heel snel geleverd en helemaal in orde. Super!

Vlotte verzending

Het pakjes werd snel verstuurd.

Producten prima, communicatie niet

Ik had een zonnehoedje besteld voor 0-6 maanden. Bij ontvangst stond hier 3-6 maanden op en was dit uiteraard veel te groot voor onze baby. Op mail kreeg ik helaas een week lang geen reactie, waarna ik besloten heb om de producten retour te sturen.

Vertraging van deel van bestelling op tijd gemeld

Ik had 2 uv pakjes voor de vakantie besteld. 1 bleek toch niet op voorraad. Ik werd hier op tijd van op de hoogte gebracht, zodat ik ergens anders nog een uv pakje voor de vakantie kon bestellen. Andere pakje dat wel op voorraad was vlot ontvangen en bedrag van andere pakje vlot terug ontvangen. Vriendelijk begripvol contact per sms.

Goed product en super snel geleverd

In de avond om 22.45 uur besteld, de volgende dag om 10.30 uur in huis. Super! De zonnebril is ook heel fijn en kindproof.

Goede service.

Bij stoerekindjes een bestelling geplaatst. Bestelling kwam vlot binnen. Onbedoeld was er een verkeerd artikel geleverd en had ik een artikel niet ontvangen. Na een mailwisseling werd direct gekeken waar het mis is gegaan en werd het artikel alsnog opgestuurd. Het contact liep naar behoren. En de service was erg goed. Inmiddels de artikelen al in gebruik genomen. Ben er erg content mee.

Snelle levering en goede producten

Mooie producten, wel wat prijzig, maar goede kwaliteit.

Goed product

Handig zwem-/zonnepetje. Duidelijk bestelproces. Levering in 2 dagen. Maatomschrijving van petje had nog duidelijker gekund door aantal cm erbij te zetten.

Snel, perfeft!

Snelle levering van een tof UV T-shirt

Een dag na de bestelling was het pakketje er. Super snelle levering!

Me zoon had hem aan in een attractiepark, het was daar 33 graden en hij is niet verbrand.

2 hoedjes en een zonnebril met koord besteld. Hoedjes zijn prima alleen de zonnebril heb ik helaas terug gestuurd omdat deze raar zit als mijn dochter de bril op heeft. Retourneren is best een gedoe, je moet een formulier uitprinten en invullen. Handiger als dit online kan.