Heel blij met het zonnehoedje

Prima service, prachtig zonnehoedje

Geld van retour blijft uit

Ik heb nog steeds mijn geld niet ontvangen van mijn product (uv zwemkleding) wat ik retour heb gestuurd. Daarnaast ook geen reactie op mijn mail ontvangen wat de status is van mijn retourzending. Jammer! Het gaat toch om €45,-

Prima levering

Model/maat van het broekje absoluut niet zoals verwacht. Flubberde aan alle kanten. Jammer!

Snelle bezorging goede kwaliteit

product zoals verwacht en snelle levering

Snel, stipt en product in perfecte staat.

Fast and good

Was heel snel geleverd.. product ook zeer mooi en exact zoals op de website

Selle levering

Goed product de volgende dag al in huis

In de stad kon ik maar steeds niet vinden wat ik zocht. Op hoop van zegen binnen een week voordat wij op vakantie gingen nog besteld bij stoerekindjes. Het was de volgende dag al in huis, super fijn! En precies waar ik naar op zoek was. Ook vond ik het prettig dat ik bij dit product, wat in de brievenbus paste, zelf kon aangeven of ik het als brievenbuspakje of ‘gewoon’ pakje wilde laten verzenden.

Een van de artikelen die ik besteld had, bleek een langere levertijd te hebben (ik had dat niet gezien). Om mij tegemoet te komen, is de bestelling in 2-en gedeeld en hetgeen wat al aanwezig was reeds naar mij verstuurd. Mooie service!

Retour duurt lang

Veel leuke uv kleding. Maar ik wacht nu al dagen op een bevestiging om iets retour te mogen sturen. Ik heb er al voor betaald dus ik wil het z.s.m weer terug sturen.

Vlotte afwikkeling.

Na veel zoeken op mijn tablet naar babykleding,kwam ik jullie tegen. Jullie naam alleen al sprak me aan. Ik,zocht wat voor mijn eerste achterkleinzoon .en dat is uitstekend gelukt. Alles werd ook,snel afgewikkeld. Dus voor ev.herhaling vatbaar. Een 90 jarige overgrootmoeder.

Wisselende ervaring. Eerste keer goed, tweede keer werden problemen niet opgelost.

Ik heb tweemaal bij stoerekindjes besteld. De eerste keer is alles goed verlopen en was ik ook tevreden met zowel de levering als het product. De tweede keer heb ik een bestelling gedaan waarbij problemen ontstonden bij PostNL. Dat kan gebeuren. Helaas werden deze problemen niet opgelost en heb ik lang gewacht op mijn pakket. Na mijn mail op 17 mei met de vraag of ze een nieuw product wilden opsturen heb ik geen reactie meer ontvangen en ook geen nieuw product. Erg jammer, want ze hebben leuke producten, maar ik zal hier niet meer bestellen.

Mooie kwaliteit en snel in huis

Erg blij met de waterschoenen. Kieskeurige kleuter vindt ze erg lekker zitten en ze zijn heel leuk. Zonnehoedje flower 3-6 jaar valt al erg klein voor kindje van 3,5 jaar. Past zusje van 20 maanden beter. Wel fijn de flap in de nek.

Prachtige swimsuit

De swimsuit voor mijn zoontje is zo mooi! En het werd al de dag na mijn bestelling geleverd. Echt super!!

Supersnelle perfecte service!

Bestelling via website lukte niet op de door mij gewenste manier, na een telefoontje werd alles meteen geregeld en had ik de kleertjes de volgende dag al in huis.

Makkelijke site snelle levering Dus zeer tevreden

Goede oplossing

Helaas was het artikel dat ik had besteld niet meer op voorraad. Ik heb direct een mail gekregen met daarin een aantal andere opties in de juiste maat. Super geholpen!

Verkeerde levering

Verkeerd geleverd. Artikelen waarvoor ik betaald heb, zijn niet toegekomen. Een ander artikel in de plaats werd geleverd. Kan altijd gebeuren natuurlijk, maar het probleem is dat dit niet snel wordt opgelost en ik mij afvraag of het nog wel wordt opgelost?! Ik wacht nog steeds op verder antwoord, en zou graag mijn betaalde artikelen ontvangen?!?!

De snelste levering ooit

Ik heb nog nooit zo snel een pakket geleverd gekregen en daarbij was het zonnehoedje dat ik besteld heb top.

goede kwaliteit

Alleen jammer dat het bijpassende zonnehoedje niet te vinden was op de website

Snel + professioneel & vriendelijk !

Top service, bestelling snel ontvangen en vriendelijke reactie voor de aftersales.

Prima service (alleen jammer dat je niet kan annuleren / kosteloos kan retourneren)

Wel betaald, maar na een week nog niets ontvangen

Falende bezorging en daarmee afspraken niet nakomend