Afspraak nagekomen En hetgeen wat ik heb besteld is super!

Retourneren is een drama

Je moet er zelf steeds achteraan, hoort niks en het duurt heel lang

Retourprocedure is vreselijk!

Retour sturen van product wordt onnodig ingewikkeld gemaakt.

Per mail slecht bereikbaar en verkeerde levering

Per mail niet bereikbaar Geïnformeerd naar beschikbaar van product per mail, geen reactie op ontvangen. Andere producten besteld echter Verkeerde levering ontvangen, per mail melding gedaan. Tot op heden geen reactie. Jammer want krijg wel twee keer melding per mail om beoordeling te geven.

Blij met de aankoop en service.

Bij de verzending van het pakket bleek er een fout te zijn bij post.nl. Pakketje werd terug gezonden. Enkele mailtjes en het pakketje hebben we goed mogen ontvangen. Bedankt voor de goeie service!

Prima service en snelle levering

Mooie kleding en goede kwaliteit

1 product niet ontvangen en wel betaald

Bij de bestelling ontbrak 1 product. Direct over gebeld en gemaild. Uiteindelijk is het product nagezonden.

Goede service en hartstikke leuke spullen!

Mijn bestelling kwam de volgende dag. En wat een schattige spulletjes!

uitstekende service

uitstekende service, om half5 besteld, volgende dag mijn pakketje al ontvangen in België zeer tevreden

Bestellen gemakkelijk, antwoorden van mail netjes maar bestelling van kinderslofjes lieten weken op zich wachten, het product valt wat groter uit maar ziet er netjes uit.

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

In zeer korte tijd besteld en correct en vlot geleverd.

Hele snelle en goede service, de volgende dag was de zonnebril al binnen.

Bij retourneren onbereikbaar

Producten zijn prima, echter als je iets wilt terugsturen krijg je geen gehoor. Erg jammer!

Gemengd

Omdat ik geen bestelbevestiging kreeg,heb ik geprobeerd te bellen dit nr deed het niet,toen geprobeerd te mailen en van de 5 mails ging er 1 door. Dus had de indruk dat dit helemaal fout was. Had ik wel die mail gehad had ik heel tevreden geweest want 2 dagen na bestellen had ik het binnen en helemaal compleet,en ook zo leuk,goede kwaliteit. Wel kreeg ik overigens antwoord terug op die ene mail. Netjes vriendelijk en informatief.

Onbetrouwbaar

Ik heb bijna 3 weken geleden regenlaarsjes retour gestuurd en heb nog steeds mijn geld niet teruggestort gekregen. Op mijn e-mails wordt niet gereageerd, net zo min op mijn telefoontjes. Het is werkelijk stuitend hoe ik genegeerd word en mijn geld achter gehouden wordt. Ik zou hier nooit bestellen.

Super zachte badjas

De haaien badjas was een schot in de roos. Fijn telefonisch advies betreft de maat

leuke spullen, snel geleverd. Super

zeer tevreden, voor de 2e keer hier besteld.

Fijne website met leuke artikelen

Badjas hartjes besteld. De volgende dag in huis. M'n dochter is er helemaal blij mee

Snel, betrouwbaar!

Getwijfeld kende de website niet maar meer dan tevreden!

Hele leuke tas, hele snelle service!

Ik had een tas besteld op zondagavond en was maandagmiddag al bezorgd! Bedankt voor de fijne en snelle service

mooie tas

alleen echt kleiner dan ik had gedacht. Op internet lijkt hij veel groter, geen boekentas voor kinderen die echt boeken mee moeten nemen. Dat is jammer. wel leuke print!

Kwaliteit en service

Zeer snelle levering. Zorgvuldig verpakt en mooie kwaliteit tassen van Zebra. Erg tevreden.

Uitgebreid assortiment en hele snelle levering!

Zijn goed bereikbaar en reageren snel. Klantvriendelijkheid is super. En snelle levering. Hele fijne ervaring met dit bedrijf. Zou ze zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Oscar Romerostraat 2 3065 EH Rotterdam