Zijn goed bereikbaar en reageren snel. Klantvriendelijkheid is super. En snelle levering. Hele fijne ervaring met dit bedrijf. Zou ze zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Toffe spullen en topservice!

Toen bleek dat één van de bestelde producten toch niet in voorraad was kwam men zelf en snel met een oplossing.

Top service!

Ben zeer tevreden met de rugzak voor mijn zoontje. Goede kwaliteit en mooie kleur. Verzending ging ook heel snel. Top!

Kwaliteit en efficiënte online aankoopservice

Na lang zoeken online vond ik een reddingsvestje in de gezochte baby maat dat nog leverbaar was binnen de 2 werkdagen. Alleen maar positief!

Snel

Ik kreeg mijn bestelling snel binnen. Groot aanbod op de site echter ietwat onoverzichtelijk, meer filters en een meer moderne uitstraling zou helpen.

Maten zijn niet juist

Ik had een zonnehoedje voor een baby besteld van 0-6 maanden. Blijkt dat het van 3-6 maanden is. Veel te groot natuurlijk....

Snelle levering goede kwaliteit - een aanrader maar let goed op de maten

3 stuks UV pakjes Petit Crabe gekocht 'op de groei'. Zeer goede kwaliteit. Mooie tekeningen. Neemt niet gemakkelijk vuil op en wast ook zeer gemakkelijk. Het pakje droogt supersnel. De kleine blonde is goed beveiligd tegen UV licht.Van zodra de dag begint vraagt de 14 maand oude Tristan om zijn UV pakje aan te trekken om buiten (in het water) te spelen. Hij draagt een pakje voor de leeftijd van 2 jaar dat nu al als gegoten zit.

Vlotte levering!

Leuke laarsjes, vlot bezorgd, keurig!

Uv pak voor dreumes helemaal goed

Het is superheet en we zijn op terschelling met dagen waarbij de uvstraling hoog is. Jullie pakket heb ik op het eiland laten leveren. Het was er de volgende dag al, echt helemaal top! Het pak zit helemaal goed, droogt snel en wordt als prettig ervaren door mn dochter. Ze krijgt instant meltdowns van kriebelende of jeukende stofjes of labels ;). Kortom goede kwaliteit, zit lekker en supersnel geleverd!

Maten kloppen niet

Ik heb een hoedje en een truitje gekocht. Op internet staat dat het truitje maat 56 is, echter blijkt dit een stuk groter te zijn. Jammer zeker aangezien de retourkosten voor eigen rekening zijn. Ik heb er een mail over gestuurd maar geen antwoord gekregen.

Geen binnenstof in short

Jammer dat er geen binnenstof in het kruis van de short zit, dit draagt niet prettig voor 'n meisje. Kon niet meer terug, kaartje er al afgehaald, toen pas het mankement geconstateerd. Uv short met kruisje elders besteld.

Snelle bezorging, goede kwaliteit, klantgericht

Snelle bezorging, goede klantenservice, uitstekende klantenservice

Top regenpak! Helaas te groot besteld dus wacht nu wel op een maatje kleiner.

Zeer tevreden.

Mooie producten en snelle levering

maat uv legging klopt niet met ingenaaid etijet etiket

mijn bestellingen : UV pakje Dusty Blue Anchor - lange mouwen & pijpjes - Zwemkleding Maten: : 86 / 92 = OK prima past perfect voor eenjarige jongen Pack 2444 - UV shirt Blauw - lange mouw - Zwemkleding Maten: : 86 / 92 = OK prima past perfect voor 1 jarige jongen OPMERKING : Pack 2444 - Legging Blue - Zwemkleding Maten: : 86 / 92 = OP ETIKET STAAT 1-2 J MAAR DIT KLOPT NIET; Ik bezorg foto’s naar jullie met de lintmeter erbij . Dit broekje is zelfs te klein voor een baby van 6 maand. Spijtig maar hiervoor slechts 3 sterren

Hele late reactie en vervolgens geen reactie meer

Ben naar mijn mening niet goed geadviseerd en vervolgens iets besteld wat te groot was Niet aangehad maar kaartje is eraf (zat met klittenband door het schoentje) dus snel weg. Niet mogelijk om te ruilen voor ander maat Heel heel jammer

Super mooie zwemkleding

Heel goed geholpen geweest en snelle levering en heer mooie zwemkleding echt een aan rader

Supersnelle levering

Prima, alles perfect!

Mooi regen/tuinbroekje

Zit perfect. Goed af te stellen op maat door zijknopen, verstelbare banden en onderkant elastiek. Op de foto zijn de figuurtjes niet goed te zien, maar het zijn vrachtwagens en graafmachines. Dat is misschien wel handig te weten.

Snelle service, mooi product!

snelle levering en het product voldeed aan mijn verwachting. Goede kwaliteit!

Leuke rugzak

Zeer snelle levering!

Goed en snelle levering.

Goed en snelle levering.

Very fast delivery

Very fast delivery and good brands

Alles prima geregeld.

Aan te raden . Eerlijke prijs , goede afhandeling.

Oscar Romerostraat 2

3065 EH Rotterdam