Snel geleverd en een hartstikke leuk product

Alles perfect

S avonds besteld volgende ochtend geleverd

Mooie laarsjes

Gisteren besteld, vandaag in huis! Prima

Top!!!!

De regenkleding en de regenlaarzen vond mijn dochter heel gaaf en ook stoer. Precies hoe het op de website is afgebeeld. In het echt nog mooier. Telefonisch ook goed geholpen qua maat. Deze website is zeker de moeite waard. Ik raad deze website zeker aan. En een goede service.

Perfecte pasvorm en snelle levering

Snelle levering, mooi zorgvuldig verpakt, goede pasvorm

Het product nog niet ontvangen

Jullie zijn te snel met vragen stellen.

Super snel

Ik.had het smiddags besteld en de volgende dag werden de laarsjes al bezorgd. Op een zaterdag. Nou echt perfect zo snel.

Super in 1 dag in huis.

Prachtige kaplaarsjes voor mijn nieuwe kleindochter

Super service!

2 paar mooie regenlaarzen besteld, met 1 paar een klein esthetisch probleem, kreeg direct nieuwe opgestuurd. Goede communicatie en vriendelijke medewerker.

Snel en goede kwaliteit

Snel en goede kwaliteit

De volgende dag al in huis!

vriendelijk telefonisch geholpen. Fijne regenlaarsjes

Nu met de sneeuw kwamen de gevoerde regenlaarzen helemaal van pas. Op donderdag besteld, vrijdag in huis..

Snelle levering Top

Snelle levering ,Top

Communicatie was slecht. Producten wel fijn

Na de belofte dat mijn producten een weekje laten zouden komen ivm vertraging heb ik zelf na 3 weken meerdere malen contact gezocht waar het bleef. Toen werd alles netjes geleverd. Zoontje is blij met de laarzen en de regenbroek is ook van goede kwaliteit. Klantenservice iets beter inrichten en het is een top bedrijf

Goede service, snelle levering, makkelijke site....

Voor mijn kleindochter van 4 een lieveheersbeestjes regenjas gekocht. Ze was er super blij mee. Gemaakt van een mooie stof en het is ook prettig dat die gevoerd is. De jas was de volgende dag al geleverd. Prima service!

Leuke lieveheersbeestjes- laarsjes, zelfs als de “mussen van te dak vallen, wil mijn kleindochter van net 2 laarsjes aan!!

Wij bestellen al drie jaar bij jullie en zijn nog steeds heel tevreden!

De laarsjes zitten super goed en worden gedragen tot ze bijna uit elkaar vallen. De regenjassen vallen nogal ruim uit, ik heb het eerste model dat ik kocht lang als overjas gebruikt bij mijn dochter :) Wij gaan in de toekomst zeker nog bij jullie blijven bestellen.

Goed product, wel wat langere verzendingstijd.

Product (mooi!) en levering precies volgens de duidelijke website.

Prima. Alles klopte.

Regenlaarsjes ( met Brandweerprint )voor kleinzoon besteld maar helaas te groot. Maatje kleiner besteld en de volgende dag al binnen. Nergens zo goedkoop als bij Stoere Kindjes. Samen met het Brandweer regenjasje een superleuk combinatie.

Lang gewacht

De betaling was niet opgemerkt. Dus na bijna 1 maand wachten, dacht dat het door de feestdagen kwam, telefoontje gepleegd en alles werd onmiddellijk rechtgezet. Dag later was de levering. Top!!

Smooth online shopping

There was no stock of the item i purchased and this was only noticed after the purchase but staff fixed things very promply and gave good options to move forward with the purchase. Very good!

Snelle levering, fijne telefoongesprek en product is volledig naar wens!

Toch goed gekomen, Service!

Ik had mijn bestelling nog maar steeds niet ontvangen, dus ging ik bellen en mailen. Blijkt dat ik per ongeluk niet goed heb ingevuld dat ik het pakket thuis wil ontvangen. Ze belden direct de volgende dag, spraken voicemail in, stuurden een sms en ook nog een mail met wat ik het beste nu kon doen. Goed te woord gestaan! Fijn dat ze alsnog toegestuurd worden. Als het goed is hebben we nu morgen de laarsjes!