Lang gewacht

De betaling was niet opgemerkt. Dus na bijna 1 maand wachten, dacht dat het door de feestdagen kwam, telefoontje gepleegd en alles werd onmiddellijk rechtgezet. Dag later was de levering. Top!!

Smooth online shopping

There was no stock of the item i purchased and this was only noticed after the purchase but staff fixed things very promply and gave good options to move forward with the purchase. Very good!

Snelle levering, fijne telefoongesprek en product is volledig naar wens!

Toch goed gekomen, Service!

Ik had mijn bestelling nog maar steeds niet ontvangen, dus ging ik bellen en mailen. Blijkt dat ik per ongeluk niet goed heb ingevuld dat ik het pakket thuis wil ontvangen. Ze belden direct de volgende dag, spraken voicemail in, stuurden een sms en ook nog een mail met wat ik het beste nu kon doen. Goed te woord gestaan! Fijn dat ze alsnog toegestuurd worden. Als het goed is hebben we nu morgen de laarsjes!

Eindelijk in orde/Superslecht retournering!

Update: Mails zaten bij de ongewenste mail....vandaar dat er geen antwoord was.... Op hun voorstel dan uiteindelijk kousen mogen houden en geld teruggestort,omdat verzending voor mij meer ging kosten dan de kousen. Tot op heden nog geen kortingscode gekregen( ondanks verscheidene reviews)....maar dit hoeft ook niet... Ik zal vanuit België daar niet meer bestellen. Spijtig voorval waar ze hopelijk uit leren. Originele bericht: Eindelijk nog geen enkele reactie gehad!!! Onmogelijk tot retourneren! Slechte klantservice!! Zeer ontevreden!! Bij beoordeling korting krijgen voor volgende aankoop....ook nog geen enkele keer gekregen!!! Razend ben ik!!!

Geweldige goede service

Geweldige servicr

Pluspunten

Vlot contact en goede producten.

De levertijd is niet heel helder, er staat op de site "vandaag besteld morgen geleverd" maar bij product staat dan de echte levertijd. Dit geeft verwarring/valse verwachting. Het is niet nodig om 4x een mail te krijgen over een beoordeling schrijven.

Pluspunten

Snelle levering, leuke producten

Pluspunten

Snelle versturing en product zag er naar verwachting uit!

Pluspunten

Snelle reactie van klantenservice. Mooi product.

Levering was later dan aangegeven op website. Mail dat product verzonden was werd twee dagen na ontvangst pas verzonden.

Pluspunten

Leuke collectie die anderen niet hebben!

Pluspunten

Snelle levering en geen bezorgkosten, Top

Pluspunten

snelle bezorging. Vriendelijk telefonisch contact, Goede verpakt

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Heb bestelling geplaatst en betaald op 8 november. Sedertdien (vandaag 17/11) geen enkele info, noch levering ontvangen ondanks mijn vraag naar stand van zaken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Slechte info website qua maatvoering PlayShoes laarzen. Mijn zoon heeft maat 28. PlayShoes laarzen in maat 28/29 gekocht. Bleek maat 29 te zijn en supergroot. Vervolgens maat kleiner besteld, was maat 27 en veel te klein. Retourneren is niet gratis, al met al gedoe en heeft me geld gekost

Pluspunten

Goede Service, goed bereikbaar en snel geholpen!

Pluspunten

Snel, goed verpakt en verzonden

Pluspunten

Verzending binnen een dag geretourneerd, was prima geregeld