Pluspunten

Makkelijke online aankopen, snel geleverd. Product nog niet gebruikt maar kwaliteit ziet er zeer goed uit.

Het silicazakje was gescheurd waardoor er heel wat kleine bolletjes uit het pakket op de grond vielen, kan onderweg gebeurd zijn maar vermoedelijk toch al bij het inpakken. Is geen ramp, maar misschien even nakijken bij verzending.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Communicatie naar de klant toe. Ik was mijn huisnummer vergeten. Ben twee dagen aan het bellen geweest. Kreeg constant een bandje dat ze een interne cursus hadden. Op zondag???? Met de belofte dat ze tussen 17.00en 20.00 zouden bellen Er is niet gebeld. Dat heb ik gedaan.

Pluspunten

Ik kan geen negatieve punten bedenken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Pluspunten

Snel geleverd en telefonisch vriendelijk geholpen.

Pluspunten

Leuke regenkledij voor kindjes

Misschien ook uitbreiden naar de jong volwassennen ( mama's en papa's?

Pluspunten

snelle levering. vriendelijke benadering

Pluspunten

Werd al de volgende day geleverd. MN zoontje was helemaal bij met zn brandweer jas.

Mijkenbroek 48 48 4824 AC Rotterdam